۵۱۹۹۹۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سرخاب: استقلال مقابل الاهلی احساساتی بازی کرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:بازیکنان استقلال بازی احساساتی انجام می‌دادند و مخصوصا در ۲۰ دقیقه پایانی بازی روی به بازی مستقیم آوردند.

خبرگزاری فارس: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:بازیکنان استقلال بازی احساساتی انجام می‌دادند و مخصوصا در ۲۰ دقیقه پایانی بازی روی به بازی مستقیم آوردند.

عباس سرخاب در مورد تساوی یک بر یک استقلال مقابل الاهلی امارات اظهار داشت: این مسابقه بازی سرنوشت بود که استقلال از امتیاز میزبانی حداکثر استفاده را نکرد حیف این همه هوادار که به ورزشگاه آمدند و حمایت پرشوری تا آخرین لحظه داشتند. استقلال روی یک غافلگیری دروازه‌اش باز شد و اگر تمرکز بیشتری می‌کرد می‌توانست برنده بازی شود.

وی افزود: بازیکنان استقلال بازی احساساتی انجام می‌دادند و مخصوصا در ۲۰ دقیقه پایانی بازی روی به بازی مستقیم آوردند. این اتفاق هم از تیم انرژی می‌گیرد و هم تمرکز بازیکنان را از بین می‌برد. البته خدا را شکر گل تساوی در نهایت به ثمر رسید تا استقلال دست خالی زمین را ترک نکند.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه خیلی ها معتقدند آبی‌پوشان در راحت‌ترین گروه منطقه غرب آسیا قرار گرفتند، تصریح کرد: تیم ضعیف و قوی نداریم. همه تیم‌ها مدعی هستند. به نظر شخصی خودم گروه استقلال خیلی آسان نبود استقلال تجربه زیادی در آسیا دارد. توقع ما عملکرد بهتری از استقلال در بازی شب گذشته بود و باید فوتبال با اقتدارتری از تیم می‌دیدیم. اگر از علی قربانی در نوک حمله استفاده می‌کردند شرایط بهتر می‌شد. در کل باید بگویم گروه استقلال نه ضعیف بود و نه سخت.

سرخاب در پاسخ به این سؤال که تنها راه صعود التعاون به مرحله بعد کسب پیروزی ۴ بر صفر مقابل استقلال است، اظهار داشت: التعاون توانایی شکست استقلال را ندارد چه برسد به اینکه بخواهد ۴ گل وارد دروازه این تیم کند. تنها نکته‌ای که باعث متضرر شدن استقلال شد نبردن الاهلی است چرا که اگر الاهلی هم در دیدار پایانی برنده شود استقلال دیگر صدرنشین نخواهد شد و کارش در مرحله حذفی سخت می‌شود. استقلال باید در مرحله حذفی فوتبال بهتری را نسبت به بازی شب گذشته به نمایش بگذارد. کار در مرحله حذفی بسیار سخت است. در گروه مقابل تیم‌های قدرتمندی از العین، الاهلی و ذوب‌آهن وجود دارد که کار بسیار دشوار خواهد بود.

وی در مورد دیدار هفته آینده استقلال مقابل پدیده در لیگ برتر خاطرنشان کرد: کسب جایگاه دومی لیگ برتر اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که کار استقلال را در لیگ قهرمانان سال آینده راحت‌تر می‌کند با توجه به اینکه معلوم نیست تراکتورسازی در جام حذفی قهرمان می‌شود یا نه اگر استقلال در جایگاه سوم قرار بگیرد ممکن است به پلی‌آف برود. استقلال باید با تمرکز زیاد به مصاف پدیده برود و خیالش از کسب موفقیت در این بازی راحت نباشد. پدیده تیم قدرتمندی است و آنها به راحتی امتیاز از دست نمی‌دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج