۵۱۸۹۷۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بازار جشنواره‌ی جهانی فجر چقدر ایده‌آل است؟

مدیر پخش شبکه آلمانی «دوریچه وله» آلمان معتقد است: بازار جشنواره جهانی فجر فرصت ایده‌آلی برای فعالیت کمپانی ما در خاورمیانه ماست.

خبرگزاری ایسنا: مدیر پخش شبکه آلمانی «دوریچه وله» آلمان معتقد است: بازار جشنواره جهانی فجر فرصت ایده‌آلی برای فعالیت کمپانی ما در خاورمیانه ماست.

مانفرد کریخ که امسال برای چهاردهمین بار برای حضور در بازار جشنواره‌ی جهانی فجر به ایران می‌آید و به خوبی با فضای این رویداد سینمایی آشناست در گفت‌وگویی با ما مطرح کرد:کیفیت و نحوه سازماندهی جشنواره و بویژه بخش بازار جشنواره طی این سال‌ها با پیشرفت محسوسی همراه بوده است و ما نیز هر سال دوست داریم که به ایران بیائیم.
بازار جشنواره‌ی جهانی فجر چقدر ایده‌آل است؟

او که مدیر پخش کمپانی دویچه‌وله در قاره آسیاست تفاوت بازار جشنواره‌های بزرگ دنیا همچون جشنواره برلین و کن را در بین‌المللی تر بودن، بزرگ‌تر بودن و همچنین حضور بازیگران و ستاره‌های سرشناس در آن دانست و در عین حال با اشاره به بازار جشنواره‌ی جهانی فجر خاطرنشان کرد: با این وجود تلاش‌های بسیار خوبی برای بهبود بازار جشنواره فیلم فجر شده است.

نماینده شبکه آلمانی دویچه وله همچنین گفت: فعالیت اصلی او در بازار جشنواره جهانی فجر فروش آثار مستند در موضوعات علمی، تکنولوژی، تاریخی، هنری از محصولات این شبکه آلمانی است و صدا و سیمای ایران نیز مهمترین مشتری آنها محسوب می‌شود که سال‌هاست رابطه نزدیکی با هم داریم.

وی درباره قیمت نسبی فروش یک مجموعه مستند نیز توضیح داد: نمی‌توان به صورت دقیق قیمت آثار مستند را اعلام کرد، چون قیمت آثار مستند در سراسر جهان به فاکتورهای گوناگونی از جمله سال تولید، مدت زمان و امروزه به کیفیت فنی ساخت به عنوان مثال کیفیت HD و ... بستگی دارد.

«مانفرد کریخ» در این باره که آیا جدایی بخش بین‌الملل و ملی جشنواره فجر خللی در روند فعالیت‌های آنها در بازار جشنواره ایجاد کرده نیز گفت: در حوزه فعالیت من تاثیری نداشته چون من با شبکه‌های تلویزیونی سر و کار دارم که بسیار از آنها در منطقه خاورمیانه در بازار جشنواره جهانی فجر حاضر می‌شوند و این فرصت ایده آلی برای ماست که شاید نتوان آن را در جای دیگری پیدا کنیم.

نماینده شبکه دویچه وله آلمان همچنین اضافه کرد: گرچه تاکنون تعریف‌های زیادی از فیلم‌های ایرانی شنیده‌ام اما متاسفانه به دلیل مشغله‌ای که در بازار هست، نمی‌توانم فیلم‌ها را ببینم.

وی همچنین با اشاره به زیبایی ایران یادآور شد: چند سال پیش در سفرم به ایران، فرصت بازدید از شهر اصفهان را داشتم که بسیار زیبا بود و قصد دارم سال آینده نیز به شهر شیراز سفر کنم.

امسال ۲۶ شرکت ایرانی، ۱۹ شرکت خارجی٬ ۳۹ خریدار خارجی و ۸ خریدار داخلی در بازار فیلم سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور دارند.

کشورهای آلمان٬ فرانسه٬ ژاپن٬ قزاقستان٬ کویت٬ نروژ٬ لبنان عمان٬ لهستان٬ اسلواکی٬ سوئیس٬ تایوان و انگلستان از جمله کشورهایی هستند که به عنوان خریدار در بازار فیلم حضور دارند.
همچنین شرکت‌هایی از کشورهای لبنان٬ امارات متحده عربی٬ انگلستان٬ افغانستان٬ اتریش٬ آلمان و هند نیز در این بازار به عنوان غرفه‌دار حاضر هستند.

یستمین دوره بازار بین‌المللی فیلم و برنامه‌های تلویزیونی ایران، به عنوان یکی از بخش‌های اصلی سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر تا 6 اردیبهشت ماه برپاست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج