۵۱۷۲۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

بی انصافی علیه روحانی بیشتر می شود

عضو فراکسیون امید با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در هفته‌های آینده اقداماتی در جهت سیاه‌نمایی و بی‌انصافی علیه دولت صورت بگیرد گفت: طبیعی است در آستانه برگزاری انتخابات کاندیداهای رقیب تخریب و تضعیف دولت را از صدا و سیما مطالبه کنند.

پایگاه خبری انتخاب: عضو فراکسیون امید با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در هفته‌های آینده اقداماتی در جهت سیاه‌نمایی و بی‌انصافی علیه دولت صورت بگیرد گفت: طبیعی است در آستانه برگزاری انتخابات کاندیداهای رقیب تخریب و تضعیف دولت را از صدا و سیما مطالبه کنند.

علیرضا رحیمی عضو فراکسیون امید در تحلیل فضای انتخاباتی کنونی کشور اظهار کرد: با توجه به حملاتی که علیه دولت در طول ماه‌های گذشته شروع شده و در شرایط کنونی نیز تشدید شده است پیش‌بینی می‌شود که در روزها و هفته‌های آینده اقداماتی، هم علیه شخص رئیس جمهور هم دولت و هم دولتمردان در جهت سیاه‌نمایی، تخریب و بی‌انصافی صورت بگیرد.

وی افزود: در چنین شرایطی دولت باید با یک توان مضاعفی برنامه‌ای برای معرفی عملکرد خود و دستاوردهایی که در این مدت داشته است به صورت جبرانی تمهید و پیش‌بینی کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در انتقاد نسبت به نامه‌نگاری برخی کاندیداها برای فشار به صدا و سیما در جهت تغییر نحوه برنامه‌های انتخاباتی تصریح کرد: به طور قطع اگر صدا و سیما در برنامه‌هایش در طول انتخابات به معنای واقعی کلمه بی‌طرفی را رعایت کند هم آرامشی در بین کاندیداها و هم فضای انتخاباتی و سیاسی کشور برقرار می‌شود.

رحیمی در اشاره به انتقاد رئیسی نسبت به عملکرد صدا و سیما در جهت پخش تصاویر رئیس جمهور از رسانه ملی در آستانه برگزاری انتخابات خاطر نشان کرد: صدا و سیما در موقعیتی است که خودش باید از عملکردش دفاع کند و پاسخگو باشد چراکه قبل از شروع زمان‌بندی انتخابات در موارد متعدد به صورت خروج از بی‌طرفی، دولت را نقد و تخریب کرد و به بهانه گزارش‌دهی و و اطلاع‌رسانی عملکردش را در ذهن مردم خلاف واقع جلوه داد.

رحیمی یادآورشد: هم‌اکنون در آستانه برگزاری انتخابات طبیعی است که به نوعی برخی از کاندیداهای رقیب، از صدا و سیما تخریب و تضعیف دولت را مطالبه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب پس ما فقیر بیچاره ها چی که با وعده های دروغ سر ما کلاه گذاشت نمیدانم مردم چرا اینقدر دروغگو ها دوست دارند و از آنان حمایت می‌کنند !

    • بدون نام

      آراء مردم تعیین کننده است .و مردم بخوبی میدانند کجا بی انصافی شده و کجا حقیقت دارد پس جای نگرانی نیست.

    • احمد

      بی انصاف تر از روحانی پیدا نمیشه

    • بدون نام

      مطمئناً خدا با روحانی است

    • بدون نام

      از کجا معلوم هر کدوم دیگه بیان بهتر از روحانی باشن والله ب فیافهاشون ک نمیخوره ادم میترسه ازشون با این قیافه ها همون بهتر روحانی باشه چرا کارای خوبی ک کرده روحانی نمیبینین

    • بدون نام

      خدا میدونه چند درصد از مردم از ظاهر انتخاب میکنن یهنی تفکر ندارن ویا بصیرت نیست واویلا

    • بدون نام

      پیرو خط رهبرم

    • بدون نام

      یعنی اگر یکی از روحانی بپرسه مگه تونمیگفتی ویرانه تحویل گرفتی و تو کشور پول نیست پس از کجا این همه حقوق نجومی تو دولتت میدادی این بی انصافیه

    • بدون نام

      حساب کنید ببینید درحق این مردم چقدربی انصافی شده وکسی جوابگو نیست

    • بدون نام

      بی انصافی بدتر از این که در این چهار سال ملت را به خاک سیاه نشاند وروز بروز فقر وبدبختی را بیشتر کرد وپدران خانواده راشرمنده روی همسر وفرزندانشان کرد به نحوی که با زحمت می توانندبا نان وپنیر شکم انان راسیر کنند خدا لعنتشان کند که فقط به فکر دزدی ودروغ وپر کردن جیب سرمایه داران است نه بقیه مردم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج