۵۱۸۹۲۹
۲ نظر
۵۰۱۷
۲ نظر
۵۰۱۷
پ

دلالان عسل بیش از ۱۰۰ درصد سود نکنند!

مدیرعامل صندوق حمایت از زنبورداران کشور از دلالان عسل خواست که بیش از ۱۰۰ درصد سود نکنند. بهزاد بانکی‌پور مشخص نبودن زنجیره تولید تا مصرف عسل را عاملی دانست تا دلالان این محصول را به هر قیمتی که بخواهند، بفروشند.

خبرگزاری فارس: مدیرعامل صندوق حمایت از زنبورداران کشور از دلالان عسل خواست که بیش از ۱۰۰ درصد سود نکنند. بهزاد بانکی‌پور مشخص نبودن زنجیره تولید تا مصرف عسل را عاملی دانست تا دلالان این محصول را به هر قیمتی که بخواهند، بفروشند.
او با اشاره به اینکه هم‌اکنون هرکیلو عسل طبیعی نباید با قیمت بیشتر از ۶۰ هزار تومان به دست مصرف‌کننده برسد، تصریح کرد: «با لحاظ کردن شرایط اقلیمی و عوامل موثر در تولید، تولیدکننده این محصول را بین ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان می‌فروشد اما مشکل آنجاست که ساختار و زنجیره مشخصی از تولید تا مصرف عسل نداریم.»
بانکی‌پور درباره چگونگی تشخیص عسل تقلبی از اصلی گفت: «به‌جز آزمایش توسط آزمایشگاه‌های استاندارد عسل هیچ راهی از لحاظ ظاهری برای تشخیص کیفیت وجود ندارد چراکه برخی رنگ، طعم و میزان غلظت را عاملی برای سلامت عسل می‌دانند که آن هم درست نیست.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یاهو

      الهی هرکی عسل تقلبی میده به مردم زنبورنیشش بزنه!!

    • مهدی

      ما خودمون تولید کننده هستیم عسل طبیعی که توسط زنبور عسل تولید شده باشد نباید از کیلیویی 25 هزار تومن کمتر باشد حالا برای عسل یا کیفیت های بالاتر و شهدهای خاص این عسل گران تر هم می شود ولی اینکه تو بعضی از فروشگاه ها می بینم عسل شیشه 900 یا 1000 گرمی رو کمتر از 25 هزار تومن می دهند خندم می گیره چون می دونم این عسل طبیعی نیست چون مربا گرون تر از این هست بعد عسلی درجه 3 زنبوردارها را دارند عمده کیلویی 15،16 تومن می خرند تا بسته بندی بشود و حاشیه سود بسته بندی و توزیع و فروش بالای 25 تومن میشه تازه اگه منصف باشند اما عسل صنعتی با کیلویی 5، 6 تومن تهیه می کنند و 20 تومن دست شما ها می دند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج