۵۱۸۱۳۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

داورزنی: در مدیریت سرخابی‌ها تغییراتی نداریم

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: باید بگویم در وزارت ورزش پرونده خاصی در خصوص فساد در فوتبال نداریم و اگر چیزی هم هست در کمیسیون اصل ۹۰ است.

خبرگزاری تسنیم: معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: باید بگویم در وزارت ورزش پرونده خاصی در خصوص فساد در فوتبال نداریم و اگر چیزی هم هست در کمیسیون اصل ۹۰ است.

محمدرضا داورزنی در حاشیه رونمایی از پیراهن تیم ملی اظهار داشت: با توجه به اینکه تغییراتی در لباس تیم ملی نداده بودیم سعی کردیم بر تنوع و رنگ آمیزی و در نتیجه جذابیت آن بیافزاییم و بر کیفیت دوخت و پارچه نیز تاکید شد. به هر حال بچه ها با این لباس باید در بزرگترین میادین جهانی بازی کنند. افتخار می‌کنیم که با برند داخلی در مسابقات جهانی حاضر می‌شویم.

وی در ادامه افزود: با عنایت به اینکه این لباس توسط فدراسیون جهانی تائید شده افتخاری برای والیبال ایران است که با برند داخلی در در لیگ جهانی و مسابقات المپیک حاضر شدیم . در سال اقتصاد مقاومتی والیبال ثابت کرد تا جایی که می‌توانست از برند داخلی استفاده کرد.

داورزنی درخصوص حواشی که در جشن قهرمانی پرسپولیس اتفاق افتاد و خانواده نوروزی از چگونگی مراسم اظهار ناراحتی کرده بودند، تصریح کرد: تصمیم گرفته شد باشگاه پرسپولیس مراسم شکیلی در این خصوص داشته باشد تا از خانواده نوروزی، هانی و فامیل وی دلجویی شود. بعضا مسائلی پیش می‌آید که در مراسم‌هایی که با حضور صد هزار نفر قابل اجتناب است و نمی‌توان گفت مقصر فرد خاصی است. بعضا اتفاقاتی می‌افتد که به حساب هیجانات است. شدت هیجان و و شلوغی بعضا باعث می‌شود کار از دست نیروی انتظامی هم خارج شود.

وی در خصوص تغییرات در مدیریت سرخابی‌ها گفت: الان بحثی در این مورد وجود ندارد. همواره وزارت ورزش به انتظاراتی که مردم دارد عمل می‌کند. تیم‌های ایرانی درگیر مسابقات آسیایی هستند و مطرح شدن این موضوع الان درست نیست. همواره وزارت ورزش در مورد مجموعه باشگاه‌ها یک مسئولیت کلی دارد و برای این دو باشگاه این مسئولیت ویژه‌تر است و باید انتظارارت هواداران برآورده شود و وزارت ورزش نیز در حال حاضر این کار را به خوبی انجام داده است.

داورزنی در خصوص حضور زنان در استادیوم اظهار داشت: نهایت سعی ما این است که شرایطی را به لحاظ کلی فراهم کنیم تا زنان بیشتری در سالن باشند. تلاش کردیم مجموعه سالن ۱۲ هزار نفری ورودی و خروجی و سرویس بهداشتی مجزا داشته باشد اما در تلاشیم شرایطی باشد تا امکاناتی باشد تا شرایط حضور خانواده‌ها فراهم باشد و به راحتی از طریق اینترنت بلیط تهیه کنند و شرایط مد نظر فدراسیون جهانی فراهم شود. بعضا اتفاقاتی می‌افتد که نه درحوزه اختیارات وزارت ورزش است و نه فدراسیون ولی تعامل بین ما و نیروی انتظامی وجود داشته تا شرایط برای حضور خانواده‌های بیشتری فراهم باشد.امیدوارم روزی برسد که امکانات فیزیکی به گونه‌ای باشد که خانواده‌های زیادی در سالن حاضر شوند.

وی در مورد پرونده فساد در فوتبال خاطرنشان کرد: این صحبت‌ها مربوط به زمانی است که من هنوز سمتی در وزارت ورزش نداشتم.برخی مسائل در کمیسیون اصل 90 مطرح شده بود و باید بگویم ما در وزارت ورزش پرونده خاصی در این خصوص نداریم و اگر چیزی هم هست در کمیسیون اصل 90 است. امیدوار هستم این مسائل صحت نداشته باشد ولی در کل ما پیگیر این موضوع خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج