جاباما
۵۱۷۴۰۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مورینیو: شرایط یونایتد اسفناک است

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتد در مورد آسیب دیدگی های مکرر بازیکنانش در هفته های اخیر صحبت کرد.​​​​​​​

ورزش سه: ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتد در مورد آسیب دیدگی های مکرر بازیکنانش در هفته های اخیر صحبت کرد.​​​​​​​
علیرغم صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، زلاتان و روخو در جریان دیدار دیشب برابر اندرلخت آسیب دیدند و حالا شرایط شیاطین سرخ دشوارتر از گذشته شده است.
مصدومیت بازیکنان: "ما روخو را از دست دادیم و امکان استفاده از اسمالینگ و فیل جونز نیز وجود ندارد و در شرایط بسیار سخت و اسفناکی قرار داریم.
زلاتان نیز دچار آسیب دیدگی شده اما ما در خط حمله گزینه هایی چون وین رونی را داریم و احتمالا خوان ماتا نیز قادر به بازگشت تا پیش از اتمام فصل است اما باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.
هره را برابر برنلی به میدان خواهد رفت و دلیل غیبت او در دیدار برابر اندرلخت احتمال دریافت کارت زرد و از دست دادن بازی مرحله نیمه نهایی بود. در مورد مروان فلینی نیز همین فکر را می کردم اما به علت تغییر به خاطر شرایط روخو، دیگر در مورد او این اتفاق شدنی نبود.

مورینیو: شرایط یونایتد اسفناک است

هره را و اشلی یانگ نیز آماده بازی کردن هستند اما دیگر بازیکنان آماده نیستد. در چنن شرایط من به همه بازیکنانم نیاز دارم و شاید مجبور باشم اجازه حضور اکسه توانزبه به جام جهانی زیر 20 سال کره جنوبی را صادر نکنم."
حضور راشفود در مسابقات زیر 21 سال اروپا: "زمانی که یک بازیکن در مسیری قرار می گیرد دیگر منطقی نیست به سطح پایین تر برود. این اتفاق مانند آن است که من یکی از بازیکنانم را در اختیار نیکی بات برای تیم جوانان قرار بدهم تا آنها در دیداری پیروز شوند."
شرایط وین رونی: "رونی حتی اگر در بهترین وضعیت قرار نداشته باشد، به علت قدرت جنگندگی و تجربه اهمیت زیادی دارد و من شرایط او را از لحاظ ذهنی خوب می دانم."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج