۵۱۹۱۱۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پورموسوی: برابر الفتح بی‌گدار به آب نمی‌زنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که نگاه ما به سه امتیاز بازی با الفتح است، گفت: برای رسیدن به این مهم بی‌گدار به آب نمی‌زنیم.

ایسنا: سیداکبر پورموسوی در خصوص شرایط تیمش پیش از مصاف با الفتح عربستان، اظهار کرد: باتوجه به بردی که برابر فولادخوزستان در بازی اخیر لیگ برتر به دست آوردیم، شرایط خوبی از نظر روحی داریم و امیدوار هستیم که بازیکنان‌مان در بازی پیش رو لیگ قهرمانان آسیا با امتیاز از زمین خارج شوند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که مصمم هستیم که با تلاش بیشتر راه صعود را هموار کنیم، گفت: الفتح هم می‌آید که از این بازی که میزبان است، نهایت استفاده را ببرد و می‌داند که با برد می‌تواند به صعود امیدوار باشد و همین موضوع نیز خود به خود شرایط بازی را سخت می‌کند.

وی بیان کرد: ان‌شاءالله بازیکنانم مانند دیدارهای قبلی سربلند از زمین خارج شوند و مطمئن باشید که با تمام وجود برای این مهم تلاش می‌کنند. مانند دیدار قبلی با الفتح، به دنبال این هستیم که در ابتدا گل نخوریم و بعد هم بتوانیم به دروازه حریف حمله کنیم. در این بازی هر چه دقایق آن بدون گل دنبال شود، مطمئناً به سود ما و به ضرر حریف است، چرا که بازی پایانی ما در خانه است و تک امتیاز به درد ما می‌خورد ولی تساوی به درد الفتح نمی‌خورد، زیرا دیدار پایانی آن، خارج از خانه و برابر الجزیره است که کار سختی دارد.

پورموسوی با بیان این‌که تجربه ما نسبت به مرحله رفت و بازی اولی که برابر همین تیم انجام دادیم، بیشتر شده است، عنوان کرد: امیدوارم بازیکنانم از تجربه بازی‌های قبلی، نهایت استفاده را برده باشند. حریف ما چند دوره در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته است و مطمئنا تجربه بیشتری نسبت به ما دارد.

وی گفت: مطمئنا نگاه ما به سه امتیاز بازی با الفتح است ولی بی‌گدار هم به آب نمی‌زنیم و می‌خواهیم دفاع جانانه داشته باشیم و در ادامه اگر شرایط هم به وجود آمد، روی ضد حملات به سمت دروازه حریف حمله کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج