جاباما
۵۱۷۲۱۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آخرین کنایه پیکه به رئال‌ مادریدی‌ ها

مدافع تیم فوتبال بارسلونا ضمن حمایت از رفتار منطقی هواداران تیمش در پایان دیدار با یوونتوس، در آستانه ال‌کلاسیکو به رئال‌مادریدی‌ها کنایه زد.

خبرگزاری فارس: مسابقه حساس و البته سرنوشت ساز رئال مادرید و بارسلونا، موسوم به ال‌کلاسیکو یک شنبه هفته آینده ساعت ۲۳:۱۵در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو برگزار خواهد شد.

در آستانه این مسابقه جذاب مثل همه ال‌کلاسیکوهای قبلی حاشیه‌ها آغاز شده و همه علاقمندان به فوتبال در سرتاسر کره‌ خاکی منتظرند که ببینند این بار چه تیمی فاتح ال‌کلاسیکو خواهد بود.

داستان جرارد پیکه، مدافع بارسلونا با رئالی‌ها مثل همیشه داغ است، پیکه با اظهاراتش هواداران رئال مادرید را به شدت عصبی کرده و به نظر می رسد با شروع ال‌کلاسیکو مادریدی‌ها از خجالت این بازیکن درخواهند آمد.

پیکه در آخرین اظهار نظرش به اتفاقات پایان بازی بارسا و یوونتوس اشاره کرد و در صفحه شخصی خود نوشت: ما در آخرین مسابقه مقابل یووه نتوانستیم پیروز شویم و از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدیم، اما همه شاهد بودند که هواداران ما با وجود ناکامی بازیکنان را مورد تشویق و حمایت قرار دادند که همین رفتار برای برخی جانسوز است.

وی ادامه داد: هواداران بارسا؛ واقعا متشکریم. من هرگز چنین عکس العملی از سوی هواداران مان پس از حذف از گردونه مسابقات را شاهد نبودم. این رفتار شما باعث غرور و افتخار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج