جاباما
۵۱۹۲۷۰
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

ایرانیان در ۱۰۲ کشور، در انتخابات شرکت می کنند

دبیرستاد انتخابات کشور گفت: انتخابات ریاست جمهوری در ۲۶۹ شعبه اخذ رای در ۱۰۲ کشور و ۱۳۱ نمایندگی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: دبیرستاد انتخابات کشور گفت: انتخابات ریاست جمهوری در ۲۶۹ شعبه اخذ رای در ۱۰۲ کشور و ۱۳۱ نمایندگی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

علی پورعلی مطلق به صداوسیما گفت: همه ملزومات مربوط به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در این کشورها ارسال شده است و در امور اجرایی انتخابات از تقویم زمانبندی جلوتر هستیم. امور حفاظتی - امنیتی و انتقال ملزومات انتخابات به مکان های تحت حفاظت، انجام شده است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی همچنین با اشاره به فرایند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه از سه استان اصفهان، آذربایجان شرقی و هرمزگان گفت: از ۲۸۷ داوطلب ثبت نام کننده در این انتخابات ۹۰ داوطلب تایید صلاحیت شده‌اند.

وی زمان بررسی اعتراض تایید صلاحیت نشدگان این انتخابات را ۲۰ روزه اعلام کرد و افزود: شورای نگهبان تا هشتم اردیبهشت مهلت دارد که نتایج بررسی صلاحیت این داوطلبان در هیئت های اجرایی و نظارتی را بررسی و نظر نهایی‌اش را اعلام کند.

دبیر ستاد انتخابات گفت: داوطلبانی که به این نتایج معترض باشند سه روز مهلت دارند علل رد صلاحیتشان را از شورای نگهبان بپرسند و این شورا نیز طبعا اعلام خواهد کرد.

انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه های انتخابیه اهر و هریس، مراغه و عجب شیر، اصفهان و بندرلنگه، بستک و پارسیان همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در ۲۹ اردیبهشت برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اونا تو یه کشور دیگن..چرا ریس جمهور اینجا رو انتخاب میکنن؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج