جاباما
۵۱۷۲۳۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

امدادرسانی به ۱۲۴ منطقه درگیر سیلاب

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر، به تشریح اقدامات امدادی در ۹ استان درگیر سیل و آبگرفتگی درکشور پرداخت و گفت: تاکنون ۴۲ تن در این حوادث جان خود را از دست داده اند.

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر، به تشریح اقدامات امدادی در ۹ استان درگیر سیل و آبگرفتگی درکشور پرداخت و گفت: تاکنون ۴۲ تن در این حوادث جان خود را از دست داده اند.

مرتضی سلیمی افزود: ۹ استان آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، کرمانشاه، قزوین، زنجان، لرستان، گیلان و مازندران در هفته گذشته تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی بوده اند.

وی با اشاره به امدادرسانی در ١٢٤ شهر و روستا درگیر سیل و آبگرفتگی، گفت: بر این اساس امدادگران خدمات لازم را به ۱۸ هزار و ۵۰۰ تن از هموطنان ارائه کرده و ۵ هزار و ۷۰۰ تن از خدمات اسکان اضطراری بهره برده‌اند.

سلیمی با اشاره به انتقال ۸ تن از متاثران از سیل و آبگرفتگی به مراکز درمانی، ادامه داد: بر اساس گزارش ها تاکنون ۴۲ تن در این حوادث جان خود را از دست داده و ۴ تن نیز مفقودین احتمالی هستند همچنین ۴۴ خودرو از مسیر سیلاب رها سازی شده است.

وی به تخلیه آب از ۳۳۴ واحد مسکونی اشاره و اظهار کرد: ۱۶۰ تیم عملیاتی شامل هزار و ۲۲۹۶ امدادگر و نجاتگر ارائه خدمت به هموطنان متاثر از سیل و آبگرفتگی را بر عهده داشتند.

به گفته رئیس سازمان امداد و نجات همچنین امدادرسانی در استان های آذربایجان شرقی و غربی ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج