۵۱۷۵۷۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حسینی: به بازی با الهلال خوشبینم

سیدجلال حسینی که مقابل پدیده نمایشی فوق‌العاده ارائه داد با وجود محرومیت از بازی با الهلال به عمان رفته است.

ایران ورزشی: سیدجلال حسینی که مقابل پدیده نمایشی فوق‌العاده ارائه داد با وجود محرومیت از بازی با الهلال به عمان رفته است. کاپیتان پرپسولیس در مصاحبه‌ای مفصل درباره تمام مسائل مربوط به خودش و تیمش حرف زده که بخشی از این مصاحبه را می‌خوانید:

از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر بگویید که به جرأت می‌توان گفت شایسته‌ترین تیم برای رسیدن به این عنوان بود.

پیش از شروع فصل که برای اردوی آماده‌سازی به اوکراین رفته بودیم چند بازی دوستانه برگزار کردیم اما زمانی که به ایران آمدیم و لیگ برتر را شروع کردیم پس از اولین بازی خیلی از پیشکسوتان و کارشناسان فوتبال گفتند که پرسپولیس قهرمان لیگ برتر می‌شود. خدا را شکر شرایطی هم ایجاد شد که توانستیم روند خوبی را طی کنیم. پرسپولیس فصل گذشته فوق‌العاده بازی می‌کرد و انتظارات را بالا برده بود. امسال هم که خودم به این تیم آمدم وقتی با وحید امیری و بیرانوند یا حتی برخی از بازیکنان صحبت می‌کردم می‌گفتند که در پرسپولیس شرایط به خودی خود خیلی سخت است بخصوص اینکه فصل گذشته این تیم بازی‌های فوق‌العاده‌ای انجام داد و انتظارات را بالا برد. شاید در بازی‌های تدارکاتی پیش از شروع فصل خیلی خوب نبودیم و شرایط و انتظارات را برآورده نکردیم اما با شروع لیگ روند خوبمان را ادامه دادیم. این را هم باید بگویم که کادر فنی و بازیکنان زحمات زیادی کشیدند و قهرمانی خیلی قاطعانه‌ای به دست آمد.

اما شاید به دلیل همین فاصله امتیازی زیاد با سایر رقبا قهرمانی زیاد به هواداران نچسبید.

یکی از مسائل مهم این است که شاید در آذربایجان شرقی به خاطر سیلی که آمده بود و اعلام عزای عمومی نتوانستیم خیلی خوشحالی و شادی کنیم حتی در هتل به ما گفتند که عزای عمومی است و بازیکنان هم خیلی خوب مراعات کردند اما روز چهارشنبه دیدید که چه جشن باشکوهی گرفتیم. درباره اختلاف امتیاز هم باید بگویم من زمانی که در سپاهان بازی می‌کردم همین شرایط را داشتم، احساس می‌کردیم قهرمان شدیم و چند بازی مساوی کردیم اما همه چیز به روز آخر کشیده شد. سه هفته مانده بود به پایان لیگ قهرمان شدیم و اختلاف امتیازی بالای ما همین فکر را بین هواداران به وجود آورد.

با سه تیم ۵ عنوان قهرمانی در لیگ برتر به دست آوردید که شاید یک رکورد در فوتبال ما باشد. در این خصوص هم صحبت کنید.

واقعاً کار سختی است البته این را بگویم که کلاً جابه‌جایی در فوتبال و از این تیم به تیم دیگر رفتن سخت است. جا افتادن در این شرایط سخت است اما وقتی برای قهرمانی می‌جنگید کار شما سخت‌تر است. وقتی از ملوان به سایپا آمدم سال اول دکتر ذوالفقارنسب سرمربی ما بود و خوب هم نتیجه گرفتیم و حدود 22 هفته نباختیم. آن سال سوم شدیم اما سال بعد با سایپا قهرمان ایران شدیم. بعد از آن احساس کردم باید جابه‌جا شوم و به سپاهان رفتم، آنجا هم قهرمان شدیم. بعد به پرسپولیس آمدم و در سالی که می‌توانستیم قهرمان شویم به دلیل کسر امتیاز قهرمان نشدیم. امسال اما خدا را شکر به قهرمانی رسیدیم اما هیچ وقت به رکورد و این مسائل فکر نمی‌کنم. اینکه توانستم با سه تیم قهرمان شوم برایم ارزشمند است. وقتی با خودم فکر می‌کنم به این نتیجه می‌رسم که باید خیلی خوشحال باشم که با سه تیم 5 قهرمانی به دست آوردم.

شما دو سال با پرسپولیس قراردادتان را تمدید کردید اما آیا هنوز هم روی حرفتان هستید که با پیراهن ملوان از فوتبال خداحافظی می‌کنید؟

صددرصد همینطور است و با پیراهن ملوان از فوتبال خداحافظی خواهم کرد.

پیش‌بینی شما از بازی با الهلال چیست؟

باید بگویم که به نظر من الریان قطر از الهلال قوی‌تر است اما من به بازی با الهلال خوشبینم. آن زمان که ما با الهلال بازی کردیم در اوج حساسیت لیگ بود اما الان تکلیفمان در لیگ مشخص شده و همه توجه خود را روی بازی با الهلال می‌گذاریم.

فکر نمی‌کنید که انجام بازی تیم‌های ایرانی با تیم‌های عربستانی در عمان به ضرر ما و به سود حریف باشد؟

قبول دارم که اگر مالزی یا ازبکستان به عنوان میزبان تیم‌های ایرانی انتخاب می‌شدند خیلی بهتر بود، اگر تیم‌های ایرانی از گروه خود صعود کنند و در مرحله حذفی به تیم‌های عربستانی برخورد کنند بازی کردن در عمان در آن گرما بسیار سخت است. به نظر من باید یک فکری در این باره انجام شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج