۵۱۸۴۶۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مامیچ: ذوب‌آهن افت کرده است

سرمربی تیم فوتبال العین امارات، گفت: انتظار بازی مهمی مقابل ذوب آهن داریم.

خبرگزاری فارس: زوران مامیچ در نشست خبری قبل از دیدار مقابل ذوب آهن در چارچوب مسابقه‌ای از گروه C لیگ قهرمانان آسیا،‌ گفت:‌ انتظار بازی مهمی مقابل ذوب آهن داریم. سرنوشت گروه به این بازی بستگی دارد. تیم خوب و منسجمی است. تلاش می‌کنیم در حد و اندازه خودمان در بازی فردا ظاهر شویم. امیدوارم شانس هم به تیم ما رو کند. در کل آماده رویارویی مقابل ذوب آهن هستیم.

وی در مورد اینکه ذوب آهن با العین سال قبل هم روبرو شده و این مسئله چقدر به آنها کمک می‌کند، افزود: در بازی سال قبل من مربی تیم نبودم و نمی‌توانم قضاوتی در این مورد داشته باشم. تاکید می‌کنم ذوب آهن تیم منسجمی است. بازیکنان شماره ۱۰، ۱۱ و ۳۰ این تیم مهره‌های خوبی هستند و ابتکار عمل را در اختیار دارند. با این وجود تلاش می‌کنیم در حد خودمان ظاهر شویم. اعتقاد دارم این تیم بسیار افت کرده اما ما روند کاری خودمان را دنبال می‌کنیم و به این مسائل توجهی نمی‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال العین در مورد اینکه تیمش گل خورده‌ زیادی دارد و فردا چه برنامه‌ای برای بهبود این مشکل دارد، گفت: این مشکل را در آسیا و در لیگ امارات داریم. بازیکنان تیم ملی را در اختیار نداریم و چند مهره ما مصدوم شده ا‌ند. با این وجود تمام تلاشمان را می‌کنیم تا شرایط بهتری را رقم بزنیم.

مامیچ در مورد اینکه مثل بارسلونا یک مثلث خطرناک در خط حمله العین بازی می‌کنند، یادآور شد:‌ در مورد عمر عبدالرحمن نیاز به توضیح نیست و همه میدانید او بهترین بازیکن آسیا است. لوکاس کایو بازیکن بسیار با استعدادی است و اگر انگیزه‌اش را حفظ کند موفق خواهد بود. دنی آسپیریلا هم مصدومیت داشته است. امیدوارم بتواند فردا عملکرد خوبی ارائه کند. اگر او در روز خوبش باشد، شرایط بسیار خوب خواهد شد.

وی در مورد اینکه چه نظری در مورد ورزشگاه فولادشهر دارد و آیا با تیم کامل به اصفهان سفر کردند، گفت: دو بازیکن خوب در خط دفاعی ما هستند که مدت‌ها است تیم را همراهی نمی‌کنند. دو بازیکن دیگر را هم در اختیار نداریم اما با تمام قوا در میدان ظاهر خواهیم شد. هنوز این ورزشگاه را از نزدیک ندیدم. با تیم‌هایی که قبلا اینجا بازی کردند صحبت داشتم و شرایط زمین و ورزشگاه را حدس می‌زنم. اگر بازیکنان آماده باشند شرایط زمین تاثیری در کارمان نخواهد داشت.

سرمربی العین در مورد غیبت ناصر الشمرانی بازیکن عربستانی تیمش، اظهار داشت: این چیزی نیست که من جواب بدهم. شما این موضوع را بهتر از من می‌دانید.

وی در پایان عنوان کرد: برایتان بهترین آرزوها می‌کنم و امیدوارم فردا ما برنده بازی شویم. همچنین جا دارد به برانکو ایوانکوویچ دوست خوبم سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بابت کسب مقام قهرمانی لیگ برتر ایران تبریک می‌گویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج