جاباما
۵۱۸۷۱۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

وضعیت نامشخص وحید امیری برابر الهلال

در روزی که برانکو ایوانکوویچ سه بازیکن کلیدی خود را در جدال برابر الهلال در اختیار نخواهد داشت، بزرگترین چالش او استفاده از پتانسیل تیمش در پست‌های غیرتخصصی است.

ورزش سه: پرسپولیس در حالی با ۵ امتیاز در رده سوم جدول لیگ قهرمانان جای گرفته که در صورت ناکامی برابر الهلال به پایان کار خود در لیگ قهرمانان خواهد رسید. در این شرایط اما مهترین دغدغه‌ی برانکو به غیبت ستاره‌هایش بازمی‌گردد؛ جایی که او باید در غیاب سیدجلال حسینی، محمد انصاری و سروش رفیعی، بهترین جابجایی پستی را در بین شاگردانش برای ایجاد هماهنگی و کسب موفقیت در نظر بگیرد.

آنها در بازی رفت البته توانستند موفق‌تر از حریف سرشناس خود عمل کنند و اگر بدشانس نبودند تک گل محسن مسلمان می‌توانست آنها را به برتری برابر الهلال برساند. در آن دیدار وحید امیری یکی از برترین بازیکنان پرسپولیس بود که بارها با فرارهای خود مانع جلو کشیدن مدافعان الهلال و شرکت آنها در بازی‌سازی شد و همین موجب شد که الهلال نتواند به سبک خود با اضافه شدن بازیکن انتهای زمینش شرایط را برای پرسپولیس سخت کند.

بازیکن شماره ۱۹ سرخپوشان در بازی فردا مطمئنا یکی از بازیکنان کلیدی برانکو ایوانکوویچ خواهد بود و اگر در فرم ایده‌آل خود قرار داشته باشد می‌تواند روز سختی برابر رقیب آبی‌پوش شکل دهد. البته شرایط هفته‌های اخیر او این نوید را می‌دهد که سرمربی کروات می‌تواند به موفقیت این بازیکن در بازی فردا امیدوار باشد. امیری در دو بازی اخیر قرمزها در برابر پدیده و ماشین‌سازی موفق به ارسال پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش شده است. پاس گل دقیقه اول او به علی علیپور در جدال برابر ماشین سازی و تکرار این پاس گل به شماره هفتاد سرخپوشان در دیدار برابر پدیده در دقیقه ۷۰ باعث شد تا او در دو هفته اخیر به عنوان برترین پاسور سرخپوشان شناخته شود. با این حال، امیری ۸ هفته است که برای قرمزها گل نزده است. آخرین بازی که امیری گل زد در همین لیگ قهرمانان بود، جایی که او در دقیقه‌ی ۴ اولین گل بازی را به الوحده زد تا پرسپولیس بازی را در نهایت ۳-۲ برنده از زمین خارج شود.

اما اکنون سوال اینجاست که در روز غیبت سه مهره اصلی سرخپوشان ترکیب اصلی این تیم برابر الهلال با چه تغییراتی همراه خواهد بود. اگر پرسپولیس بخواهد با ترکیب هجومی همیشگی خود به میدان برود و از علی علیپور و مهدی طارمی در ترکیب ثابت استفاده کند و وحید امیری یک خط عقب تر در خط هافبک به میدان برود، ٱنگاه نیمکت برانکو از مهره‌های کلیدی خالی می‌شود و هیچ گزینه شاخصی برای تعویض در اختیار سرمربی سرخپوشان برای تغییر جریان و شرایط بازی باقی نمی‌ماند.

به همین دلیل یک احتمال وجود دارد و آن این است که امیری یک خط جلوتر برود و به جای علیپور به عنوان زوج طارمی در خط حمله بازی کند. این کار باعث می‌شود هم علیپور به عنوان یک مهره هجومی به نیمکت رفته و تبدیل به گزینه تعویض قابل اعتماد برای برانکو شود و هم هم یک جای خالی در خط هافبک ایجاد می‌شود تا برانکو با ۲ هافبک دفاعی به میدان رفته و ضعف و ناهماهنگی خط دفاعی خود را در غیاب سیدجلال حسینی و محمد انصاری بپوشاند.

بنابراین مشخص نیست وحید امیری در دیدار مقابل الهلال در ترکیب پرسپولیس به عنوان هافبک به میدان می‌رود و یا زوج طارمی در خط حمله خواهد بود و برای مشخص شدن این مساله باید تا ۲۴ ساعت دیگر منتظر ماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج