۵۱۷۱۶۱
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

کلنگ زنی ۶۵۰ هزار میلیاردی بدون پشتوانه مالی!

نایب رییس مجلس،گفت:دولت دهم با توجه به کلنگ زنی های بدون پشتوانه تا سال های متمادی هر اقدامی درکشور انجام شود، به خود نسبت می دهد.

خبرگزاری خانه ملت: نایب رییس مجلس،گفت:دولت دهم با توجه به کلنگ زنی های بدون پشتوانه تا سال های متمادی هر اقدامی درکشور انجام شود، به خود نسبت می دهد.

مسعود پزشکیان با اشاره به افتتاح فازهای جدید پارس جنوبی، گفت:وزارت نفت توانسته روند برداشت از میادین مشترک نفتی و گازی را تسریع کرده و توسع داده و بازارهای فروش نفت ایران را گسترش دهد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه وزارت نفت بازارها و نیروهای از دست رفته را بار دیگر به دست گرفت، افزود:فروش نفت و گاز ایران در دولت گذشته به زیر یک میلیون بشکه رسیده بود، در حالی که هم اکنون به حدود ۴ میلیون رسیده است.

اعتبارات طرح های کلنگ زده دولت نهم و دهم را چه دولتی تامین کرده است؟

پزشکیان ادامه داد:دولت گذشته بازارهای موجود در دنیا را روی ایران بست و حتی اگر تولیداتی در زمینه نفت و گاز صورت می گرفت، خریداری نمی شد و دولت فعلی توانسته رونق در فعالیت ها بازار نفت و گاز ایجاد کند.

وی با بیان اینکه دولت گذشته حدود ۶۵۰ هزار میلیارد تومان کلنگ بدون پشتوانه مالی زده است، یادآور شد:دولت نهم و دهم تا ۴۰ سال دیگر هر اقدامی که در کشور انجام شود، با این کلنگ های بدون پشتوانه به خود نسبت می دهد، اما این سوال مطرح می شود، که اعتبارات این طرح ها را چه دولتی تامین کرده است.

انتقاد از همراهی رسانه ملی در حمایت از اقدامات بدون پشتوانه دولت قبل

پزشکیان با اشاره به اینکه اقتصاد کشور در انتهای فعالیت دولت گذشته سراشیبی را طی کرده و کشور را به نابودی می کشاند، افزود:این دولت می تواند در نقاط مختلف کلنگ بزند، اما کلنگی که بدون پشتوانه مالی، اعتباری و نیروی انسانی که روز به روز وضعیت کشور را نابسامان تر می کند.

وی با بیان اینکه دولت نهم و دهم تا پایان عمر ۴ دولت دیگر کلنگ زده است، ادامه داد: بسیاری از این کلنگ ها بدون پشتوانه کارشناسی و مالی و پولی بوده و تنها توقعات مردمی را افزایش داده و آمار غیرواقعی به آنها داده شده است، متاسفانه در بسیاری از موارد رسانه های داخلی نیز از این اقدامات حمایت کردند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه باید مشخص شود که چرا دولت کلنگ های زده شده را اجرایی نکرده است، تصریح کرد:روند دولت فعلی و تغییراتی که در توسعه نفت و گاز انجام شده قابل قدردانی است و بستر مناسبی برای فروش و تعملات باز شده است، در حالی که در گذشته تولیدات خریداری نداشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پزشکیان اخمدی نژاد تایید نشد اگه میخای ادامه بدی برو سراغ رئیسی و قالیباف ..

    • سالار

      ازهمین الان مشخصه
      دارند قشنگ خط و نشون میکشند که ناکارآمدی دولت آینده راهم ربطش بدهند به دولت احمدی نژاد
      بقول آقای دانشمند
      وما مردم چقدر بدبختیم که هربار سرمون شیره میمالند

    • رضاف

      ببین تو راست میگی ...کاستو ببر ماست بگیر چاپلوس برو بغلش لالا ....کشتی خودتو با روحانی گفتنت بدتخت برو لالا پیشش

    • بیژن شکری

      دقیقا جناب دکتر پزشکیان درست میفرمایند بنده بعنوان پیمانکار در اداره ورزش و جوانان مشغول بودم و کاملا در جریان هستم کلی پروژه فقط به صرف عوام فریبی و بدون هیچگونه توجیه منطقی و براوردی فقط کلنگ زده شدند در دولت قبل و از هر پروژه ایی حداکثر تا بیست درصد بودجه تخصیص یافتو بعدم نیمه کاره رها شدن تو بیابونها تا الانم دیگه تخریب شده اند در اثر عوامل طبیعی و نیمه کاره بودن و...
      در کل کشور جمع که زده شه مشخص میشه چه سرمایه ایی از بین رفته
      آخه اینکه یکی بره تو روستاها و شهرستانها یه مشت وعده وعید و شعار بده و آخرشم یک کلنگی هم جهت دلخوشیشون بزنه که هنر نیستش هر ادمی از هر رده سنی و شغلی و... میتونه این کارو انجام بده!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج