۵۱۹۲۹۸
۴۵ نظر
۵۱۶۳
۴۵ نظر
۵۱۶۳
پ

نقشه خونین مادر زن برای قتل داماد

ظن کارآگاهان به ماجرای مرگ یک مرد، راز جنایت خانوادگی را فاش کرد.

خبرآنلاین: ظن کارآگاهان به ماجرای مرگ یک مرد، راز جنایت خانوادگی را فاش کرد.

در آبان ماه سال گذشته مأموران جسد مرد جوانی را در حاشیه شهر شیراز پیدا کردند. هیچ مدارکی کنار جسد وجود نداشت و با توجه بهوجود آثار خفگی و اصابت چاقو روی دستان قربانی این فرضیه قوت یافت که وی به قتل رسیده است.
به همینخاطر جسد این مرد بهعنوان مجهولالهویه به پزشکی قانونی فرستاده و همزمان پروندهای در اداره آگاهی استان فارس گشوده شد و تیمی از مأموران تحقیقات درخصوص مرگ این مرد را آغاز کردند.
انگشت نگاری
مأموران در نخستین اقدام به سراغ پروندههای مربوط به افراد ناپدید شده رفتند اما مشخصات جسد با هیچ کدام از کسانی که طی هفتههای اخیر گم شده بودند، مطابقت نداشت. از سوی دیگر معاینات اولیه پزشکی حاکی از آن بود که قربانی بر اثر خفگی و اصابت چاقو به کام مرگ رفته است. مأموران وقتی در این شاخه به بنبست رسیدند به انگشتنگاری از جسد پرداختند؛نتیجه انگشتنگاری، هویت قربانی را فاش کرد.
مأموران در ادامه به سراغ خانواده مقتول رفتند و همسر قربانی وقتی متوجه شد که شوهرش به کام مرگ رفته و مأموران جسدش را در حاشیه شهر پیدا کردهاند، گفت: من و همسرم از مدت ها قبل با هم اختلاف شدیدی داشتیم .وی ادامه داد: معمولا شوهرم بدون اینکه ما را در جریان قرار دهد از خانه بیرون میرفت و بعد از چند روز بر میگشت، به همینخاطر وقتی گم شد، نگرانش نشدیم.
راز جنایت با وجود اینکه همسر و دیگر اعضای خانواده قربانی اظهارات مشابهی داشتند اما بهنظر مأموران مرگ مرد جوان مشکوک بود. با اصرار کارآگاهان جنایی، پزشکی قانونی مجددا به معاینه جسد مرد جوان پرداخت تا اینکه با انجام آزمایشهای تخصصی مشخص شد که وی بر اثر خفگی به کام مرگ رفته است. همین نظریه نشان از جنایتی خاموش میداد. برای همین کارآگاهان باردیگر به تحقیق از خانواده قربانی پرداختند تا اینکه سرانجام مادرزن وی کلید معمای جنایت را در اختیار تیم تحقیق قرار داد.
وی گفت: دامادم مرتب دخترم را کتک میزد و خانوادهاش را اذیت میکرد. برای اینکه دخترم از دست شکنجههای او خلاص شود، نقشه کشتن وی را کشیدم. برای اجرای این نقشه زمانی که در خواب بود او را با چاقو زدم . بعد از اینکه او بیهوش شد وی را خفه کردم.بعد از اعترافات این زن ، برادرشوهر وی نیز دستگیر شد.

این زن جوان نزد بازپرس درخشان نیز به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود از این جنایت را مسائل خانوادگی عنوان کرد.متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا

      مادر زن کثیف و بدجنس؛ چطور دلت اومد تو خواب بکشیش؛ میخاستی خودت ودخترت آزاد باشید همه کار کنید؟؟؟ خوب حالا برو زندان هر غلطی میخای بکن.

    • محمد

      مادر زنم چاقو کش شده خخخخ.

    • زهرا

      زن خودش کم بود که شوهرش بکشه!حالا مادرشونم اومده وسط آدم کشی!!!؟؟؟ یا خدا خودت به مردهای ما رحم کن.

    • بدون نام

      خوب طلاقشو میگرفتی..........عجب مردمی داریماااا

    • بدون نام

      خیلی ممنون زهرا خانم که ما مردا دفاع میکنی.

    • بدون نام

      ما مردا نیاز مند دفاع خانم ها نیستیم همه زن ها از یک کرباسند.

    • بدون نام

      اینی که گفتی واقعا درسته زندایی من به خاطر یه دعوا زن و شوهری وقتی داییم خواب بود روش اسید پاشید در حالی که معلم بود و تحصیل کرده دیگه چه انتظاری از زنها عادی میره.

    • بدون نام

      زهرا خانم مزد دستت را گرفتی تا تو باشی دگه خود شیرینی نکنی.ایول مادر زن چه معنی داره زنشو میزده مگه بازار برده فروشا خریده بودتش .مردهای عصر خجری .زن محبت میخاد نه وحشی بازی .

    • بدون نام

      دستش درد نکنه تا باشه روی جگر گوشه ی کسی دست بلند نکنه از همین جا دستش را می بوسم مردهای پهلوان پنبه معمولا فقط تو خونه هارتو پورت می کنند بیرون اگر چک متلیشون کنی جیکشون در نمیاد

    • بدون نام

      زن موسس همه مشکلات است اگه او نبود الان ما در بهشت به سر میبردیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب پس انقدر ندوین دنبال زنا ، دست از سرشون بردارین

    • بدون نام

      پیشاپیش به شما بگم که من مرد هستم ولی با این حال میگم که دست این مادر زن درد نکند، چون با اینکه جگرگوشه خودرا به این مرد داده!!! ولی این مرد لیاقت زن داری نداشته! همون بهتر که دق دلی شون را از او گرفته اند! تا دیگر مردهای زن آزار بدانند کشتنشان هم زیاد سخت نیست و بیخودی روی زن شون دست بلند نکنند و برای زن دست بزن نداشته باشند، اختلاف زن و مرد به شعور آنهاست نه به زن یا مرد بودنشان!

    • زهرا

      من انتظار از کسی ندارم ازم تشکر کنه.و از کسی هم طرفداری نمیکنم، عین حقیقت دارم میگم تملم زنها شدن خیانت کار وآخرشم شوهرشون قربونی هوسشون میکنن!

    • زهرا

      پس هر مردی کشته بشه حقشه ، بی لیاقتی از خودشه شما که میگید همه زن ها از ی کرباسن؛ من ک شوهرم با دنیا عوض نمیکنم ؛ عمرم نظر شوهرم این باشه ک همه زنا مث همن!

    • بدون نام

      زهراخانم جوابت گرفتی روله م.

    • بدون نام

      18:27 بششششیییین سرجات!!!!!!!چرت نگو خانم

    • بدون نام

      باباااااا طلاق بهتر از این کشن و کشته شدنه هااااااا...اینقدر طلاق گرفتن رو سخت کردن که مردم ترجیح میدن همدیگه رو بکشن ولی طلاق نگیرن ....

    • سحر

      بدون نام ۱۷:۱۳ برات متاسفم با این طرز فکر مسخرت,چون خودت از یه زن به وجود اومدی و الان به مرحله ای رسیدی که ارزش زن رو پایین میاری.تف به روی چنین نرهایی که اسم خودشون رو گذاشتن مرد

    • بدون نام

      زهرا جان تو نمیخواد برای این مرد های خود بزرگ بین خودشیرینی کنی به اندازه کافی زبون دارن زورشون هم زیاده دست بزن هم دارن پس نیازی نیست ازشون حمایت کنی
      چند روز پیش رفته بود کوه چندتا توله سگ کنار مادرشون بازی میکردن خیلی خوشگل بودن کمی رفتم جلو تر تا ازشون عکس بگیرم یه دفه مادره چنان سمت من پارس کرد که نزدیک بود گوشی از دستم بیفته من نرفته بودم بچه هاشو اذیت کنم ولی مادره بهم اجازه نزدیک شدن به بچه هاشو نداد مفهمی چی میگم زهرا خانوم اگه واقعا زن باشی و فقط اسم زنونه روی خودت نذاشته باشی حتما میفهمی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پارس نه واق واق!!!!!!
        تمدن خود را مسخره نکنیم....

    • سوال

      ببخشید متوجه نشدم برادر شوهر وی دستگیر شد یعنی کی؟

    • راز

      کاربرسحر وزهرا
      چراخجالت نمی کشید.چرا کورکورانه ازمردا دفاع می کنی.
      این وقبول دارم ک بیشتر قتل ها بانقشه زنان است

    • بهزاد

      زهراخانم لایک وایول شما حق گفتی چه به مزاق خوش
      بیاد وچه نه. بهرحال برخی بالجاجت عدالت را قبول ندارند..چه خانم وچه مردا باید دربرابر گفتن حق ازوجدان خود راضی وبه حرفی کسی گوش ندن.

    • تناذ

      .
      این زن اشغال چطور یه مرد اونم دامادشو بی رحمانه کشته. بی شرف رذل. ذنک کسیف

    • بدون نام

      ماشا الله به زهرا خانم شما یک زن نمونه هستی.اما من ۱۰۰ % مطمن هستم همین شما اگر شوهرتون به مدت یک هفته به دلیل خستگی یا هر چیز دیگه به شما بی توجی کنه.خدا میدانه که چه میکنید.و اما شما سحر خانم من دیدم که حرف میزنم شما زنها به خاطر یه چیزهای مسخره حتی نبش قبر می کنید میدانید برای چی یا بگم حانم متفکر.

    • خاسر

      سلام ضمن احترام به تمام شیرزنان ایران زمین،اما عمل این خانم اصلا موردتائیدهیچکس نیست انهائیکه میگن خوب شدکه کشتش ازروی ناراحتی وشایدهم ازروی احساس این نظرات رااعلام کردند، زن بلاست اما هیچ خانه ای بی بلا نباشد،یا بقول استادشهریار:

      لذت جهان زن دندان بود
      بی زن ودندان جهان زندان بود
      امایکی ازبستکان نزدیک ما ی زن داره زن نگو جانور بگو،وقتی شروع به غرغرکردن میکنه از صبح تا شب قطع نمیشه نمی دانم چگونه این حرفها راکنار هم ردیف میکنه،ازبدو تولد شوهرش تاروز دعوا رابدون کوچکترین کمی کاستی بیان میکند، خانماهای محترم ببخشید این خانم حرف نمی زند بلکه ............میکند یک کلمه حرف مناسب از دهنش خارج نمی شود ازهمه طلبکارست،بیچاره شوهرش بیشترمواقع فرارمیکندوگاه شبها رو درخت می خوابدهیچکس ازبستگان شوهرش وحتی خودش جرائت نمی کننددست خالی به خونه اش بروند وگرنه اینقدر حرف وحدیث بارشون میکندکه انها چای نخورده فرارمیکنندشما عزیزان اگه جای شوهران زن یا بستگانش بودیدچکارمیکردید.ی موقع فکرکتک زدن را ازذهن خودخارج کنیدچون تودعوا ودرگیری فیزیکی هم چندتا مردحریفش نمیشن،موقع خواب هم چوبدستی زیر سرش میگذاره اینهم جهت اطلاع گفتم.شورای محل هم همیشه حق رابه او میده وندیده ونشنیده شوهرش رامقصرمی داند.

    • بدون نام

      زهرا تمام زن ها خیانتکار هستن پس تو چی هستی زن نیستی یا برعکس گفته اون مردک از کرباس نیستی و تافته جدا بافته هستی بسه ترا خدا پاچه خواری هم حد داره تهمت اونم به نصف جمعیت دنیا چطور میخوای جواب پس بدی به به سهم خودم نمی بخشمت

    • بدون نام

      بدون نام اگه سواد داری نگاهی به قرآن بنداز اونجا که از وسوسه شدن آدم و هوا گفته شده هیچ جا ذکر نشده یکی وسوسه شد جمع بسته شده که هر دو وسوسه شدن یک عمر دروغ گفتین و خودتونو تبرئه کردین و گناه رو گردن زن انداختن کاری که همیشه میکنین ولی دیگه اون زمان و دوران تمام شده دیگه زن فریب خود بزرگ بینی های شماها رو نمیخوره دیگه زمان حیله و نیرنگ هاتون تموم شده دارین خودتون رو با این حرف ها گول میزنید توهم بسه دوران جاهلیت خیلی وقته تمام شده

    • حامد

      انتقاد پذیر باشین به همدیگه پرخاش نکنید تا وقتیکه زنان و مردان ما آستانه تحملشان پایینی این اتفاقات ادامه داره ربطی به جنسیت نداره

    • بدون نام

      کاربر23.22 من سرجام نشسته ام و به کوته فکرانی چون تو می خندم به عنوان یه زن نه حرف تو برایم ارزشیدارد و نه هم فکرانت من زندگی را در تعامل و احترام متقابل می دانم و خدا را شکر تا به امروز برای خودم هم سر بودم و هم سرور حال تو بدو تا با چنگ و جدل حرفت را به کرسی بنشانی ادمهای زرنگ هر جا سخنشان پیش می رود حرف می زنند و هرجا با یه نفهمی طرف شدن با سکوت احترام خودشان را حفظ می کنند البته ازدواج بدون شناخت میشه طرف زورگویی که باید یا بکشیش یا نقره داغش کنی که من خیلی هوشیار بودم از اول دنبال مرد زندگی بودم که نه کسی بیرون بتونه چک مالیش کنه نه تو خونه هارتو پورت بکنه بعد اگر تو سر جات نیستی پاشو و معذرت خواهی کن

    • شـــــــــــــــــــــرویـــــــــــــــــن

      زن و مرد مکمل یکدیگرند
      زن و مرد آمده اند تا همدیگر را تکمیل کنند
      نه مردها بهتر از زن ها هستند و نه زن ها بهتر از مردها
      اما هر کدام از زن و مرد ویژگی های خاص خودشونو دارن که بایستی جهت ترقی وتعالی خانواده ی شان به کار بگیرند.
      مرد اقتدار و احترام می خواهد و زن محبت و توجه
      تا زمانی که مردان و زنان سرزمینم نگاه برتری جویانه به هم داشته باشن و «من» «من» و «منیت» ورد زبانشان باشد این جور اتفاقات تمومی نداره و همیشه مث تام و جری (موش وگربه) به جان همدیگر خواهند افتاد.
      با تشکر
      شروین از شیراز

    • زهرا

      کاربرا دست همتون درد نکنه نظر همتون قبول دارم؛ من نظر خودم گفتم چون نیتم صافه، بعدشم از خود تعریف نباشه همه اقوام نظر مرا چون قاضی قبول دارن تمام ازم مشاوره میگیرن ، خانواده من میگم علم خدادادی داره همه حرفاش سنده؛ البته من متولد 66 هستم نگید پیرزن هستم؛ شوهرم تا حالا شکر خدا با بی تفاوتی نکرده اگرم کنه میدوم چطوری باش کنار بیام چون هیچ زنی نیست که ندونه با مردش چطوری رفتار کنه!بازم ممنون از دوستان گل.

    • راز واقعی

      من همون راز هستم که گفتم دیگه کامنت نمیذارم و همین کار رو هم کردم دیگه نظر ندادم این شخص که به نام راز نظر میده من نیستم البته حرفی ندارم ایشون به هر نامی خواستن نظر بدن فقط خواستم بگم این راز اون راز قبلی که من باشم نیست من فقط از نظراتتون فیض میبرم

    • راز

      اتفاقاتو رازواقعی نیستی من فقط نظرم رادادم وبانام خودم همین. لطفاشماهم مانندسایرکاربران نظرت را بده.

    • به راز مثلاواقعی

      مگر فقط تو رازی بروباباخوشت میاد؟؟!!«»

    • رزا

      به زهراخانم
      تو قبلاسن خودرا۵۶گفتی .چه شدیه دفعه ده سال جوان شدی.البته بماربطی نداردامابدان الزایمرنداریم

    • سحر

      خانم راز من از مردا دفاع نکردم اگه سواد داری برو بخون ببین چی نوشتم

    • دراكولا تا به تا

      خوشحالم يكي به كلمه برادر شوهر دقت كرد. مثل اينكه كلا هر دو خانواده ازش ناراضي بودند.
      طلاق گرفتن اگر اسون بود كه اينهمه شوهر كشي اتفاق نميفتاد!
      پي نوشت؛ من كه ميگم كار دخترش هست ولي مادره داره جرم رو قبول ميكنه به خاطر دخترش
      فكر كنم خانواده قاتل در برابر مهريه رضايت بدند! البته اگر مرده مالي داشته باشه

    • زهرا

      رزای فضول من کی خودم 56 معرفی کردم ای بابا چ خبره 56 .من جدیدن نظر میدم باشه دیگه نظر نمیدم همتون ی مشت آدم فضول و مزخرف گویی هستید.مقصر منم ک باتون صادقم.اینم شما و نظرات مزخرفتون....

    • به راز واقعی

      سلام راز جونم خوبی، دلم برای خودت برای نوشته هات یه زره شده بود، میگم بت یواشکی من خودساخته هستم که منم دیگه با یه نام دیگه می نویسم، خنده داره نه؟؟ الهی همیشه سلامت باشی، چون من از راهنمائی شما و مینا، سارا، بهره گرفتم راز جونم یادته من با دختر عمو ژاله نامزد بودم عقد کردیم که گفتم دختر یکی یه دونه عمو و پدر به خاطر مال و اموال عمو، برادر خودش این دستور را داد، ولی من از پدر جدا شدم و گفتم به مال عمو چشم ندارم، دست خودم نبود، ناراحت میشدم، الهی همیشه سلامت و سرحال باشی، الآن دیگه خیلی بیشتر به زنها توهین میکنند حتی زنها به زنها، خوبه تشریف بیار نظرت را بده استفاده کنیم بنویس مثلا ( راز. س) بخدا من برای همه دوستان نادیده دلم تنگ میشه، چه کنیم دیگه منتظر نظرات خوب شما راز عزیز با نام. راز. س. هستم خیلی ها خوشحال میشن خداوکیلی، دل از دوستان کندن سخته اما چاره چیه یادم اومد نازنین جون هم نیستش حتماً نظر بدی خدا نگهدار ت باشه در هر کجا هستی

    • بدون نام

      اینجا دیوونه خونست. با این کامنتاتون

    • بدون نام

      متاسفم برای کسانیکه
      همه چی به مسخره گرفتند و مدام دیگران مسخره میکندد
      و با نظراتشون حال ادم بد میکنند.

    • راز

      ۰۶/۵۶بینام
      همه راسرکارگذاشتی خودنساخته توهم به راذ جفاکردی
      چون ایشان بااسم خودش نظرمی ده اما شماخطاب ب
      رازمثلا غیرواقعی قلم فرسایی کردی جان دخترعمو ژاله
      دروغ وهذیان نگو فقط نظربده.

    • بدون نام

      زن گل است کتک کاری زن عمل خلاف شرع واخلاق هست وموجب پژمردن گل وافسردی زن خواهد شد بااخلاق نیک وگذشت وتفاهم می توان زندگی شیرینی داشت مادرخانم کاربسیا رخطا واشتباه وجرم بزرگی راباانجام قتل مرتکب شدند بدترین راه راانتخاب کردند هم خودراگرفتارکرد وهم زندگی دخترش راتباه نمود فردی راهم به کام مرگ فرستاد گناه خودرامضاعف نمودند.

    • به راز عزیز

      سلام خداوکیلی من مخالف زن نیستم و بین زن و مرد را فقط با شعور و انساندوستی و عدالت می سنجم، راز گرامی بنده بارها عرض کردم که سرکار و پریسا و مینا مرا ارشاد نمودید و در ضمن خدا برای افرادی که مقید هستند و صداقت برای آنان که خود را انسان میدانند صدق میکند. برای چی باید فکر کنیم که دیگران را دست می اندازیم این گونه افراد بیمار هستن و با پوزش از انسانیت به دور از هستن، من خداوکیلی حقیقت را گفتم و نام فامیلی بنده خودساخته است از وقتی خود را شناخته ام از دروغ و دروغگویی بیزار و دور بودم برای همه شما خوانندگان خوب سلامتی و عافیت از ایزد خواستارم اگر کسی دروغ بگه فقط به خودش گفته توهین نیز همچون، پاینده، سلامت و برقرار باشید خداوند متعال همه ماها را به راه راست هدایت کند، ژاله جون هم عرض ادب و سلام بحضور همگی دارن، دختر عمو ژاله نیز نوشته های شما عزیزان را خونده و حتی بعضیها را کپی برداری نموده همگی خوش باشید، در جامعه هشتاد میلیونی هم از این اتفاقات عجیب نیست خدا همه را ببخشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج