۵۱۷۰۷۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بونوچی: درگیری من با کیه لینی دروغ است

لئوناردو بونوچی موضوع درگیری خود با کیه لینی را تکذیب کرد.

طرفداری: لئوناردو بونوچی موضوع درگیری خود با کیه لینی را تکذیب کرد.

با درخشش جورجو کیه لینی و لئوناردو بونوچی، یوونتوس در دو بازی رفت و برگشت برابر بارسلونا گلی دریافت نکرد و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت. بونوچی در مصاحبه با اسکای ابتدا در خصوص این مسابقه صحبت کرد:

دست یابی چنین چیزی در ۱۸۰ دقیقه برابر بارسلونا، یکی از سه تیم برتر جهان و تحت فشار شدید نبودن در برابر آن ها به این معناست که یوونتوس حالا می تواند لیگ قهرمانان اروپا را هدف خود قرار دهد.

بونوچی: درگیری من با کیه لینی دروغ است

این لحظه ای خاص است. قرعه کشی؟ چهار تیم در لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده اند که در زمین ثابت کرده اند که تیم های برتر اروپا هستند. حالا نوبت ماست که ثابت کنیم به اندازه کافی برای رفتن تمام این راه عطش لازم را داریم.

فکر می کنم در ۴۵ دقیقه اول در تورین، فوتبال تهاجمی و فوق العاده ای بازی کردیم و این موضوع تفاوت را ایجاد کرد. سپس با این علم به این که می توانیم فرصت های کمی به بارسلونا بدهیم و روی ضدحملات، حمله های خود را انجام دهیم به نیوکمپ آمدیم. شانس خوبی برای رسیدن به فینال در کاردیف و بالا بردن جام را داریم. همه چیز به ذهنیت بر می گردد.

بونوچی در خصوص احتمال کسب سه گانه گفت:

برای کسب سه جام در حال تلاش هستیم و دست یابی به تمام آن ها برای ما مهم است و هدف ماست. باید انسجام و تمرکز خود را در یک و نیم ماه باقی مانده تا پایان فصل را حفظ کنیم. در طول این سال ها تیم ما بسیار مستحکم بوده و می داند که چگونه به پیروزی دست یابد.

مدافع مستحکم یوونتوس در خصوص شایعه درگیری اش با کیه لینی برای گرفتن پیراهن مسی افزود:

صبح امروز ویدیوی سیلی زدن کیه لینی به خودم را دیدم و آن بسیار خنده دار بود! در برخی جاها خواندم که گفته اند ما با یکدیگر درگیر شدیم اما چنین چیزی رخ نداده است. در طول بازی، برای بیدار نگه داشتن انگیزه و اشتیاق مان تا دقیقه ۹۵ بازی هم دیگر را در آغوش کشیدیم، و با دست به صورت هم دیگر می زدیم. او با حالتی دوستانه با دست خود به صورت من ضربه ای آرام زد زیرا در دقیقه ۹۰ ضربه ای آزاد به دست آورده بودیم و باید هر دو آدرنالین بالایی می داشتیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج