۵۱۸۲۷۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

بازگشت «پرونده‌های اکس»

سریالی که نخستین بار سال ۱۹۹۳ پخش شد و سال گذشته هم با احیایش توانست ۱۶ میلیون بیننده را پای تلویزیون بنشاند، برای فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ بازمی گردد.

روزنامه بانی فیلم: سریالی که نخستین بار سال ۱۹۹۳ پخش شد و سال گذشته هم با احیایش توانست ۱۶ میلیون بیننده را پای تلویزیون بنشاند، برای فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ بازمی گردد.
بازگشت «پرونده‌های اکس»

به نقل از ایندی وایر، بعد از یک وقفه طولانی، بالاخره قراردادی برای تهیه نسخه ای دوم از احیای سریال «پرونده‌های اکس» شبکه فاکس به امضا رسید. سه رکن اصلی این سریال یعنی ستاره‌هایش دیوید دوکاونی و جیلین اندرسون و خالق و تهیه کننده آن کریس کارتر برای فصل جدید بازمی‌گردند.

قسمت های جدید قرار است طی فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ روی آنتن برود و مراحل تهیه آن در تابستان ۲۰۱۷ آغاز بشود.

دیوید مدن، رییس کمپانی پخش تلویزیونی فاکس گفت: «شخصیت های نمادین، داستان سرایی غنی و شخصیت های شجاع؛ این ها نکات اصلی سریال های تلویزیونی بزرگ هستند. و این ها تعدادی از دلایلی هستند که «پرونده های اکس» چنین تاثیر عمیقی روی میلیون ها هوادار در سراسر جهان گذاشت. خلاقیت کریس همراه با کار درخشان دیوید و جیلین، این پدیده فرهنگ عامه را به صورت ادامه دار به سمت جلو هل می دهند و ما مشتاقانه منتظر هستیم تا ببینیم مالدر و اسکالی در بخش بعدی «پرونده های اکس» چه رازهای تازه ای را برملا می‌کنند.»

این مسئله هرگز مورد شک نبود که کمپانی های فاکس و قرن بیستم فاکس تی وی نسخه ای دیگر از «پرونده های اکس» را می‌خواهند یا نه، مسئله فقط این بود که کی و چطور دوکاونی، اندرسون و کارتر می توانند این پروژه را در برنامه کاری شلوغ شان جا بدهند.

تنها چند ماه پیش، گری نیومن رییس هیات مدیره فاکس تی وی گفت انتظار ندارد که بتواند «پرونده های اکس» را برای فصل بعدی آماده کند و به این مسئله اشاره کرد که وقت خیلی تنگ است. نیومن در ماه ژانویه گفته بود: «کار خیلی سختی است. زندگی آن‌ها به راحتی خودشان را به وقت پیدا کردن برای انجام این پروژه قرض نمی دهند. جیلین در لندن زندگی می‌کند و بچه های جوان دارد. به ونکوور آمدن برای سه یا چهار ماه برای او راحت نیست، مخصوصا با توجه به اینکه تعهدهای کاری دیگری هم دارد. دیوید می تواند در دسترس باشد و بعد یک پروژه بزرگ ممکن است سر راهش قرار بگیرد. بنابراین وقت پیدا کردن آسان نیست. خیلی دوست داریم دوباره این پروژه را بسازیم و من باور دارم زمانی برای به وقوع پیوستن آن خواهد بود، اما حس نمی کنم که خیلی نزدیک باشد.»

به گفته این شبکه، بازگشت سریال «پرونده های اکس» به آنتن در سال ۲۰۱۶ باعث شد نزدیک به ۱۶ میلیون بیننده به تماشای آن بنشینند و آن را به دومین درام تلویزیون فصل گذشته تبدیل کنند.

سریال «پرونده های اکس» در ابتدا در ماه سپتامبر سال ۱۹۹۳ روی آنتن رفت، به مدت ۹ فصل پخش شد و توانست ۱۶ جایزه امی، ۵ جایزه گلدن گلوب و یک جایزه پی بادی دریافت کند. این سریال داستان اسکالی (اندرسون) و مالدر (دوکاونی) مامورهای ویژه اف بی آی را تعریف می کند که به بررسی پرونده‌های بدون توضیح می‌پردازند.

این مجموعه تلویزیونی علمی، تخیلی امریکایی بر اساس نوشته‌های کریس کارتر فیلمنامه‌نویس ساخته شده است و ماجرا دربارهٔ پرونده‌های پلیسی است که هیچ کس نمی‌تواند آنها را به ثمر برساند به غیر از«fox mulder» که شخصیت محبوب داستان شناخته می‌شود.

یک فیلم سینمایی نیز از روی این سریال ساخته شده که با فروش خوبی هم مواجه شده‌است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج