۵۱۸۳۷۲
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

ربیعی: توقعات افراد جویای کار بالا رفته است

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر کار در جلسه غیرعلنی امروز مجلس عنوان کرد که توقعات افراد جویای کار بالا رفته اما مهارت‌ها پایین آمده است.

خبرگزاری فارس: حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس گفت: در این جلسه، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیحاتی در خصوص وضعیت اشتغال در جامعه ارائه کرد و به جای ارائه گزارش از کارهای انجام شده از ابتدای دولت تاکنون، عنوان کرد که کشورهای دیگر نیز درگیر این وضعیت بوده‌اند.

وی افزود: ربیعی در توضیحات خود به دنبال عادی‌سازی وضعیت بیکاری در جامعه بود و گزارشی از کارهای انجام شده برای رفع معضل بیکاری ارائه نکرد.

نماینده شاهین‌شهر در مجلس اظهار داشت: اینکه در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری،‌ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیحاتی را برای بحث بیکاری ارائه می‌کند، شائباتی را درست می‌کند که چه شده امروز این مطالب ارائه می‌شود؟

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: ربیعی گفت که رشد اقتصادی لزوماً همراه با ایجاد اشتغال نیست، این توضیحات به نظر بنده سرپوشی بر چالشی است که امروز در کشور در بحث اشتغال وجود دارد و اینکه وزیر بخواهد در آستانه انتخابات وعده‌ای را برای آینده بدهد، توهین به شعور ملت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تروخداسفسطه نباف ربیعی.توخودت وایل وتبارت بهترین مشاغل روداریدحرفدزیادی میزنی.حاضری بچه ت بامدرک بالابره .....انجام بده.البته شغلهاهمه قابل احترامندچون نون حلال میخورن اعم ازرفتگر.گارگر.کشاورز.معلم.پرستارهمه ایناشرافتمتدانه نون میخورن.امثال شماباپارتی اقازاده هاروپست های خوب ب حقوق بالاروگرفتندودغدغه کرایه خونه وخانه بدوشی ونان واب وبرق ندارن.بهتره بجای این حرفاازملت عذرخواهی کنی و حق الناس زیادی برگردنتان هست.

    • بدون نام

      حتما منظورش مدیرای نجومی بوده که 50 تا 60 میلیون در ماه حقوق میگرفتن و هنوزم دارن حال میکنن

    • بدون نام

      نکنه انتظار داری جوان لیسانس بیاد بره با خیش زمین شخم بزنه .اتفاقا در برخی استانها مردم حتی کار سطح بسیار پایین هم گیرشان نمی آید که این حاصل عملکرد شما دولتمردان جدید وقدیم است

    • بدون نام

      حتما منظورش مدیرای نجومی بوده که 50 تا 60 میلیون در ماه حقوق میگرفتن و هنوزم دارن حال میکنن

    • بدون نام

      من یک جونو اوردم دم مغازم کا کنه دیدم بعد از یک ماه برام ساعت کاری تعین میکنه وهمش به فکر دوستاشه هی باید بهش کارشو میگفتم خستم کرددیدم فقط ادعا داره هر چی هم میگم جواب میده گفتم نیاد راحت فهمیدم چرا همه دنبال سن بالا میگردن اینا فقط به درد ولگردی ومفتخوری تو خونه بابا میگردن کار چیه تو روم وایستاد گفت اول دوستام بعد کار منم گفتم برو پیش دوستات ول بگرد تا صبحت شب بشه حیف کار بزار مغازم دوساعت کمتر باز باشه حد عقل خیالم راحته .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج