جاباما
۵۱۸۶۴۱
۲۷ نظر
۵۰۰۳
۲۷ نظر
۵۰۰۳
پ

نقوی: وزیر روحانی ۷۸۰ میلیارد تومان ثروت دارد

نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: وزیری در دولت یازدهم طبق گفته خودش ۷۸۰ میلیارد تومان ثروت دارد که یک وزارتخانه باید ثروت این ‌آقا را مدیریت کند.

خبرگزاری فارس: سیدحسین نقوی حسینی؛ نماینده مردم ورامین در مجلس در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (۳ اردیبهشت ماه ۹۶)، گفت: جمهوری اسلامی با اقتدار، عزت، باثبات و رو به جلو در آستانه تحول بزرگی است و ملت ایران خود را آماده می‌کند تا علیرغم پاشیدن بذر یأس و ناامیدی و جلوگیری از حضور ملت در پای صندوق‌های رأی از سوی دشمنان و معاندان در ۲۹ اردیبهشت ماه حماسه بی‌نظیر از حضور در پای صندوق‌های رأی بیافرینند.

وی افزود: دنیای استکبار و معاندین نظام و ملت ایران خواهند دید که علیرغم همه مشکلات، گرفتاری‌ها، گله‌مندی‌ها، ضعف‌ها و بی‌کفایتی‌های مدیریت ۲۹ اردیبهشت به یکی از حماسی‌ترین روزهای تاریخ ملت ایران تبدیل خواهد شد و ملت ایران از هر مذهب و قومیتی و از هر استان و شهرستانی با حضور در پای صندوق‌های رأی اعلام خواهد کرد که پای نظام، انقلاب و کشور و اصول ارزش‌های خود ایستاده است.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: اقدام قاطع انقلابی و قانون‌مدار شورای نگهبان قابل تقدیر است و نشان داد که شورای نگهبان سنگر مستحکم حفاظت و حراست از اسلامیت و جمهوریت نظام است ولی بهتر از آن است که در هر دوره و در هر شرایط از تصمیمات شورای نگهبان حمایت کنیم. حتی زمانی که افراد گروه‌هایی ما را رد می‌کند هم حمایت کنیم فقط در یک دوره حمایت نکنیم.

نقوی با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران، خاطرنشان کرد: موفقیت اخیر حوزه دفاعی کشور مبنی بر به کارگیری پیشرفته‌ترین موشک‌ها را قدر می‌نهم.

وی افزود: وزیری در دولت یازدهم طبق گفته خودش ۷۸۰ میلیارد تومان ثروت دارد که یک وزارتخانه باید ثروت این ‌آقا را مدیریت کند. و وزیری در این دولت در جلسات و مذاکرات رسمی در یک ساعت جلسه نیم ساعت آن را خواب است و باید آن را بیدار کرد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: اگر من بگویم تعریض ۶ کیلومتر جاده ورامین به آب‌باریک و اگر بگویم تعریض ۱۰ کیلومتر جاده ورامین به جواد‌آباد در طول دولت یازدهم یک درصد پیشرفت نکرده به دولت جفا کرده‌ام؟ و آیا اگر بگویم کارخانجات حوزه انتخابی من با سابقه‌های چند ده ساله تعطیل شده و هزاران کارگر در دولت یازدهم بیکار شده‌اند به دولت یازدهم جفا کرده‌ام؟ آیا اینها حقیقت نیست؟

نقوی خاطرنشان کرد: در دو جاده‌ای که ذکر کرده‌ام در ۴ سال گذشته ۵۰ نفر کشته شده‌اند که یکی از آنها پدر شهید مدافع حرم بود.

وی افزود: آقای روحانی شما باید فردا جواب دهید، به خودت گفتم، به معاون اولت گفتم، به وزیر راهت که نمی‌رسد شرکت‌های خود و خانوده‌اش را اداره کند گفتم که مردم در این دو جاده کشته می‌شوند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: پدر شهید مدافع حرم یک هفته بعد از تشییع فرزندش در این جاده سرش از تنش جدا شد و حال چه کسی می‌خواهد پاسخگو باشد.

نقوی با اشاره به مشکلات فرهنگیان، خاطرنشان کرد: معلمان مجلس بروید و به داد فرهنگیان برسید معلمان و دانش‌آموزان انگیزه‌هایشان را از دست داده‌اند، آموزش و پرورش در حاشیه قرار گرفته است، به داد معلمان و آموزش و پرورش برسید.

وی، افزود: ملت ایران رأی دهید تا دولت انقلابی، پرکار، باانگیزه و متدین بر سر کار بیاید.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به سایر مشکلات حوزه انتخابی خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو چقدر داری؟ راستشو بگو ها.البته بعیده

    • بدون نام

      کدام یک از شماها ندارید؟

    • تنها

      خیلی این اقای نقوی حرف میزنه

    • بدون نام

      هاجون عمه ت

    • بدون نام

      این اقایون چگونه میتوانند درد اون کسی که ماهی یک میلیون تومان میگیره بفهمند مخصوصا این دولت همشون سرمایه دارن

    • میرباقری

      خداراشکر ک داره
      وگرنه بهتز ازاینه ک مثل دولت قبلی.......
      دعا میکنیم خدا ب شماهم بده

    • بدون نام

      حتما خودت یک میلیارد کمتر داری زورت میادخخخخ

    • بدون نام

      با هزاران ترفند داره التماس میکنه بیایید رای بدهید. برو رد کارت تو هم با اونا سر یک سفره اید!

    • عباس وزیری نیا

      رو همتون مثل سنگ پا قزوینه ! دست از سر ما مردم بد بخت بر دارید تو را خدا.

    • بدون نام

      یکی از مشکلات ما این شده که حرف حق و ناحق را بخاطر تداخل تشخیص نمیدیم. روزگار بدی شده بعد از چند هزار سال این آقا یادش افتاده جاده شون آسفالت میخواهد .در عین درخواست در حال تخریب و تهمت است ....

    • بدون نام

      اون وزیر احمدی نژاد که اعلام کرد 1100 میلیارد تومان ثروت دارم واز رفیق های شما بود آقای نقوی الان کجاست ؟؟؟؟
      مردم این شعارهای جناحی شما دلواپسان رو خوب می فهمند و حنای شما دیگه برای مردم رنگی نداره

    • رضا

      انشاالله فرج نزدیکه
      خدایا خودت حکم کن وخودت درست کن

    • ایران

      بیشتر از ده ساله نماینده ورامین شدی البته با جند تا رای بماند، تو این ده سال بعنوان نماینده چه گلی به سر مردم این شهر زدی، فقط حرف مفت و افراطی گری های بی مورد، این انتقادات هم بخاطر اینکه دلت میخواست وزیر بشی اما کسی قبولت نداره ،لطف کن شر خودتو از سر مردم ورامین کم کن

    • بدون نام

      اقای نقوی شما چقدر سرمایه داری تونگو می خوای کار خوب انجام بدی بیا پارتی بازی را از اداه جات ورامین وردار که هر چی کارمند کارگر پارتی میرنداداره بدبخت بیچاره که پارتی نداره بیکار مونده

    • بدون نام

      ايشون کيه معرفي کن بشناسيم

    • مهر

      ان دارایی اشک دیده منو خون دل همین مردم مملکتمان هست

    • بدون نام

      خیلی ها از این پولها دارند این دلیل نیست. قبل از اینکه وزیر بشه ایشان ازاین ثروتها داشت اقای عزیز. بهانه دیگری پیدا کن خودتو خراب نکن عزیز

    • بدون نام

      زیاد مطمئن نباش که مردم بیان رای بدن،در ضمن خود تو هم دست کمی از اون وزیر نداری،اصلا همه تون مثل همید....

    • بدون نام

      عجب دولتی داریم ما خخخخخخخ

    • اریوبرزن

      اقای محترم!!سالهاست که شمانماینده شهرتان هستیدوقابلیت وکاردانی ودلسوزی شمادرطی این سالهاازچهره وامکانات شهرتان معلومه!!ایادردولتهای قبلی وزرای هزارملیاردی نداشتیم؟اخه تا کجاجناح بازی وحزب بازی؟کمی هم به فکرمردم بدبخت کشورباشید!نمیفهمم مردم چرابه ادمهایی مثل شما رای میدن؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      خداوکیلی اگه مردی بگو خودت قبل از نماینده شدن چی داشتی حالا چی داری همنون سر و ته یک کرباسین ...

    • بدون نام

      نوش جانش خدا بیشتر بده.

    • بدون نام

      این رقم که موجودی پسر کوچولوش است. موجودی آقایان صد برابر این حرفهاست. نه آقا همه آقایان و آقازاده ها

    • بیات

      عجب روی داری بابا دلواپس محمود خوب اره

    • علی

      داشتن خوب ولی این داشتن به چه قیمتی است اگر آقای نقوی حق کسی را پایمال کرده باشد و یا در دادن مالیات و یا بالا کشیدن بیت المال همه را روزی باید جوابگو باشد حتی اگر حق مرا غیر مستقیم هم خورده باشد باید پاسخگو باشه

    • بدون نام

      بهتر.در عوض دزدی نمیکنه

    • بدون نام

      اون وزیر هم ثروت داره هم غیرت متاسفم که همشهری من هستی نه غیرت داری نه ثروت
      تآجیک جانباز واز خاوه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج