۵۱۹۷۲۶
۲۴ نظر
۵۰۰۳
۲۴ نظر
۵۰۰۳
پ

روسیه: انگلیس را از روی زمین محو خواهیم کرد

روسیه در واکنش به تهدید انگلیس به حمله‌های هسته‌ای پیش دستانه تاکید کرد که اگر انگلیس علیه یک کشور دارای سلاح هسته‌ای حمله هسته‌ای انجام دهد، از روی زمین محو خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: مایکل فالون وزیر دفاع انگلیس به شبکه تلویزیونی "بی بی سی" گفت که وی استفاده کشورش از سلاح هسته‌ای را به عنوان حمله‌ای پیش دستانه بعید نمی داند.

وی گفت: "ما روشن کرده ایم که در بدترین موارد، نمی توان استفاده از سلاح هسته‌ای را از طریق یک ضربه پیش دستانه بعید دانست".

فالون در عین حال هیچ نوع از این موارد را مشخص نکرد که در آن کشورش از سلاح هسته‌ای استفاده خواهد کرد. وی گفت: بهترین است که آن را ذکر یا توصیف نکنیم زیرا به سود منافع دشمنان ما خواهد بود و قانع کنندگی بازدارندگی هسته‌ای را کم خواهد کرد زیرا اساس آن در این نهفته است که در ذهن همه کسانی که به فکر استفاده از سلاح علیه انگلیس هستند، باقی بماند.

این سخنان مایکل فالون با واکنش شدید روسیه مواجه شد و فرانتس کلنتسیوچ سناتور روس و معاون اول رئیس کمیته دفاع و امنیت پارلمان روسیه در شبکه اجتماعی فیسبوک نوشت: آنچه لندن اعلام کرد به طور خودکار این سوال را مطرح می کند که لندن می خواهد از سلاح هسته‌ای علیه چه کسی استفاده کند.

وی گفت: دو احتمال برای توسل انگلیس به استفاده از سلاح هسته‌ای وجود دارد. نخست استفاده از آن برای حمله‌ای هسته‌ای به یک کشور دارای سلاح هسته‌ای و دوم استفاده از آن علیه کشوری که سلاح هسته‌ای ندارد.

این سناتور افزود: در واکنش به حمله‌ای هسته‌ای علیه یک کشور هسته‌ای، انگلیس از روی زمین محو خواهد شد.

اما درخصوص احتمال حمله هسته‌ای به یک کشور غیرهسته‌ای، این سناتور گفت: موفقیت آمریکا در انداختن دو بمب هسته‌ای روی شهرهای هیروشیما و ناکازاکی ژاپن همچنان رویاپردازی انگلیس را بر می انگیزد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضارحمانی

      کثیفترین کشور حال حاضر =روسیه
      منفور ترین سیاستمدار=پوتین

    • بدون نام

      اتفاقا منفورترین وکثیف ترین قبل ازروسیه،انگلیس است که درهرنقطه ازجهان ردپای نحسش است ازتشکیل آمریکا گرفته تااسراییل که خون مظلومان وبی گناهان جهان ازچنگش می چکد.شاهد این مطلب اینکه اخیرا انگلیس ازتشکیل نطفه نحس اسراییل ابراز خوشحالی کرده است.لعنت برهرظالم.

    • بدون نام

      احسنت رحمانی

    • سعید

      نه عزیزمن.کثیف ترین وظالم ترین کشورآمریکاوانگایی واسرائیل هستند.
      منفورترین سیاستمدارهم سیاستمداران غربی هستندکه دائم به فکرلشگرکشی ودخالت توسایرکشورهاهستند
      متاسفم برات

    • بدون نام

      و نجس ترین هم انگلیس هستش

    • طهماسب

      نه برادر. روسیه بی عهدترین کشور و انگلیس کماکان ام الخبائث. بسیار برایم جالب است چگونه چنین رجز خوان های استعمارگر با دارا بودن بمب هسته ای و تهدید دیگر کشورها با آن داعیه حقوق بشری داشته و دیگران از جمله ایران را از انرژی هسته ای منع می کنند.
      اگر چه جهان عموماً به سمت انتالپی پیش می رود اما مسخ افکار عمومی و انتالپی. افکار آحاد بشر گویا با شدت بیشتری پیش می رود...

    • بدون نام

      دولتمردای ما بیاین تحویل بگیرین میگفتین سلاح هستع ای نمیخوایم حرامه،حالا ورق برگشته همه دارن همدیگرو با سلاح هسته ای تهدید میکنن،یروزی نوبت به تهدید ما هم میشه کجان اونایی که بتون ریختن تو تاسیسات هسته ای

    • حبیب

      امریکا وانگلیس جزو حیله گر ترین وکثیفترین کشورها درسرکوب مردم منطقه وراه اندازی جنگ درمنطقه هستند همان کسانی که ازحمله صدام به ایران حمایت میکردند وبیشترین سلاحهای شیمیایی رابرعلیه مردم ایران دراختیارش قرار میدادند.

    • بدون نام

      موافقم اگر در سیصد سال گذشته خوب توجه کنید همواره تزار ها ورفقای روس حالا پوتین فاسد وافسر گاگ ب در تمام دنیا دخالت کرده اند وهمیشه طرف شر وانهای که ضد انسانیت و صلح ومردم بوده اند را گرفته در کوبا کاری کرد که تا جنگ هسته ای ده دقیقه مانده بود در افغا نستان در یمن شمالی وجنوبی در فلسطین در افریقا در کره شمالی در سوریه ای کاش زمانی که جماهیر شوروی به درک رفت این حق وتو را در شورای امنیت از ش میگرفتند تا اینچنین اوضاع دنیا را به اشوب نکشد .میخواهد در تمام دنیا اتش بر پا کند سپس از کشورها پول زور بگیرد تا انجا را موقتا ارام کند تا پول دیگر .مرگ بر پوتین ادم خوار

    • حمید

      فهلا سیاستهای روسیه باایران هماهنگه واین به نفع ایرانه. مرگ بر انگلیس روباه صفت

    • بدون نام

      تمامشون کثیف واشغال هستند یکی ازدیگری بدترند

    • بدون نام

      نه بابا جدی میگی اونم انگلیس انگار اونجام افغانستانه یاسوریه پوتین انگاری جوش زیادشده یامیخوادارامش دنیاروبه هم بزنه مابایداین روسیه دودوزه بازراازکشورمون دورکنیم اوناهیچ وقت ازسردوستی باکشوری کنارنمیان وفقط فقط به فکرمنافع خودشون هستن مسئولین ماباید مواضب پوتین باشن چون مثل روباه میمونه والانم داره به ترکیه اس400میده این معنیش چیه ترکیه که داره ازداعش حمایت میکنه وهمواره زیراب ایران میزنه

    • داود

      سالار دنیا پوتین

    • بدون نام

      افرین به پوتین و روسیه مرگ بر انگلیس کثیف

    • علیرضا

      درود بر پوتین ، مرگ بر انگلیس !!!

    • بدون نام

      لعنت بر دولتمردان انگلیسی که اول تصمیم گیری ها از این کشور کثیف است و بعد آمریکا و یهود ...
      قبول دارم به روسیه اعتماد نباید کرد بیش از حد اما خببس ترین کشور ها همین کشور ها هستند ...
      یکی دیگرشون که تو جنگ ایران و عراق کمک کردن به صدام آلمان و فرانسه هستند .
      لعنت بر انگلیس

    • رضا

      انگلیس کثیف ترین کشور جهان از لحاظ غارت دیگر کشورهاست.آسیا،آفریقا،آمریکای جنوبی،هند،چین،منطقه ما و.... خون همه را مکیده

    • لوچو

      بنظرم کثیفترین بعضی از مردم آفریقا هستند چون اصلا مسائل بهداشتی رو رعایت نمیکنند. موذی ترینم مردم سریلانکا چون واقعا موذی هستند. وحشی ترینم بعضی از آدمخوارای جنوب
      آمریکای جنوبی هستند. در رابطه با بمب هسته ای مطلبی به ذهنم نمیرسه فقط اینو بگم انرژی هسته ای جز انرژی های خیلی خیلی قوی و مفید میباشد.

    • بدون نام

      روسیه و انگلیس و اسرائیل و آمریکا خیلی بدین

    • بدون نام

      مرگ برروسیه

    • sasan

      روسها در تاریخ همیشه به ضد ایران کار کردند. روسها سرزمین های شمالی ایران رو جدا کردند. در زمان مشروطه مجلس ما رو به توپ بستن. آزادی خواهان ما رو در تهران و تبریز اعدام کردند. روسها حتی حرم امام رضا در مشهد رو گلوله باران کردند. روسها بعد از جنگ جهانی دوم قصد داشتند اذربایجان و کردستان رو جدا کنند و اگر فشار امریکا و جامعه بین الملل نبود موفق هم میشدند. کمونیست های روسیه با حمایت از حزب های کمونیست ایران قصد داشتند ایران رو به یکی از کشورهای اقمار خودشون تبدیل کنند.روسها در جنگ ایران و عراق کلی سلاح به صدام فروختند. الان هم برای رقابت با امریکا، ایران رو جلوی خط مقدم انداختند

    • بدون نام

      انشاءالله که امام زمان عزیزمان هر چه زودتر ظهور کنند و همه این ظالمان را از بین ببرد و جهانی در صلح و آرامش داشته باشیم
      من خیلی نگرانم اینا همون موقعی که ایران انتخابات داره میخوان دعوا کنن

    • بدون نام

      روزگار بد روزگاری شده . . . شیران باید به شغالان باج بدن . . . الانم روسیه داره ایران رو میچاپه

    • بدون نام

      ای اهل ایمان! یهود و نصاری را سرپرستان و دوستان خود مگیرید، آنان سرپرستان و دوستان یکدیگرند [و تنها به روابط میان خود وفا دارند]. و هر کس از شما، یهود و نصاری را سرپرست و دوست خود گیرد از زمره آنان است؛ بی تردید خدا گروه ستمکار را هدایت نمی کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج