۵۱۹۴۹۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رویاهای یوونتوس و آلگری

سه گانه اینتر و مورینیو تکرار می‌شود؟

بعد چه؟ بعد از برد فراموش‌نشدنی ۳ بر صفر در مجموع دو دیدار برابر بارسلونای قدرتمند، این سوال که نسخه کنونی یوونتوس می‌تواند به چه دستاوردهایی برسد دقیقا باید مورد بررسی قرار گیرد.

ورزش سه: بعد چه؟ بعد از برد فراموش‌نشدنی ۳ بر صفر در مجموع دو دیدار برابر بارسلونای قدرتمند، این سوال که نسخه کنونی یوونتوس می‌تواند به چه دستاوردهایی برسد دقیقا باید مورد بررسی قرار گیرد.

در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم باید با تیم جوان موناکو بازی کنند که در حمله بی باک و خطرناک است و در دفاع متزلزل و آسیب‌پذیر. رئال و اتلتیکو هم شهرآورد مادرید را در دیگر بازی نیمه‌نهایی برگزار می‌کنند.

همین دو سال پیش، غول کاتالان یوونتوس را در فینال کنار زد و فصل قبل بایرن‌مونیخ در مرحله یک‌هشتم‌نهایی تیم ماسیمیلیانو آلگری را حذف کرد. آن ناکامی‌ها برابر تیم‌های بزرگ اروپا که یوونتوس هم می‌خواهد جزوشان باشد، به نظر می‌رسد درس‌های ارزشمندی به این تیم داده.
سه گانه اینتر و مورینیو تکرار می‌شود؟

بیانکونری حالا خیلی تفاوت دارد با تیم آن بازی‌ها. این تیم اگرچه نسبت به قبل خیلی پرجنب و جوش‌تر شده و بیشتر رو به جلو بازی می‌کند اما همچنان استحکام دفاعی مثال زدنی دارد همان چیزی که ویژگی برجسته همیشگی‌اش بوده.

اینکه لیونل مسی و دو عضو دیگر مثلث خطرناک MSN را در طول 180 دقیقه از کار بیندازی دستاورد بسیار بزرگی است اما حالا که بارسلونا و بایرن حذف شده اند، هواداران یوونتوس امیدوارند تیم محبوبشان پایان خارق‌العاده‌ای برای فصل رقم بزند.

پیروزی قاطعانه بازی رفت برابر بارسلونا نشان داد یوونتوس دیگر آن تیمی نیست که عقب بنشیند و منتظر فرصتی باشد که حریف می‌دهد؛ سیستم ۲-۵-۳ هم حالا برای دقایق آخر و حفظ نتیجه ذخیره می‌شود مثل بازی بارسا و پیروزی برابر ناپولی در نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا. ابتدا در سن پائولو و بعد در نوکمپ نتایجی که می‌خواستند را گرفتند تا ثابت شود بازی حرفه‌ای نقطه اوج ویژگی‌های کیفی این تیم محسوب می‌شود.
سه گانه اینتر و مورینیو تکرار می‌شود؟

یوونتوس در یک مقطع تاریخی به سر می‌برد، صدرنشینی قابل اعتمادی در سری A دارد، به فینال کوپا ایتالیا رسیده و دلیلی برای ترس از هیچ یک از تیم‌های حاضر در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا نمی‌بیند. ژوزه مورینیو و اینتر شاید از این ایده که بیانکونری افتخار سال ۲۰۱۰ آنها را تکرار کند استقبال نکنند اما آیا کسی می‌تواند روی اینکه یووه از عهده این کار بر نمی‌آید، شرط ببندد؟

آلگری بعد از باخت ماه ژانویه به فیورنتینا به سیستم 1-3-2-4 رو آورد و تیمش بدون هیچ مشکلی پاسخ داد. آنها برای یکدیگر فداکاری می‌کنند، خستگی را نمی‌شناسند و با تمام توان برنامه بازی مربی را اجرا می‌کنند، دروازه رقبا را با خطر روبه‌رو می‌کنند و از آن طرف کمتر دیده شده جان‌لوییجی بوفون مداوم تحت فشار باشد.
سه گانه اینتر و مورینیو تکرار می‌شود؟

ترسناک‌ترین بخش یوونتوس این است که مربی باور دارد تیم هنوز به طور کامل از ظرفیت‌هایش استفاده نکرده. او بعد از بازی برگشت برابر بارسلونا گفت: «از کار تیم راضی‌ام اما مهم این است که در شرایط کنونی نمانیم و به دنبال پیشرفت باشیم.»

او که اهل لیورنو است، نمایش تیمش را خارق‌العاده توصیف کرد و گفت مطمئن است تیمش می‌تواند تمام روز را بازی کند بدون اینکه گل بخورد. تیم او تقریبا ۹ ساعت است که به هیچ حریفی در لیگ قهرمانان اجازه نداده گل بزند بنابراین خیلی خوب کارشان را بلدند.

با روی فرم بودن میرالم پیانیچ، گونسالو ایگواین و پائولو دیبالا و آن خط دفاع قابل اعتماد واقعا هیچ حد و مرزی برای دستاوردهای این تیم قابل تصور نیست اما یوونتوس امیدوار است پایان همه این اتفاقات خوب یک چیز باشد: بوفون در کاردیف آن جامی که دسته‌های بزرگی دارد را بالای سر ببرد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج