۵۱۷۶۹۳
۶ نظر
۵۰۰۹
۶ نظر
۵۰۰۹
پ

حباب قیمت سکه شکست

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران به تشریح برخی دلایل نوسات اخیر قیمت طلا و سکه در بازار داخلی پرداخت و عنوان کرد که حباب قیمت سکه شکسته شده و بازار سکه به تعادل رسیده است.

خبرگزاری ایسنا: رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران به تشریح برخی دلایل نوسات اخیر قیمت طلا و سکه در بازار داخلی پرداخت و عنوان کرد که حباب قیمت سکه شکسته شده و بازار سکه به تعادل رسیده است.

محمد کشتی آرای، اظهار کرد: قیمت‌ها در بازار طلا و سکه در هفته‌های اخیر رشد قابل توجهی پیدا کرد ولی بعد از آن در یک هفته اخیر این روند افزایش قیمت متوقف شد و اکنون عوامل تاثیرگذاری که باعث افزایش قیمت سکه شده بود، ثابت مانده است.

وی ادامه داد: در هفته‌های اخیر برخی مسائل سیاسی و تنش‌های خاورمیانه در وضعیت بازار طلا تاثیر گذاشتند و در روزهای پایانی هفته گذشته به دلیل بهتر شدن شرایط اقتصادی و کاهش تقاضا برای خرید طلا و سکه قیمت‌ها روند نزولی پیدا کرد؛ به طوری که قیمت سکه با کاهش ۱۰ هزار تومانی همراه شد. قیمت سکه که به قیمت یک میلیون و ۲۲۸ هزار تومان رسیده بود در حال حاضر به یک میلیون و ۲۱۸ هزار تومان کاهش پیدا کرده و در روزهای اخیر این قیمت تا حدود زیادی ثابت شده است.

کشتی‌آرای درباره دلایل افزایش قیمت سکه و طلا در هفته‌های اخیر گفت: افزایش قیمت سکه و طلا در هفته‌های اخیر از یک سو تحت تاثیر برخی عوامل داخلی از جمله افزایش تقاضا بوده و از سوی دیگر افزایش قیمت طلای جهانی تاثیرگذار بوده است اما با فروکش کردن این روند و ثابت شدن قیمت‌ها، تقاضا کاهش پیدا کرد و در بازار داخلی نیز تا حدود زیادی ثابت شد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران پیش‌بینی کرد که در دو روز آینده مطمئنا روند کاهشی قیمت طلا و سکه ادامه خواهد داشت و پس از آن باید منتظر اعلام شاخص‌های اقتصادی در اواخر هفته باشیم تا وضعیت قیمت‌ها مشخص شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باز مسخره بازی های همیشگی
      سکه از یک میلیون صد رسید به یک میلیون و سیصد حالا که شده یک میلیون و صدو هجده سر مردم رو شیره بمالید و بگید شاخ قول شکستید و تورم رو کنترل کردید.
      برید باباااااااا

    • ترسو

      خودشو مسخره كرده ؟!

    • بدون نام

      فکر کرده ما نمی فهمیم

    • بشرویه

      چه خوب بود آقایون زمانی که دختر وپسر مردم برای ثبت نام سکه در پشت دربانکها میخوابیدن به امید اینکه فردا گرونتر بفروشند یادشون میومدو این همه منفی بافی نمیکردن

    • بی نام

      وقتی سکه رسید به سیصد بگید حباب شکست

    • بدون نام

      چه نظرات مسخره و تکراری میدهد!این اقای رییس اتحادیه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج