۵۱۹۳۳۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

فروش خیره‌کننده «خشمگین ۸»

بعد از افتتاحیه ۱۰۰ میلیون دلاری «سرنوشت خشمگین‌ها» در گیشه امریکای شمالی و ثبت رکورد پرفروش‌ترین افتتاحیه تاریخ با ۵۳۲.۵ میلیون دلار فروش جهانی، این فیلم اکشن در دومین هفته اکران خود با ۳۸.۶ میلیون دلار فروش آخر هفته در صدر جدول پرفروش‌های گیشه امریکا باقی ماند.

وب سایت آی ‌سینما: بعد از افتتاحیه ۱۰۰ میلیون دلاری «سرنوشت خشمگین‌ها» در گیشه امریکای شمالی و ثبت رکورد پرفروش‌ترین افتتاحیه تاریخ با ۵۳۲.۵ میلیون دلار فروش جهانی، این فیلم اکشن در دومین هفته اکران خود با ۳۸.۶ میلیون دلار فروش آخر هفته در صدر جدول پرفروش‌های گیشه امریکا باقی ماند. همزمان، کل فروش جهانی جدیدترین محصول پر سر و صدای «یونیورسال» از مرز ۹۰۰ میلیون دلار عبور کرده است و به زودی وارد باشگاه میلیاردی‌ها می‌شود. این در حالی است که افتتاحیه دو فیلم «وعده» و «فراموش‌نشدنی» در سایه استقبال سینماروها از «خشمگین ۸» به فراموشی سپرده شد و حتی به پنج میلیون دلار هم نرسید.
فروش خیره‌کننده «خشمگین 8»

این در حالی است که در مقایسه با سه روز نخست افتتاحیه، فروش داخلی جدیدترین دنباله مجموعه سینمایی «سریع و خشمگین» در دومین هفته اکرانش با افت ۶۱ درصدی روبه‌رو بوده است. در حال حاضر، «خشمگین ۸» با بازی ون دیزل، دواین جانسن و شارلیز ترون در ۴۳۲۹ سالن سینما در سراسر امریکای شمالی روی پرده است.

افتتاحیه ۴.۸ میلیون دلاری تریلر «فراموش‌نشدنی» (Unforgettable) که در ۲۴۱۷ سالن سینما روی پرده رفته است، نتیجه‌ای ناامیدکننده را برای استودیوی «برادران وارنر» رقم زد. این فیلم ۱۲ میلیون دلاری به کارگردانی دنیس دی نووی و با بازی کاترین هیگل و روساریو داوسن مقابل دوربین رفته است. پیتر دبروج منتقد «ورایتی» شیوه بازی هیگل در این فیلم را ستوده است.

اما همزمان، درام تاریخی «وعده» (The Promise) هم نتوانست با وجود حمایت ستاره‌های اسم و رسم‌داری همچون لئوناردو دی کاپریو و خواهران کارداشیان در شبکه‌های اجتماعی، به فروش رضایت‌بخشی دست یابد و با چهار میلیون دلار فروش افتتاحیه، نتیجه‌ای فوق‌العاده ناامیدکننده را برای استودیوی «اپن رود فیلمز» رقم زد. جدیدترین ساخته تری جرج با نقش‌آفرینی ستاره‌هایی همچون کریستین بیل، اسکار آیزاک، شهره آغداشلو و شارلوت لو بون در ۲۲۵۱ سالن سینما در سراسر امریکای شمالی روی پرده رفته است. این در حالی است که دست‌کم ۹۰ میلیون دلار صرف هزینه‌های تهیه و تولید فیلم شده و کسب چنین نتیجه‌ای در سه روز نخست افتتاحیه، شکستی سنگین برای سازندگانش به شمار می‌رود.

همچنین، مستند حیات وحش «متولد چین» (Born in China) جدیدترین محصول استودیوی «دیزنی» نیز از جمعه گذشته در ۱۵۰۸ سالن سینما روی پرده رفت که با ۵.۱ میلیون دلار فروش افتتاحیه، یک پله پایین‌تر از «دیو و دلبر» در رده چهارم جدول پرفروش‌های گیشه آخر هفته قرار گرفت. این مستند محصول مشترک کمپانی «دیزنی‌نیچر» و «شانگهای مدیا گروپ» به شمار می‌رود و گفتار متن آن به عهده جان کرازینسکی بازیگر ۳۷ ساله فیلم «۱۳ ساعت: سربازان مخفی بنغازی» بوده است.
فروش خیره‌کننده «خشمگین 8»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج