جاباما
۵۱۸۶۱۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

تاج: بازی با ازبکستان بدون تماشاگر نخواهد بود

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: جذب بازیکنان خارجی با کیفیت و بی کیفیت تا حل شدن پرونده های باشگاه های ایرانی در فیفا ممنوع شد.

خبرگزاری فارس: مهدی تاج در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: با توجه به اینکه پرونده های متعددی که باشگاه های ایرانی در فیفا دارند. تصمیم گرفتیم بازیکن خارجی با کیفیت و بی کیفیت تا حل شدن مشکلات پرونده های باشگاه های ایرانی در فیفا جذب نشود. بحث تیم های بدهکاری که به فیفا بدهی ندارند اما در داخل کشور باشگاه بدهکارند. تاکید شد که ۲۵ درصد بدهی های این باشگاه ها پرداخت شود و این روند ادامه پیدا خواهد کرد تا بدهی باشگاه های ایرانی به صفر برسد.

وی افزود: در حال حاضر به جز دو باشگاه تمامی باشگاه های لیگ برتر بدهکار هستند و نمی توان لیگ را با دو تیم برگزار کرد به همین دلیل با تصویب هیات رئیسه قرار است با یک شیب ملایمی بدهی باشگاه ها پرداخت شود. یعنی اگر تیمی ۱۶ میلیارد تومان یا ۲۰ میلیارد تومان هزینه جذب بازیکن می دهد باید یک سوم این مبلغ را بابت پرداخت بدهی گذشته اش بپردازد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی روسیه و اینکه برنامه ای برای صعود از گروه در این رقابت ها دارید، گفت: جلسه های که خودم با کی روش داشتم. این است که خودمان را برای صعود به مرحله بعد آماده می کنیم. یک بازی قبل از بازی با ازبکستان مسابقه دوستانه داریم. بعد از بازی با ازبکستان سمت و سوی ما به جام جهانی است و کی روش در حال برنامه ریزی بازی های دوستانه ای است که به نفع مان در جام جهانی باشد.انشالله بعد از شکست ازبکستان خودمان را برای حضور در جام جهانی آماده می کنیم. به همین دلیل بازی های تدارکاتی مان به این سمت وسو دارد. می خواهیم از گروه مان در جام جهانی صعود کنیم. تیم ملی جوانان ما بعد از ۱۶ سال به جام جهانی صعود کرده و امیدواریم از مرحله اول به دوم صعود کندو تلاش می کنیم تیم ملی نوجوانان هم صعود کند. وضعیت تیم ملی فوتسال و فوتبال ساحلی مان هم خوب است.

تاج در مورد قیمت بلیت هزار تومانی طبقه دوم ورزشگاه آزادی گفت: امروز با افتخاری صحبت داشتم. ایشان به من تلفن کرد و گفت چنین طرحی دارد. شورای تامین نظرش این است که رایگان کردن بازی ها ممنوع است و فدراسیون فوتبال هم این مساله را به همه تیم ها ابلاغ کرده است و هزار تومان هم عدد قابل ملاحظه ای نیست. ممکن است خدایی نکرده مشکل پیدا کنیم مثل بازی های قبل.در این مورد به باشگاه استقلال هم تذکر دادیم. استقلال تلاش می کند با برنامه ریزی که دارد ورزشگاه آزادی پر شود و این حق طبیعی باشگاه است اما نه اینکه تماشاگر سرریز شود. بلیت فروشی در بازی استقلال و الاهلی انجام می شود. مزیت ما همین تعداد تماشاگر زیاد است اما نه اینکه تماشاگران مجبور به بازگشت از ورزشگاه شوند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد جرایم احتمالی فیفا علیه ایران و اینکه شایعه شده بازی ایران و ازبکستان بدون تماشاگر انجام شود گفت: این ها شایعه است و چیزی به ما ابلاغ نشده و بعید هم می دانم چیزی هم ابلاغ شود. ولی جرایم مالی که فیفا برای مان در نظر گرفته اعمال خواهد شد. دیدید که پرتاب یک ترقه چقدر جریمه دارد. در بازی پرسپولیس و پدیده بازهم تماشاگران ترقه پرتاب کردند. در بازی با چین اصلا ممکن بود از حضور در جام جهانی محروم شویم. کافی بود داور بازی را نیمه تمام اعلام کند. بازی ۳ بر صفر می شد و بازی بعدی هم معلوم نبود چه اتفاقی رخ می داد. باید جلوی این مساله ایستاد. جرایم مالی فیفا سنگین است و برای یک بازی ممکن است از ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار دلار جریمه شویم که با این مبلغ می توانیم اردو برگزار کنیم. اوضاع مالی فدراسیون هم مناسب نیست و باید مراقبت لازم را انجام بدهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      اگر بازی ها رایگان نشه، دیگه هر کس و ناکسی نمیاد هم هزینه بلیط بده و هم بخواد با نارنجک و ترقه فوتبال مملکت رو به باد بده...
      دیگه بازی ها رو رایگان نکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج