۵۱۷۲۸۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

امام جمعه زنجان: در انتخابات، سیاه نمایی نکنیم

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: در عرصه انتخابات، سیاه‌نمایی نکنیم.

خبرگزاری ایسنا: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: در عرصه انتخابات، سیاه‌نمایی نکنیم.

آیت‌الله «علی خاتمی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با بیان این‌که کاندیداها و طرف‌داران آن‌ها از تخریب چهره دیگر کاندیداها پرهیز کرده و توانمندی‌ها و برنامه‌هایی که دارند را بیان کنند و از سیاه‌نمایی در عرصه انتخابات پرهیز کنیم، افزود: عده‌ای به گونه‌ای سیاه‌نمایی می‌کنند که انگار ۳۸ سال گذشته هیچ کاری در کشور نشده است.

وی با اشاره به این‌که سه‌شنبه هفته پیش رو مصادف با ۲۷ رجب، بزرگ‌ترین عید انسانیت، سالروز مبعث خاتم‌الانبیا، محمد مصطفی(ص) است، تصریح کرد: قرآن از بعثت پیامبر با عنوان نعمت بزرگ، بی‌بدیل و غیرقابل جایگزین نام برده است. هدف همه پیامبران، تشکیل حکومت الهی است که بر اساس حکمت و مصلحت فرد و جامعه است و سعادت دین و دنیا را در پی دارد.

خاتمی با اشاره به دوم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۵۸، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دستور حضرت امام خمینی(ره) صورت گرفت و در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و ارزش‌های انقلاب و مقابله با دشمنان داخلی و خارجی و ضد انقلاب سنگ‌تمام گذاشتند.

وی افزود: با توجه به قانون اساسی کشور که نیروهای نظامی در زمان صلح و با توجه به تجربه و امکاناتی که دارند می‌توانند در عرصه سازندگی فعالیت داشته باشند، سپاه پاسداران نیز با تشکیل قرارگاه خاتم‌الانبیا وارد عرصه سازندگی کشور شد و تاکنون اقدامات قابل توجهی در کارنامه کاری خود دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان هم‌چنین به دوم اردیبهشت سال ۵۹ سالروز اعلام انقلاب فرهنگی اشاره کرد و ادامه داد: انقلاب ما دینی، اسلامی و اعتقادی یعنی فرهنگی است و بر همین اساس باید همیشه پایش شود و مراقب باشیم در چارچوب اصلی خود قرار گیرد و روی ریل تنظیم شده توسط بنیان‌گذار انقلاب و اصول مترقی قانون اساسی حرکت کند و فرهنگ و آداب و رسوم مردم در این مسیر قرار گیرد و در این رابطه خوشبختانه انقلاب فرهنگی در عرصه‌های آموزشی، برنامه‌ریزی و ارتقای سطح علمی کشور انجام داده است.

خطیب نمازجمعه زنجان با اشاره به اتفاق ۵ اردیبهشت‌ماه سال ۵۹، گفت: این روز حادثه طوفان شن طبس برای هواپیماهای آمریکایی رخ داد و شکست حمله نظامی آمریکا را شاهد بودیم و یادآور شکست فضاحت‌بار اصحاب فیل بود که به دستور خدای متعال و با پرندگانی که به امر خدا دانه‌های شن را حمل می‌کرند رخ داد و در قرآن کریم نیز به آن اشاره شده است.

خاتمی با تأکید بر این‌که انقلاب ما مردمی است و نظام ما بر اساس مردم‌سالاری است، خاطرنشان کرد: مردم با حضور خود در عرصه انتخابات، سرنوشت کشور را رقم می‌زنند و باید همه در برابر قانون تسلیم بوده و در عرصه انتخابات از سیاه‌نمایی و تخریب کاندیداها پرهیز کنیم و در فضایی آرام و دوستانه هر کاندیدا و طرف‌داران آن‌ها برنامه‌ها و قابلیت‌های خود را بیان کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج