۵۱۹۷۰۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

شمسایی: آقایان هر روز یک فتوا می‌دهند

آقای گل فوتسال جهان گفت: کارت من برای حضور در لیگ برتر به عنوان بازیکن صادر شده و هدایت تیمم به کسی ربطی ندارد.

خبرگزاری تسنیم: آقای گل فوتسال جهان گفت: کارت من برای حضور در لیگ برتر به عنوان بازیکن صادر شده و هدایت تیمم به کسی ربطی ندارد.

وحید شمسایی در خصوص اینکه آیا مذاکره‌ای با تیم تاسیسات برای فصل آینده لیگ برتر انجام داده یا خیر، اظهار داشت: فعلاً با هیچ کسی صحبتی نداشته‌ام و به طور انفرادی تمرین می‌کنم.

وی افزود: متأسفانه اکنون فوتسال ما به خوابی عمیق فرو رفته است. بعد از کسب مقام سومی در جهان امیدوار بودیم شرایط فوتسال بهتر شود اما وضعیت بدتر شد. الان تکلیف تیم‌های دبیری تبریز و تأسیسات دریایی مشخص نیست و فقط تیم گیتی‌پسند است که سرمربی خود را برای فصل آینده انتخاب کرده است.همه ما باید به گیتی‌پسند کمک کنیم تا این تیم در جام باشگاه‌های آسیا موفق باشد و بلایی که سال گذشته سر تیم تأسیسات آمد، برای این تیم تکرار نشود.

آقای گل فوتسال جهان درباره صحبت‌های کاظم سلیمانی مبنی بر احتمال ممنوعیت فعالیت مربی-بازیکن در فصل آینده لیگ برتر فوتسال، تصریح کرد: این مسئله به سلیمانی اصلاً ربطی ندارد! من می‌خواهم یک تیم بخرم و خودم، هم مدیرعامل این تیم باشم، هم سرپرست، هم سرمربی و هم بازیکن، به چه کسی ربط دارد؟ سلیمانی بهتر است خودش یک تیم بخرد و بعد عواملش را انتخاب کند.

شمسایی ادامه داد: ما با قانون فیفا جلو می‌رویم. ضمن اینکه من کارت بازیکنی داشتم، نه کارت سرمربیگری. اینکه نمی‌گذاریم مربی - بازیکن باشد که نشد حرف. بهتر است به جای این کارها بروند ببینند چرا فوتسال به این خواب عمیق رفته است. مسئولان باید هوای فوتسال را بیشتر داشته باشند و به درد تیم‌ها برسند. به طور مثال بروند ببینند چرا دبیری می‌خواهد کنار بکشد؟ چرا هزینه تیم‌ها هر سال افزایش می‌یابد؟ بهتر است به باشگاه‌ها کمک کنیم تا اینکه هر روز یک فتوا صادر کنیم! همانطور که گفتم من کارت بازیکنی دارم و هیچ کسی نمی‌تواند از من ایراد بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ياسر

      بايدقدرومنزلت این بازیکنان سرشناس رودانست،نه تخريب آنها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج