جاباما
۵۱۹۳۴۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ماندگاری گرد و خاک بر فراز خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در حال حاضر توده گرد و خاک سراسر استان خوزستان فرا گرفته و امروز و فردا شاهد ماندگاری این پدیده گرد و خاک خواهیم بود.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در حال حاضر توده گرد و خاک سراسر استان خوزستان فرا گرفته و امروز و فردا شاهد ماندگاری این پدیده گرد و خاک خواهیم بود.

کوروش بهادری با بیان این‌که گرد و خاک امروز از کشور عراق وارد شده است، اظهار کرد: در حال حاضر میزان دید افقی در شهرستان شادگان حدود ۱۰۰۰ متر، آبادان ۱۵۰۰ متر و در اهواز و بیشتر شهرستان‌های استان نیز حدود ۲۰۰۰ متر است.

وی با اشاره به صدور اخطاریه از سوی اداره‌کل هواشناسی خوزستان درباره وضعیت گرد و خاک افزود: در جلسه‌ای که از سوی ستاد مدیریت بحران استان برگزار می‌شود، در خصوص تعطیلی نوبت بعد از ظهر مدارس تصمیم‌گیری خواهد شد که البته این موضوع بر عهده ستاد مدیریت بحران است.

بهادری گفت: در بیشتر نقاط استان تا آخر هفته شاهد افزایش ابر خواهیم بود و همچنین در برخی از ارتفاعات استان رگبارهای پراکنده خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: امروز آبادان با ۴۲ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین شهر خوزستان می‌باشد که دمای این شهر نسبت به روز گذشته ۲ درجه افزایش دما داشته است. همچنین در شبانه‌روز گذشته ایذه با ۱۲ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین نقطه استان بود. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین ۴۱ تا ۲۳ درجه سانتی‌گراد در نوسان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج