۵۱۹۱۵۵
۱۶ نظر
۵۰۱۰
۱۶ نظر
۵۰۱۰
پ

کف حقوق بازنشستگان، یک میلیون و ۱۵۰ هزار

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه امسال با تزریق بودجه ۲۲۰۰ میلیارد تومانی، کف حقوق بازنشستگان را به یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رساندیم؛ امید است طی دوره ۵ ساله بتوانیم خسارت ناشی از کاهش قدرت خرید بازنشستگان را جبران کنیم گفت: احکام جدید بازنشستگان ۳۰ فروردین صادر و حقوق‌ها واریز شد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه امسال با تزریق بودجه ۲۲۰۰ میلیارد تومانی، کف حقوق بازنشستگان را به یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رساندیم؛ امید است طی دوره ۵ ساله بتوانیم خسارت ناشی از کاهش قدرت خرید بازنشستگان را جبران کنیم گفت: احکام جدید بازنشستگان ۳۰ فروردین صادر و حقوق‌ها واریز شد.

محمود اسلامیان در نشستی خبری با بیان اینکه صندوق بازنشستگی کشوری حدود یک میلیون و ۳۲۴ هزار بازنشسته را تحت پوشش دارد گفت: تک تک این بازنشستگان عمر خود را صرف آبادانی و خدمت به این کشور کرده اند.

وی افزود: دو معضل جدی در حوزه بازنشستگی داشته‌ایم که برای واکاوی این معضلات پژوهش هایی با حضور مشاوران بین المللی انجام شده که نتایج آن در این خصوص را طی ماه آینده اعلام می کنیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به دو مشکل اساسی بازنشستگان گفت: مورد نخست مشکلات معیشتی ناشی از حقوق است. دوره ای تورم بالا بوده است که تبعاتی داشت. طی هشت سال دولت قبل بر اساس گزارش بانک مرکزی تورم بالا بوده و افزایش حقوق ها متناسب با نرخ تورم نبود.

کاهش ۴۳ درصدی قدرت خرید بازنشستگان طی سال‌های ۸۹ تا ۹۲

اسلامیان ادامه داد: به عنوان مثال در سال ۹۰ تورم ۲۱.۵درصد بوده اما حقوق ها ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است. طی سال های ۸۹ تا ۹۲ ظرف چهارسال قدرت خرید بازنشستگان ۴۳ درصد کاهش یافت. اگر واقع گرایانه این مسائل را تحلیل کنیم این امید هست که مشکلات این چنینی تکرار نشود.

وی با بیان اینکه مشکل دوم تبعیض حقوق بازنشستگان است عنوان کرد: در این مدت دو اتفاق خوب رخ داد که باید از دولت و مجلس قدردانی کنیم. سعی شد با کاهش تورم در چهار سال گذشته و افزایش حقوق ها بیش از نرخ تورم، قدرت خرید بازنشستگان جبران شود.

ترمیم ۳۲ درصدی حقوق بازنشستگان در چهار سال اخیر

کف حقوق بازنشستگان به یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به ترمیم ۳۲ درصدی حقوق بازنشستگان در چهار سال اخیر عنوان کرد: علاوه بر این با تصویب بودجه ۶۰۰ میلیارد تومانی حداقل حقوق از ۷۵۰ هزار تومان به ۹۰۰ هزار تومان در سال ۹۵ رسید.

وی افزود: برای امسال نیز با تزریق بودجه ۲۲۰۰ میلیارد تومانی، کف حقوق بازنشستگان را به یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رساندیم و امید است طی دوره ۵ ساله بتوانیم خسارت ناشی از کاهش قدرت خرید بازنشستگان را جبران کنیم.

اسلامیان با بیان اینکه شبانه روزی کار کردیم تا فروردین ماه به قول خود عمل کنیم گفت: ۳۰ فروردین ماه احکام جدید بر مبنای افزایش پلکانی حقوق صادر و واریز شد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به اجرای پرداخت متمرکز حقوق در ۲۶ استان در سال گذشته اشاره و عنوان کرد: امسال واریز حقوق همه استان ها به صورت متمرکز واریز می شود.

وی ادامه داد: به ۷۳۹ هزار نفر وام ضروری پرداخت کردیم. بیمه عمر و حوادث به ۵ میلیون تومان افزایش یافت. خدمات بیمه تکمیلی از محل منابع صندوق ارائه شد. ۲۶ هزار بیمار خاص داریم که نسبت به کل کشور جمعیت تحت پوشش ما بالاست اما تلاش می کنیم برای درمان آنها کوتاهی نکنیم.

اعزام بیش از ۴۰۰ هزار بازنشسته به سفرهای سیاحتی و زیارتی

افزایش تعداد هواپیماهای " آسمان" از ۹ به ۲۱ فروند

اسلامیان با اشاره به اعزام بیش از ۴۰۰ هزار بازنشسته به سفرهای سیاحتی و زیارتی گفت: هولدینگ های تخصصی در صندوق ایجاد و روند سودآوری شرکت ها در چهار سال گذشته بسیار خوب بود که سال ۹۵، به بالای ۲۰۰۰ میلیارد تومان رسید.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: هواپیمایی آسمان متعلق به صندوق بازنشستگی با ۳۰۰۰ پرسنل، ۹ فروند هواپیما داشت که اکنون به ۲۱ فروند رسیده است. قراردادی هم منعقد شده برای ورود ۳۰ فروند هواپیمای جدید که باید مراحل اخذ مجوزها را طی کند.

بازگشت برخی اموال از دست رفته صندوق

وی افزود: پروژه فولاد در بندعباس راه اندازی شده و در روزهای اخیر افتتاح خواهد شد. هزار میلیارد تومان ارزش این سرمایه گذاری است. اموالی از صندوق هم رفته بود که بازگشته است و دو پرونده درباره پتروشیمی جم و شرکت ملی نفتکش باقی مانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      با این حقوق میشه زندگی کرد اگه میشه چرا حقوقهای خودتون چند میلیونه ...

    • بدون نام

      با اصلا با این حقوق بازنشستگان از این رو به اون رو شدن

    • خمر

      سلام اگر همه مثل شما فکر کنند فاتحه کشور وملت را باید خوند عجب رئیس صندوقی که از بازنشسته هاش نمیتونم دفاع کند ... دستت درد نکند ما تلاش میکنیم در دوسال اجرا بشه همسان سازی برادر من ده سال از دست رفته رو چطور جبران میکنی جبران نکن گذشته رو از حالا حق رو بدهید

    • جواد

      واقعا که دلتون خوشه به فکر مردم باشین مردیم از بدبختی اخه تا کی اینقدر کم لطفی

    • کوروش

      چرا شما با دروغ بزرگ شدین .... مادر بزرگ من یک پیر زن مستمری بگیره ماهی یک میلیون و یکصدهزار تومان حقوق میگرفت دیروز حقوقشو بعد از سه روز تاخیر که اون 3 روز ریختن حساب با 100 هزار تومان کمتر یعنی یک میلیون تومان شما حقوق کسر میکنید نه اضافه

    • بدون نام

      همش مانور برای انتخاب است

    • بدون نام

      مگر قرارنشد حقوق طبق مجلس که تصویب ۲۰۰۰۰۰۰۰ ریال باشد چی شد پس الکی بود جلسات مجلس همش کشک بود جلسات

      پاسخ ها

      • جاوید

        جلسه چیه اونجا که خوابگاه نه مجلس

    • بدون نام

      شرم کنید خجالت بکشید مردم را چی فرض کردین با دویست تومن اضافه مشکل بازنشسته حل شد؟ همسان سازی چی شد همش دروغ دروغ دروغ

    • بدون نام

      این پول خرج داروی این عزیزان هم نمیشه.خدا از سرتون نگذره

    • رضا رزمنده

      بنده مستمری بگیر تامین اجتماعی هستم حقوق فروردین ماه اولا زیر یک میلیون گرفتم ثانیا بیست هزارتومان هم کمتر گرفتم مگر راست گفتن چه ضرری دارد ک دروغ میگویید

    • بدون نام

      پس فرمودید حقوق نباید زیر دوميليون تومن باشه یعنی خودتون سیر هستید از معاش مردم خبر ندارید خدا ازتون نگذره

    • بدون نام

      آقای نوبخت خیلی حرف زد قبل سال 96 آقای نوبخت گفت.ما در سال 96 حقوق زیر 2000000 تومان نخواهیم داشت چی شد. الکی بود. هر سال میاد از این حرفها زیاد میزنه شما باور نکنید. سال 94 هم گفت حداقل حقوق 1500000 هزار تومان است. بعد حداقل را 812 هزار تومان پرداخت و اعلام کردند. چرا اینقدر دروغ برای چی دروغ...بخدا مردم از کسی راستگو و صادق باشد.خوششان می آید. اگر کاری برای مردم نمی توانید بکنید. حداقل راستگو باشید. بهتر جواب خواهید گرفت.

    • بدون نام

      ازنصف حقوق شاید هم بیشتر باید بدم به اجاره بهاء خدا بدادما برسه بااین گرانی

    • احمد

      با سلام بازنشستگاني كه با مدرك فوق ليسانس و سابقه مديريت در طول خدمت مسئوليت سنگيني داشته اند در أين ارزيابي مادي حقشان پايمال شده ، قرار بود حقوق بازنشستگان طبق قانون خدمات كشوري همتراز شاغلين بشود ، چرا أين اقدام نشد؟؟؟؟؟؟

    • ازمیمند فارس بازنشسته فرهنگی

      شماکه فقط شعارمیدین عمل هم بکنیدازقدیما گفتندهیچوقط سواره خبرازپیاده نداره همچنین سیرهم خبرازگرسنه اخه قربونه اون زبونتون بااین تورم وهزار‌دردو مرض باز





      نشسگی یک ملیون پول دارودرمان کنیم یاخرج شکم خونواده انصافن خودتون بااین پول میتونین یک هفته زندگی کنین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج