جاباما
۵۱۹۱۸۵
۷ نظر
۵۰۲۲
۷ نظر
۵۰۲۲
پ

آرزوی اینترنتی در برابر پیری سنتی

ثروتمندترین جوانان جهان

در گذشته میلیونر بودن به مردان و زنان میانسال محدود بود؛ امروزه به نظر می رسد نسل جوان از داستان موفقیت های معجزه آسای خود اخباری دارند و این را می توان به عصر انفجار اطلاعات و تحولات فناوری امروزی نسبت داد.

ماهنامه آینده روشن: در گذشته میلیونر بودن به مردان و زنان میانسال محدود بود؛ امروزه به نظر می رسد نسل جوان از داستان موفقیت های معجزه آسای خود اخباری دارند و این را می توان به عصر انفجار اطلاعات و تحولات فناوری امروزی نسبت داد؛ اینترنت در جیب های ماست و مردم هزاره جدید این واقعیت را پذیرفته اند که تمامی زندگی خود را صرف یادگیری چیزهای جدید خواهندکرد و برای انجام دادن این کار خرسند هستند.
این یک حقیقت است که آن ها بیشتر می آموزند و خودشان بخت موفقیت خود را رقم می زنند. این ریشه برتری آن ها در مقایسه با نسل های قبل است. ثروتمندشدن، آن هم در اوج جوانی، آرزویی است که البته از قدیم گفته اند بر جوانان عیب نیست؛ اما داشتن پول و سرمایه هنگفت برای برخی از جوانان، نه تنها آرزو نیست، به حقیقت پیوسته است.
حال این اتفاق چگونه افتاده است؟ فکرکردن به آینده تان یک چیز است، انجام کاری برای رسیدن به اهدافی که برای خود تعیین می کند همه بازی را شامل می شود. اگر به زمان بندی میلیونرهای جوان بنگرید، خواهیددید که بسیاری از آنان ۱۰ تا ۱۲ ساعت در روز کار می کنند و از انجام دادن آن شادمان اند. شما به جوانی خود نیاز دارید که خود را ثابت کنید و به نتایجی که برای پیشرفت نیاز دارید برسید. در اینجا جوانانی معرفی می شوند که به معنای واقعی کلمه پول پارو می کنند و ثروتمند هستند. در حالی که همه آن ها کمتر از ۴۰ سال دارند، پول خردشان میلیون است و با میلیارد سر و کار دارند. جوان ترین ثروتمندان دنیا را بیشتر بشناسید.

داستین موسکوویتز

  • سن: 32 سال
  • ثروت: 3.1 میلیارد دلار

ثروتمندترین جوانان جهان
هم اتاقی مارک زاکربرگ در دوران دانشگاه و سومین کارمند فیسبوک جوان ترین ثروتمند جهان است. داستین موسکوویتز که تنها هشت روز با زاکربرگ فاصله سنی دارد به همراه او درس و دانشگاه هاروارد را رها کرد و به کالیفرنیا رفت که به همراه رفیق شفیق خود تمامی وقتش را برای کار روی شبکه ای اجتماعی صرف کند. موسکوویتز که ابتدا مسئول ارشد بخش فناوری و سپس معاون زاکربرگ در فیسبوک شد در سال 2008 از این شبکه اجتماعی جدا شد که شرکت نرم افزاری آسان را تاسیس کند.

مارک زاکربرگ

  • سن: ۳۲ سال
  • ثروت: ۵۵ میلیارد دلار

ثروتمندترین جوانان جهان
این روزها نام مارک زاکربرگ مترادف با پول و سرمایه شده است. شبکه اجتماعی او، فیسبوک که او بنیان گذارش بود، آن قدر قوی است که در انقلاب های تونس، مصر، یمن و لیبی نقش کلیدی ایفا کرد. همین نقش پررنگ دلیلی کافی برای محبوبیت صدچندان و در نتیجه سرازیرشدن سرمایه به سمت فیسبوک بود. زاکربرگ بدون هیچ تردید و با محاسبه ای سرانگشتی ثروتمندترین جوان این روزهاست که رازهای موفقیت او ابتکار و فناوری مدرن بوده است.

آلبرت وون تارن اوند تاکسیز

  • سن: 32 سال
  • ثروت: 4 میلیارد دلار

ثروتمندترین جوانان جهان
آلبرت وون تارن اوند تاکسیز، جوان آلمانی، زمانی که تنها هشت سال داشت سر از فهرست ثروتمندان اروپا درآورد، اما به صورت رسمی در سال ۲۰۰۱ و همزمان با تولد ۱۸ سالگی اش صاحب ارثی هنگفت شد. ثروتی که آلبرت وون تارن اوند تاکسیز صاحبش شد املاک و مستغلات، شرکت فناوری هنری، به علاوه ۳۰ هزار هکتار جنگل در آلمان را شامل می شود.

ایمان حریری

  • سن: 38 سال
  • ثروت: 2.1 میلیارد دلار

ثروتمندترین جوانان جهان
ایمان حریری فرزند دیگر رفیق حریری، رییس جمهور فقید و پیشین لبنان است. او هم، مانند برادرش، در فهرست ثروتمندان جوان جهان قرار گرفته است. ایمان حریری که رییس هیئت مدیره شرکت عربستانی Oger است در زمینه ساخت و ساز و مخابرات و املاک و مستغلات فعالیت می کند. او به لطف ارثی که پدر برایش باقی گذاشته پول پارو می کند.

ادواردو ساورین

  • سن: 34 سال
  • ثروت: 6.7 میلیارد دلار

ثروتمندترین جوانان جهان
ادواردو ساروین از جمله همراهان زاکربرگ در فیسبوک بود که صاحب 3 درصد سهام این شرکت شد، اما چندی بعد رابطه آن ها با شکایت زاکربرگ از او به هم خورد. ادواردو ساورین هم اکنون تنها صاحب 2 درصد از سهام فیسبوک است که البته چون سهام به شرکت فیسبوک متعلق است، حتی 1 درصد آن هم مبلغی چشمگیر به شمار می آید.

فهد حریری

  • سن: ۳۴ سال
  • ثروت: ۸.۱ میلیارد دلار
ثروتمندترین جوانان جهان

فهد حریری کوچک ترین پسر نخست وزیر پیشین لبنان، رفیق حریری، است. با ارثیه ای که پدرش برای او به جا گذاشته او توانسته است در فهرست ثروتمندان جوان جهان قرار گیرد. فهد حریری که در حال حاضر در پاریس زندگی می کند پس از مرگ پدر در سال ۲۰۰۵ سهامدار شرکت های ساخت و ساز و مخابرات و املاک و مستغلات پدر شد.

سین پارکر

  • سن: 36 سال
  • ثروت: 4.2 میلیارد دلار

ثروتمندترین جوانان جهان
سین پارکر کارآفرین آمریکایی است که جزو گروه موسس فیسبوک به حساب می آید. او شرکت هایی چون نپستر را نیز تاسیس کرد. پارکر که یک تاجر عرصه فناوری است از جمله جوان ترین ثروتمندان حال حاضر دنیاست.

یوشیکازو تاناکا

  • ثروت: ۱.۱ میلیارد دلار

ثروتمندترین جوانان جهان
یوشیکازو تاناکا موسس شبکه اجتماعی Gree، برزگترین شبکه اجتماعی ژاپن، شاید روزی جا پای زاکربرگ و فیسبوک بگذارد و به جای قرار گرفتن در رده دهم این فهرست صدرنشین شود.

اسکات دانکان

  • سن: 32 سال
  • ثروت: 1.1 میلیارد دلار

ثروتمندترین جوانان جهان
اسکات دانکان که پسر دن دانکان است پس از مرگ پدر کنترل امپراتوری یکی از خط لوله های نفت در آمریکا، به ارزش 12.4 میلیارد دلار، را به عهده گرفت. اسکات دانکان در کودکی با فقر بزرگ شد، اما امروزه صاحب بیش از 49 هزار مایل خط لوله در آمریکاست.

یانگ هویی یان

  • سن: ۳۵ سال
  • ثروت: ۹.۶ میلیارد دلار

ثروتمندترین جوانان جهان
یانگ هویی یان، تنها زن حاضر در میان ۱۰ ثروتمند جوان دنیا، متولد چین است. پدر یانگ هویی یان یکی از بزرگ ترین سرمایه داران چین در گوانگژو است و دخترش به لطف چنین سرمایه ای در این فهرست قرار گرفته است. در سال ۲۰۰۷ پدر هویی یان پیش از اینکه سهام این دارایی عمومی کند آن را به دخترش بخشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به نظر من نه تنها این جوانان بلکه بقیه ی ثروتمندان جهان مانند بیل گیتس و استیو جابز و ... اگر در ایران زندگی می کردند به هیج موفقیتی دست پیدا نمی کردن !! مثلآ ممکن بود تو پراید تصادف کنن بمیرن یا مثلآ فیسبوک افتتاح نشده فیلتر میشد . (فقط شوخی کردم)

    • بدون نام

      اینکه ما از این میلیاردرها نداریم فقط به دلیل ظلم و ستم والدین به بچه ها است زیرا همه می خواهند ترک تحصیل کنند تا مانند بیل گیتس و مارک و ... شوند ! اما پدر و مادرشون میزنه تو سرشون و میگه اول درست را تمام کن و بعدآ هر کاری خواستی انجام بده ! D-:

    • بدون نام

      ثروت باد اورده

    • آرش

      اونایی که بهشون ارث رسیده که هنری نکردن خوش شانس بودن که فرزند یه میلیاردر بودن اونایی هم که خودشون ثروتمند شدن به جز ژاپنی صاحب gree همه از راه فیسبوک ثروتمند شدن به هر حال خوش‌به حالشون :/

    • بدون نام

      ثروتمند اونیه که خودش همه چیزو از صفر بسازه
      ن ارث و میراث
      موفق باشین همگی

    • ی غریبه

      من که پول ندارم ولی ی پدر مادر دارم با کل ثروت دونیا عوضش نمیکنن

    • هستی

      وای

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج