۵۱۷۳۲۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مسیر جایگاه چهارم از تهران می گذرد؛

شش تیم و پازل‌هایی که باید کامل شوند

در حالی که قهرمانی پرسپولیس و سقوط ماشین سازی مسجل شده است، هنوز تیم برای کسب جایگاه مورد نظر خود تلاش خواهند کرد.

ورزش سه: در حالی که قهرمانی پرسپولیس و سقوط ماشین سازی مسجل شده است، هنوز تیم برای کسب جایگاه مورد نظر خود تلاش خواهند کرد.

نبرد برای کسب رتبه چهارم لیگ برتر یکی از حساسیت های دو هفته پایانی لیگ شانزدهم به شمار می رود. هر اندازه کسب رتبه دوم بین تراکتورسازی و استقلال تهران به اوج هیجان خود رسیده، این شرایط برای کسب رتبه چهارم و همینطور فرار از سقوط در رتبه های پایینی میان صبای قم و سیاه جامگان هم وجود دارد.

در بازی های روز گذشته تیم تراکتور سازی در خانه موفق به شکست استقلال شد تا جای این تیم در رتبه دوم را بگیرد. سرخ پوشان تبریزی با این پیروزی ۵۳ امتیازی شدند و با دو امتیاز اختلاف بالاتر از استقلال قرار گرفتند. در دو بازی آینده هر دو تیم رقیب با انگیزه ای به نام سپاهان را پیش رو دارند؛ تراکتورسازی در نقش جهان و استقلال تهران در ورزشگاه آزادی روبروی طلایی پوشان که با حضور کرانچار روزهای خوبی را تجربه می کنند، قرار خواهند گرفت؛ دیدارهایی که نتایج آنها تاثیر مستقیم در جایگاه تیم ها در پایان فصل خواهد داشت.

در قسمت دیگری از جدول دو تیم شهر اصفهان با پیروزی مقابل رقبای خود، باز هم به رقابت خود برای کسب رتبه چهارم ادامه دادند و هر دو 42 امتیازی شدند؛ سپاهان در قم موفق شد با پنالتی مسعود حسن زاده 3 امتیاز دشوار و ارزشمند را از آن خود کند و در اصفهان تیم ذوب آهن در ادامه موفقیت های اخیر خود، در دومین هفته پیاپی موفق به ثبت پیروزی 2 بر 1 شد تا همچنان بالاتر از رقیب اصلی خود قرار داشته باشد. سپاهان در دو دیدار آینده خود به ترتیب برابر تراکتورسازی و استقلال قرار خواهد گرفت و ذوب آهن مقابل پرسپولیس و پدیده مشهد.

شکست توامان صبای قم و سیاه جامگان که برای فرار از سقوط رقابت تنگانگی دارند، باعث شد که تغییری در شرایط دو تیم ایجاد نشود و همچنان شاگردان میثاقیان با یک امتیاز اختلاف، امید زیادی به دو بازی پیش رو و لغزش احتمالی صبا داشته باشند. شاگردان مرفاوی در دو بازی آینده خود مقابل نفت تهران و گسترش فولاد تبریز قرار خواهند گرفت که با تثبیت جایگاه خود در میانه جدول، انگیزه چندانی ندارند. تیم سیاه جامگان هم شرایطی مشابه رقیب خود دارد و در دو دیدار آینده مقابل تیم سقوط کرده ماشین سازی و همینطور قهرمان مسابقات پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

دو هفته به پایان رقابت های لیگ برتر باقی مانده و علیرغم قهرمانی پرسپولیس هنوز دیدارهای مهیجی مانند دیدار تراکتورسازی مقابل سپاهان در نقش جهان و سپاهان مقابل استقلال تهران در ورزشگاه آزادی می تواند هیجان لیگ شانزدهم را همچنان در بالاترین سطح خود حفظ کند، تا در نهایت لیگ شانزدهم هم با مشخص شدن جایگاه تیم ها، پازل خود را تکمیل شده ببیند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج