۵۲۰۰۶۱
۶ نظر
۵۰۱۲
۶ نظر
۵۰۱۲
پ

دو پسر جوان قربانی یک رابطه شیطانی

پسر جوانی که با همکاری پدرش، مرد غریبه‌ای را در خانه خواهر «شیشه»ای اش به قتل رسانده بود، پس از دو مرحله محاکمه در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شد.

روزنامه ایران: پسر جوانی که با همکاری پدرش، مرد غریبه‌ای را در خانه خواهر «شیشه»ای اش به قتل رسانده بود، پس از دو مرحله محاکمه در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شد.
رسیدگی به این پرونده از آذر ماه سال ۹۱ و با گزارش ناپدید شدن پسر جوانی به نام «منصور» ۲۸ ساله در دستور کار پلیس آگاهی شهریار قرار گرفت. پدر این جوان مدعی بود پسرش ساعتی قبل از خانه خارج شده و هرگز برنگشته است. با آغاز تحقیقات پلیسی، مأموران دریافتند منصور از مدتی قبل با زنی شیشه‌ای در ارتباط است. به همین خاطر با کشف این سرنخ به خانه زن جوان رفتند. همزمان با کشف جسد منصور، پدر و برادر زن معتاد به اتهام آدم ربایی و قتل بازداشت شدند.
پسر جوان وقتی پیش روی بازپرس پرونده قرار گرفت قتل را پذیرفت و گفت: «از اینکه منصور را کشتم پشیمان نیستم، چراکه وقتی از رابطه شیطانی او و خواهرم باخبرشدم خونم به جوش آمد. من به تنهایی مرد غریبه را کشتم و جنازه‌اش را آتش زدم و پدرم در این ماجرا نقشی نداشت.خواهرم مرجان به شیشه معتاد بود و سه بار قصد داشت با مقتول فرار کند اما من و پدرم او را در خانه تحت نظر گرفتیم تا ترک کند اما ناگهان ناپدید شد؛ وقتی به خانه‌اش رفتیم در را باز نکرد و من از روی دیوار به داخل حیاط پریدم. مرجان با دیدن من فرار کرد اما وقتی منصور را دیدم نتوانستم جلوی خودم را بگیرم و دو ضربه چاقو به او زدم. بعد هم جسد را در پتو پیچیدم و در صندوق خودرویم گذاشتم. سپس با پدرم به بیابان‌های فشافویه رفتیم و جسد را آتش زدم. حالا هم پشیمان نیستم چراکه منصور مستحق مرگ بود.»
با اعترافات متهم، پرونده به شعبه دهم دادگاه کیفری فرستاده شد و پسر جوان به قصاص و پدرش به حبس محکوم شد. اما این حکم از سوی قضات دیوانعالی کشور رد شد و پرونده بار دیگر به شعبه دهم دادگاه کیفری انتقال یافت.
متهم اصلی پرونده در دومین دور محاکمه که هفته گذشته در شعبه دهم دادگاه کیفری برگزار شد، اعترافات قبلی‌اش را تکرار کرد و اظهار پشیمانی هم نداشت. به این ترتیب قضات عالیرتبه این شعبه به ریاست قاضی قربانزاده و مستشاران - قاضی ملکی و قاضی غفاری- وارد شور شدند و متهم ردیف اول - سعید ۳۲ ساله - را به اتهام قتل عمد به قصاص محکوم کردند. همچنین سعید و پدرش به اتهام آدم ربایی نیز هر کدام به ۱۵ سال حبس محکوم شدند.

پیش از این مرجان (زن شیشه ای) نیز محاکمه و به اتهام رابطه نامشروع به ۱۰۰ ضربه شلاق محکوم شده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اونطور که مشخصه زن جوان شوهر نداشته بجای زندانی کردن و کشتن چرا از اول اونارو به عقد هم درنیاوردین که کار به اینجاها نکشه ؟
      آبروتون که رفت ، قتل کردین ، پدر تو زندان ، سر پسر هم بالای دار. باید از همون اول فکر اینها رو میکردین .

    • محمد

      بازهم خبر تکراری!!!!!!!

    • سیداحمد

      معلومه که دختره بخاطر اعتیادش مورد سؤ استفاده ی منصور قرار گرفته وگرنه کدوم آدم عاقلی میخواد با یه زن معتاد ازدواج کنه برادر دختره هم کار خوبی کرده ولی کاش دختره هم نفله میکرد

    • بدون نام

      چی چی رو کار خوبی کرده دختره شوهر نداشته برادر و پدرش اگه آدم بودن میدادن به همون منصور پسره هم که دنبال دختره بوده و همدیگه رو میخواستن حتماً پسره هم معتاد بوده که با یه دختر معتاد رابطه داشته پس هر دو شون سر و ته یه کرباس بودن و به درد هم میخوردن این برادره غیرتی زمانی که دختره رفته بود دنبال اعتیاد غیرتی نشد حالا غیرتی شده زده پسر مردم رو کشته نمیدونم بعضی ها چطور میتونن به همین راحتی یه جنایت و جنایتکار دفاع کنن

    • زلزله

      تجاوز که نکرده بوده دوست بودند، میتونس خواهره رو ادب کنه یا میدادنش به همون پسره

    • مردم

      این خبرهای مسخره رو جمع کنید تو رو خدا این کثافتکاریها به مردم مربوط نمیشه تو هر جامعه ای از این اتفاقات کثیف می افته هیج تاسف ن تاثری هم نداره این برادر غیرتی که دارای خواهری معتاده اگه واقعا غیرت داشت اول خواهرشو میکشت و یا بی خیال میشد و میرفت جداگانه زندگیشو میکرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج