۵۱۹۸۲۳
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

فاطمه حسيني:

فروش نفت بدون برجام ممکن نبود

يك عضو فراكسيون اميد مجلس شوراي اسلامي به ثمر نشستن برجام را در رشد اقتصادي كشور موثر دانست و گفت كه بهبود روابط بين الملل زمینه را برای سرمایه‌گذاری خارجی فراهم كرده است.

خبرگزاری ایسنا: يك عضو فراكسيون اميد مجلس شوراي اسلامي به ثمر نشستن برجام را در رشد اقتصادي كشور موثر دانست و گفت كه بهبود روابط بين الملل زمینه را برای سرمایه‌گذاری خارجی فراهم كرده است.

سیده فاطمه حسینی در گفت و گویی، با اشاره به تاثیر برجام بر رشد اقتصادی کشور گفت: بدون شک اهتمام رئیس جمهور و مجموعه دولت در خصوص به ثمر رساندن برجام تاثیرات بسیار مثبتی در رشد اقتصادی کشور داشت و بالارفتن میزان فروش نفت به جز در سایه برجام و اقتدار مدیران نفتی کشور در عرصه بین المللی امکان پذیر نبود.

وي افزود: همه به یاد دارند که قبل از برجام میزان فروش نفت ما به چه حدی رسیده بود و امكان وصول همان درآمدها به موقع هم وجود نداشت واین که ما توانستیم سهم خود را از بازار نفت به جایگاه معقول برسانیم از نتایج مهم ديپلماسي هسته اي و بعد از آن ديپلماسي نفتي دولت بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص برنامه‌های دولت در زمینه اشتغال نیز گفت:گام اول که دولت به صورت جدی برداشته است بهبود روابط درسطح بین الملل و خط بطلان كشيدن بر پروژه ایران هراسی در دنیا و نشان دادن روحیه صلح و تفاهم ملت بزرگ ایران به همه جهانیان بود که به درستی نیز اتفاق افتاد و زمینه را برای سرمایه‌گذاری خارجی فراهم كرد .

حسيني ادامه داد: در گام دوم بعد از ثبات و رشد اقتصادی حاصله و عبور از بحران های مختلف، زمان به ثمر رساندن اهداف نهایی و ایجاد اشتغال در کشور است زیرا بر پایه زمینه های ایجاد شده می توان به این مهم دست یافت.

وي اضافه كرد: نیاز امروز كشور وعده های تقسيم قطره اي ثروت نیست بلکه برداشتن گام هاي محكم براي اصلاح ساختار اقتصادي و برنامه ریزی هدفمند براي خلق ثروت ملي و مديريت زاينده آن است تا از اين طريق با محروميت زدايي توسعه پايدار اقتصادي محقق گردد.

اين نماينده اصلاح طلب مجلس خاطرنشان كرد: مردم ما دیگر تحمل فضای یارانه ای که به نابودی اقتصاد مملکت بیانجامد را ندارند بلکه از دولت آینده رشد متوازن و حفظ ثبات به دست آمده را می‌خواهند، ثباتی که در این دولت به درستی اتفاق افتاد و از آن در جهت ایجاد زمینه حمایت از اقتصاد دانش‌بنیان و خلاق و رشد کارآفرینی استفاده شد.

حسینی در پايان توجه دولت به شرکت‌های دانش‌بنیان را قابل تقدير دانست و گفت: کلید حل مشکلات اشتغال کشور در سایه توجه به کارآفرینی است و برنامه‌هایی که دولت در این زمینه دارد اگر در دولت بعد نیز دنبال شود شاهد كاهش بيش از پيش نرخ بيكاري خواهيم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میشه تو همین مملکت کاشت خورد تولید کرد ولی وقتی عدهای دنبال سود سرمایه وخیلی چیزهای دیگه هست ومااسفانه قدرت هم دارن به خارج وابسته میشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج