جاباما
۵۱۶۸۸۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

طلای جهانی ارزان شد

قیمت طلا امروز به دلیل تنش‌های کره شمالی و آمریکا روند افزایشی داشت اما در ادامه با افزایش ارزش دلار ۲.۱ کاهش یافت و هر اونس به ۱۲۷۸ دلار معامله شد.

خبرگزاری فارس: امروز در بازارهای جهانی قیمت طلا ۲.۱ دلار کاهش یافت و هر اونس از این فلز گرانبها به قیمت ۱۲۷۸ دلار و ۲۰ سنت معامله شد. قیمت فلز زرد امروز در کمترین زمان به قیمت ۱۲۷۷ دلار و ۱۰ سنت و در بیشترین زمان به قیمت ۱۲۸۳ دلار و ۱۰ سنت خرید و فروش شد. قیمت این فلز گرانبها نسبت به یک ماه گذشته ۳۴ دلار و نسبت به یک سال گذشته نیز با ۳۴ دلار افزایش همراه بود.

به گزارش رویترز قیمت طلا در اوایل صبح امروز اونسی ۱۲۷۹ دلار به فروش رفت و روند افزایشی خود را تا رسیدن به مرز ۱۲۸۳ دلار حفظ کرد، اما در ادامه به دلیل افزایش ارزش دلار، روند کاهشی داشت.

خبرگزاری رویترز نوشت: بازار طلا تحت تأثیر تنش‌های منطقه تمایل به افزایش دارد، اما افزایش ارزش دلار مانع از روند صعودی قیمت طلا در بازارهای جهانی شده است.

افزایش ارزش دلار باعث می‌شود تا کشورهایی که با ارزهایی غیر از طلا خریداری می‌کنند، هزینه بیشتری بپردازند بنابراین تقاضا را در بازارهای جهانی کاهش می‌دهد.

همچنین خبرگزاری رویترز نوشته است که انتخابات فرانسه هم که قرار است طی روزهای آینده برگزار شود توانسته در کنار تنش‌های منطقه‌ای (تنش‌های کره شمالی و آمریکا) بازار طلا را برای سرمایه‌گذاران امن‌تر کند.

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که در صورت ادامه روند فعلی تنش‌ها، قیمت اونس جهانی تا آخر این هفته به ۱۳۰۰ دلار خواهد رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه خوشت میاد ثانیه به ثانیه طلا بره بالا بعد خونواده های ندار دختراشون نتونند بخرنند بخاطر طلا یا چیزهای دیگه که گرون میشه تو حی له له بزنی مردم و نگران کنی که برند طلا بخرند بیچاره ها که باهجوم طلا رو گران کنی که چی .همیشه بگو کسی طلا نمیخره که ثواب بکنی نه بخاطر جیب خیلیا گناه بکنی .بخودت بیا.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج