۵۱۷۳۷۴
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

زاکانی: به تصمیم شورای نگهبان احترام می گذارم

علیرضا زاکانی از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری که از سوی شورای نگهبان احراز صلاحیت نشد، در پیامی اعلام کرد: به تصمیم شورای نگهبان احترام گذاشته و از سایر نامزدها و جریان های سیاسی نیز می خواهم شورای نگهبان را طبق قانون اساسی فصل الخطاب بدانند و از هرگونه رفتار و اظهار نظری که ذره ای هوای نفس و تضعیف این نهاد نگهبان انقلاب در آن باشد پرهیز کنند.

خبرگزاری ایرنا: علیرضا زاکانی از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری که از سوی شورای نگهبان احراز صلاحیت نشد، در پیامی اعلام کرد: به تصمیم شورای نگهبان احترام گذاشته و از سایر نامزدها و جریان های سیاسی نیز می خواهم شورای نگهبان را طبق قانون اساسی فصل الخطاب بدانند و از هرگونه رفتار و اظهار نظری که ذره ای هوای نفس و تضعیف این نهاد نگهبان انقلاب در آن باشد پرهیز کنند.

علیرضا زاکانی با انتشار پیامی در واکنش به احراز نشدن صلاحیتش توسط شورای نگهبان برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری افزود: اگر خواست خدا بر این قرار می گرفت که در میان احراز صلاحیت‌ شده ها باشم، خدا را شکر می کردم و اکنون که مشیت الهی جز این است، به طور مضاعف خدا را شاکرم چرا که معتقدم اگر با اخلاص وارد این عرصه خطیر شده باشم، خداوند متعال هم اجر مجاهدت در رقابت سالم انتخاباتی یک ماه آینده و هم ثواب امر خطیر اداره اجرایی چهارسال آینده کشور را بدون هرگونه زحمت ظاهری به حساب آخرتم واریز کرده است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: معتقدم همچنان که بنده حقیر تلاش کردم به تکلیف خود عمل کنم، اعضای شورای نگهبان نیز یقینا با داشتن حجت در پیشگاه حضرت باری تعالی به تکلیف خود عمل کرده اند لذا به تصمیم آنان کاملا احترام گذاشته و از سایر نامزدها و جریان های سیاسی نیز می خواهم شورای نگهبان را طبق قانون اساسی فصل الخطاب بدانند و از هرگونه رفتار و اظهار نظری که ذره ای هوای نفس و تضعیف این نهاد نگهبان انقلاب در آن باشد پرهیز کنند.

ستاد انتخابات کشور دیشب با صدور اطلاعیه ای اسامی 6 نامزد احراز صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.

سید مصطفی آقا میرسلیم فرزند سیدجلال، اسحاق جهانگیری کوه شاهی فرزند حسن، حسن روحانی فرزند اسدالله، سید ابراهیم رئیسی الساداتی فرزند سعید، محمدباقر قالیباف فرزند حسین و سید مصطفی هاشمی طبا فرزند سید ابوالقاسم، افرادی هستند که صلاحیت آنان مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مثلا احترام نزاری چیکار میکنی

    • بدون نام

      درود بر روحانی

    • بدون نام

      خدا وکیلی اکه الان احمدی نزاد تایید شده بود این حرف میزدی الان به شورای نگهبان حمله میکردی

    • بدون نام

      ما هم دماغ سوخته میخریم

    • بدون نام

      بجای تو باشم تا آخر عمر خودم رو آفتابی نمیکنم ...

    • بدون نام

      چکار میخای بکنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج