۵۱۹۵۰۶
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

وقتی کسی دلش برای رضاییان تنگ نمی شود

صادق محرمی با ارائه یک بازی بسیار خوب در برابر الهلال نشان داد که نبودن رامین رضاییان، خللی در کار پرسپولیس ایجاد نکرده است.

شفقنا ورزشی: صادق محرمی با ارائه یک بازی بسیار خوب در برابر الهلال نشان داد که نبودن رامین رضاییان، خللی در کار پرسپولیس ایجاد نکرده است.

محرمی ۲۱ ساله که ابتدای فصل فکرش را هم نمی کرد تا انتهای فصل به بازیکن اصلی پرسپولیس بدل شود و در یک بازی بسیار حساس و سرنوشت ساز مانند بازی برابر الهلال هم در ترکیب اصلی قرار بگیرد حالا آنقدر خوب بازی می کند که دیگر معترضانی که معتقد بودند کنار گذاشتن رامین رضاییان به پرسپولیس ضربه می زند هم خیالشان از جانب جناح راست پرسپولیس کاملا راحت شده است.

در روزی که در غیبت سیدجلال، ماهینی در قلب خط دفاعی انجام وظیفه می کرد، محرمی در سمت راست خط دفاعی نمایش خوبی برابر الهلال ارائه داد. محرمی در این بازی بیش از 80 بار صاحب توپ شد، 42 پاس داشت که 85 درصد آنها به مقصد رسیدند و 6 تکل موفق هم به نام خود ثبت کرد. این بازیکن همچنین با نفوذهایش توانست چند موقعیت خوب برای پرسپولیس در این بازی ایجاد کند.

اگرچه پرسپولیس در این بازی نتوانست از فرصت هایش استفاده ببرد و نهایتا با تساوی بدون گل، شانس هایش برای رسیدن به دور بعد لیگ قهرمانان کم رنگ شد اما اگر صادق پرسپولیس و دیگر بازیکنان پرسپولیس بتوانند در آخرین بازی سرخپوشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان هم عملکرد خوبی مانند بازی با الهلال داشته باشند و البته در زمینه گلزنی هم خوب عمل کنند، شاید با خوش اقبالی پرسپولیس بتواند راهی دور بعد لیگ قهرمانان آسیا بشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سحر

      مهدوی کیایی ثانی از پرسپولیس ظهور کرده دوستان

    • بدون نام

      هر چقدر هم محرمی خوب باشه به پای رامین نمیرسه
      و ما هوادارا دلتنگ رامین هستیم

    • بدون نام

      وای خدا رامین سیل وحشتناکی بود که همه رو با خود میبرد رامین کجا محرمی کجا.رامین تشنه بازی بود.دیوانه وار حمله میکرد.فصل بعد پرسپولیس بدبخت میشه و اگر کیسه رامین رو بگیره برانکو باید بره بمیره با اون قیافش مثل پیرزنا هی غر میزنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج