جاباما
۵۱۷۶۴۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

عنوان و سازنده‌ Call of Duty بعدی مشخص شد

تقریبا یک ماه پیش بود که با درز تصاویری از قسمت بعدی مجموعه بازی‌های «ندای وظیفه» (Call of Duty) که مربوط به برنامه‌های زودهنگام بازاریابی و تبلیغات آن بود، شایعاتی مبنی بر بازگشت این عنوان به ریشه‌های «جنگ جهانی» خود شنیدن گرفتند.

وب سایت فارنت: تقریبا یک ماه پیش بود که با درز تصاویری از قسمت بعدی مجموعه بازی‌های «ندای وظیفه» (Call of Duty) که مربوط به برنامه‌های زودهنگام بازاریابی و تبلیغات آن بود، شایعاتی مبنی بر بازگشت این عنوان به ریشه‌های «جنگ جهانی» خود شنیدن گرفتند. اکنون شرکت ناشر این عنوان یعنی «اکتیویژن» اعلام کرد که بازی بعدی این مجموعه Call of Duty: WWII نام دارد!
عنوان و سازنده‌ Call of Duty بعدی مشخص شد

مشخص نیست که WWII مخفف چه کلماتی است، اما به احتمال قوی همان جنگ جهانی دوم است که به نظر می‌رسد. به هر حال، اکتیویژن تصویری تبلیغاتی از بازی منتشر کرده که سربازی را با کلاه‌خود مورد استفاده در همین جنگ نشان می‌دهد. این شرکت همچنین اعلام کرده که این بازی را استودیوی Sledgehammer Games می‌سازد. این بازی اواخر امسال (احتمال ماه نوامبر) منتشر خواهد شد و اطلاعات بیشتر از آن به زودی منتشر می‌شود. ناشر بازی اعلام کرده است که چهارشنبه‌ی هفته‌ی آینده 6 اردیبهشت این بازی را به صورت کامل رونمایی خواهد کرد. احتمالا اولین تریلر از این بازی را همان موقع خواهیم دید.

استودیوی Sledgehammer پیش از این Call of Duty: Advanced Warfare را ساخته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج