۵۱۹۱۳۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انصاری فرد: شایسته قهرمانی بودیم

ملی‌پوش ایرانی ضمن اعلام شایستگی المپیاکوس برای فتح جام قهرمانی سوپر لیگ یونان گفت: المپیاکوس تفاوت بسیار زیادی با دیگر تیم‌های یونانی دارد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت نشریه داخلی باشگاه المپیاکوس، کریم انصاری‌فرد پس از مسجل شدن قهرمانی در فصل جاری سوپر لیگ یونان گفت: می‌خواهم این قهرمانی را به تمام اعضای خانواده بزرگ المپیاکوس و هواداران تبریک بگویم. بسیار خوشحالم که اینجا هستم و المپیاکوس شایستگی به دست آوردن قهرمانی را داشت.

ملی‌پوش ایرانی تیم المپیاکوس ادامه داد: همه به خاطر عنوان قهرمانی خوشحال هستیم. همه خوشحال هستند و روز مهمی محسوب می‌شود. ما قهرمانی را داریم و از این بابت بسیار خوشحال باشیم. این شادی زیاد هم طبیعی است. این دومین عنوان قهرمانی‌ام در دوران فوتبالم است.

انصاری‌فرد درباره میزان هماهنگی خود با سایر بازیکنان تیم المپیاکوس گفت: به طور کامل با تیم هماهنگ شدم و در این راه بازیکنان بزرگ‌تر المپیاکوس خیلی به من کمک کردند. هماهنگی من هر روز بیشتر می‌شود و بسیار خوشحال هستم. از همان لحظه اول می‌دانستم که به تیم بزرگ اروپایی ملحق شده‌ام و این معنای زیادی دارد. به پانیونیوس احترام زیادی می‌گذارم، زیرا اولین باشگاه من در یونان بود. همه می‌دانند تفاوت‌های زیادی میان پانیونیوس و المپیاکوس وجود دارد. المپیاکوس در اروپا بازی می‌کند و تفاوت‌های زیادی با دیگر تیم‌های باشگاهی یونان دارد.

مهاجم ایرانی المپیاکوس اظهار داشت: المپیاکوس در هر فصل برای پیشروی تا آخرین مرحله ممکن در اروپا و فتح جام قهرمانی در یونان تلاش می‌کند. بازی جام حذفی برابر آاک هم هنوز تمام نشده و یک ۹۰ دقیقه دیگر پیش‌رو داریم. در بازی برگشت مبارزه خواهیم کرد. در بازی رفت هم شایسته پیروزی بودیم و این را حس کردم. در بازی برگشت بهترین نمایش خود را برای پیروزی و صعود به فینال جام حذفی انجام خواهیم داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج