۵۱۶۹۳۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

درخواست خونه‌ به خونه‌ای ها از امام جمعه بابل

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه از حضور بازیکنان و لیدرهای این تیم و جمع کثیری از مردم بابل در منزل امام جمعه این شهر خبر داد.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه از حضور بازیکنان و لیدرهای این تیم و جمع کثیری از مردم بابل در منزل امام جمعه این شهر خبر داد.

تیم فوتبال خونه به خونه نزدیک به 5 سال است که در امر خدمات‌رسانی به ورزش فعالیتش را شروع کرده و این تیم دو سال در رقابت‌های لیگ یک باشگاه‌های کشور حضور داشته و تیم امید این باشگاه امسال قهرمان باشگاه‌های کشور شده است.

جواد حسن‌زاده مدیریت این باشگاه طی بیانه‌ای در گفت‌وگو با باشگاه اعلام کرد که طی ۵ سال است که در امر خدمت‌رسانی به ورزش فعالیت داشتیم و تمام تلاش خود را برای رشد و پویایی جوانان این استان و کشور و رضایت فوتبال‌دوستان استان مازندارن و بابل به کار گرفته‌ایم و طی این مدت قهرمانی تیم‌های جوانان و امید و همیشه در رده بزرگسالان جزء مدعیان صعود به لیگ برتر بودیم با توجه به فشار ناعادلانه و صد البته غیر ورزشی که بر ما وارد شده دیگر قصد تیم‌داری در فوتبال و هرگونه فعالیت ورزشی نخواهیم داشت و انصراف خود را اعلام می‌کنیم.

نادر دست‌نشان سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همین رابطه گفت: امشب قرار است رئیس کانون هواداران و لیدرهای این باشگاه به همراه جمع کثیری از مردم شهر بابل در منزل امام جمعه حاج آقا روحانی حضور پیدا کنند و از وی درخواست کنند با حسن‌زاده مدیریت این باشگاه صحبت کنند و او را از تصمیم خود منصرف کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج