۵۱۷۳۵۱
۲۵ نظر
۵۰۰۳
۲۵ نظر
۵۰۰۳
پ

نگرانی روحانی از حضور در مناظرات تلویزیونی

کارشناس مسائل سیاسی گفت: آقای روحانی به دلیل عملکردهای غیرقابل دفاع خود به‌ شدت از حضور در مناظرات نگرانی دارد و حذف مناظرات به شکل زنده در همین راستا است.

خبرگزاری فارس: عشرت شایق کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار، در خصوص پخش نشدن مناظرات انتخاباتی به صورت زنده اظهار داشت: آقای رئیس‌جمهور به دلیل عملکردهای غیرقابل دفاع خود در طول ۴ سال و دادن وعده‌های بی‌عمل، به‌شدت تحت فشار افکار عمومی مردم قرار دارند و به همین جهت از مناظرات شفاف زنده تلویزیونی استقبال نمی‌کنند.

وی در ادامه بیان کرد: آقای روحانی و تیم دولت در ۴ سال گذشته با الفاظ ناپسند مختلفی با منتقدان خود برخورد کردند اما درمناظرات تلویزیونی نمی‌توانند با کاندیداهای انتخابات نیز به این شکل برخورد کرده و آنها را بی‌شناسنامه و بی‌سواد خطاب کنند.

شایق با اشاره به اهمیت مناظرات زنده و پرشور در تعیین سرنوشت انتخابات گفت: مناظرات تولیدی و احتمالاً دستکاری‌شده، توهین به ملت ایران محسوب می‌شود و باعث کاهش انگیزه مردم در پیگیری مسائل مرتبط با انتخابات و حضور آنها در روز رأی‌گیری می‌شود.

وی در خصوص نگرانی آقای روحانی از پاسخگویی شفاف در مناظرات تلویزیونی و جلوگیری از پخش زنده مناظرات گفت: انتخاب آقای جهانگیری که خود موضوعی قابل توجه است در قالب یک کاندیدای پوششی که عملکردی مانند یک داربست برای ساختمان را انجام می‌دهد هم نتوانسته نگرانی ایشان از مناظرات را کاهش دهد.

پژوهشگر و کارشناس حوزه زنان با انتقاد از عمل نکردن به وعده‌های گذشته دولت آقای روحانی و وضع نامناسب معیشت مردم و سهل‌انگاری در مواجهه با اتفاقات مختلف تأکید کرد: آقای روحانی در روزهای اخیر دچار عصبانیت زیادی شده است و این عصبانیت در کنار عملکردهای منفی ایشان، نارضایتی وسیعی در سطح جامعه ایجاد کرده که در صورت پاسخگو نبودن به این مسائل مردم مجدداً به ایشان اعتماد نخواهند کرد.

کارشناس مسائل سیاسی با ابراز نگرانی از روند پوشش اخبار مرتبط با دولت توسط صدا و سیما در هفته‌های اخیر و ادامه این عملکرد در ایام تبلیغات انتخاباتی اظهار کرد: مجلس، شورای نگهبان و دیگر نهادهای نظارتی باید مانع از ادامه این روند شوند و آنتن رسانه ملی را به صورت عادلانه در اختیار تمام کاندیداها قرار بدهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامی

      درودبر عشرت شایق

    • بدون نام

      شما یک دلواپس هستی همه چیز رو بنفع خودتون تفسیر میکنی

    • بدون نام

      اگر با اختلاف ملموسی برنده شد خوب حرف های این کارشناس درست نبوده در غیر اینصورت.....! ! !

    • سکوت

      روحانی با دست پر می آید و نگران نیست حالا خواهید دید چگونه با تکیه به حرفهایی که درسینه دارد رقبا را آچمز خواهد کرد...بترسید از روزی که روحانی اسرار گذشته رقبا را بیرون بریزد!!!

    • بدون نام

      برو خانم کارشناس آقای روحانی بیدی نیست که به این بادها بلرزد اونایی که باید وحشت داشته باشند از مناظره شما تندرو ها هستید که مملکت را هشت سال به باد فنا دادید روحانی از پس همه همفکران شما بر میاد خیالت راجت

    • فریبرز

      این یکی رو دیگه از کجاتون درآوردین ؟
      اصلا نمیدون ترکیب جلسه از چه سازمانهایی تشکیل میشه .
      مصداق کارشناس بودن را بگویید ، شاید من هم کارشناس خوبی باشم.

    • پرستو

      دولت تنها یک رای داشته در شورای تصمیم گیری نظر قالب بوده نه دولت

    • منوچهر شمسی

      مردم وقتی نتوانند به رئیس جمهورشان اعتماد کنند چگونه به میکانیک به بقال سر کوچه به معلم فرزندش به دکتر اعتماد کند اقای رئیس جمهور شما اعتماد درون مارا خورد کردید اعتقاد مارا به رای دادن نابود کردید حتی اگه مجبور به هاراگیری شوید بهتر است در مناظره شرکت کنید یک معذرت واعتراف به ناتوانی در مدیریت کشور کنید میبینید که مردم چطور میبخشند خیلی راحت مردم ادمهای شجاع را دوست دارند شما مردم را باورکنید مردم میبخشند ...

    • اریا

      اشتباه میکنی بزرگ
      تخریب ممنوع
      روحانی نمیخواد حرمت شکنی کنه اره یسری افراد برای جلب رضایت مردم هر تهمتی حاضرن بزنن کار روحانی نیست کار شماست

    • بدون نام

      عصبانی هم شده بخاطر چی ..عیب نداره جناب روحانی قراره سند مملکت رو بیارن بنام شما کتند.

    • بدون نام

      نگفته معلومه که خودشم بد جور دلواپس خودش شده خودشم بالاخره با این عملکردش به جمع دلواپسان از عملکردش پیوست.

    • بدون نام

      خانم شایق سوابق شما برای همه روشن لست . امثال شما خیلی وقته مرده سیاسی هستند

    • بدون نام

      چه کارشناسی آخه خانم قالیباف با پلاسکو فقط و املاک نجومی حرفی برای گفتن داره و آقای رئیسی اصلا کار اجرایی نکرده

    • بدون نام

      اینها حرف مفت ,رییس جمهور واقعا شاهکار کرد و شماها همیشه چوب لای چرخ دولت گذاشتید و حالا از هر فرصتی برای خالی کردن عقدهای خودتون هستید ,خواهش میکنم بهاطر مردم دست از تخریب دولت بردارید

    • بدون نام

      اگر مناظره زنده پخش نشود خیلی ها از آقای روحانی فاصله میگرند این کار ایشون یکجور روند دیکتاتوری است و حق ملت رو به رسمیت نمی شناسند و این خوب نیست ...

    • منوريان

      ايران تازه از شر قطنامه هاي شوراي امنيت خلاص شده نميدانم بعضي ميخواهند روحاني و ظريف بره چه كسي جايش بياد دلواپسان ميخواند دو باره بكي شبيه احمدي نژاد بيارند و دوباره همان كارهاي قبلي را شروع كنند وكشور را به سمت تحريم هاي شو راي امنيت ببرند تا دوباره به اختلاس و ايجاد بابك زنجاني ها اقدام كنند

    • ایرانیم

      این خبرگزاری فارس که معلوم الحال هست الحمدلله همه میدونند که سنگ کیو به سینه میزنه... احتمالا بقیه ترسیدند که مبادا نتونن حرف بزنن و کم بیارن جلو مردم آبرو ریزی بشه یا بعضیها ترسیدند مثل قبل با یک جمله اقای روحانی کل رای هاش ریخت. و گرنه رو حانی بیدی نیست که با این بادها بلرزد.

    • hamed

      هیچ کس نمونده که دلتنگ اون بشم دلواپس توام باید بهت بگم

    • حمید

      هر دولتی که بیاد فقط طرفدار حذب خودشه اصلا مردم براشون مهم نیستند این دولت هم به تمام منتقدینش فقط توهین کرده و فحش داده

    • بدون نام

      مردم به نابودی کشونده فقیرله کردرفت پی کارش من کاری به سیاست ندارم ولی 4ساله پرازکابوسو پشت سرگذاشتیم داغونیم داغون

    • سینا

      حرف مفت! عملکرد غیر قابل قبول!!! یه تار‌ موی روحانی‌ رو با هیچ رئیس جمهور قبلی عوض نمیکنم. اگرچه خاتمی نیاز جامعه مدرن ایرانی بود اما روحانی رو بیشتر از خاتمی قبول دارم. با روحانی هستیم تا ۱۴۰۰

    • بدون نام

      زیاد اعصاب خودتان را رادرگیر این مسائل نکنید روحانی رای می آورد بقیه برای داغ کردن انتخابات آمده اند چون نظام بهترازهرکس میداندکه تنها کسی که دراین برهه بدرد نظام میخورد روحانیست وانصافا خودش وتیمش خوب عمل کرده.

    • بدون نام

      شما دیگر کی هستی دکتر روحانی کارش را بلد است.حتما شما هم در دولت بعدی پست می خواهی.

    • بدون نام

      عشرت خانوم خودتو ناراحت نکن عزیزم اتفاقا دکترروحانی بنفعشه که مناظرات زنده نزدملت پخش بشود چونکه تمام قد ازخدمات دولتش بامدرک وسندزنده دفاع خواهدنمود ازاونطرف رقبایش که خواستندمناظره پخش نشود بخاطر نداشتن توان وسوادسیاسی واقتصادی مناسب بودکه الحمدالله جناب روحانی حیله ومکر رقبایش را نقش براب نمود انشاله عشرت خانوم حتما بعداز مناظرات هم بایستی نظریه کارشناسی بدهی والا مورد اتهامی که توهم دلواپسی توهم دلنگرانی توهم....؟

    • بدون نام

      بلافاصله بعد از اینکه اعلام شد مناظره ها زنده نیست جناب روحانی واکنش نشون دادن و اعتراض کردن....چون ایشون مطمئن بودن در صورت زنده نبودن مناظره صحبتهای ایشون و اقای جهانگیری رو کاملا عوض خواهندکرد بنفع بعضی کاندیداها....و البته مردم هم خوب میدونن که از اقای روحانی در این دوره کسی رو برای ریاست جمهوری بهتر نداریم اگر هنوز اینو کسی نفهمیده راه حلش یکم فکرو یکم مطالعست...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج