جاباما
۵۲۰۳۳۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

راشفورد: قول می‌دهم به حواشی توجهی نکنم

ستاره جوان منچستریونایتد تاکید کرد به حواشی کاری نخواهد داشت تا بتواند به پیشرفت خود در فوتبال جزیره ادامه بدهد.

ایسنا: ‌به نقل از گاردین، مارکوس راشفورد در دو فصل گذشته توانسته است نام خودش را به عنوان یکی از پدیده‌های فوتبال انگلیس بر سر زبان‌ها بیندازد. او حتی به تیم‌ ‌ملی فوتبال انگلیس نیز دعوت شده است. هرچند او در مقطعی از فصل نتوانست انتظارات را بر آورده کند ولی چند هفته‌ای است که دوباره به روند گلزنی باز گشته است.

یک سال از داربی شهر منچستر می‌گذرد که با تک گل پیروزی بخش رشفورد برای یونایتد به پایان رسید. گل سه امتیازی راشفورد باعث شد تیم تحت هدایت لوییس فان‌خال سه امتیاز ارزشمند از این داربی به جیب بزند. حالا در آستانه بازی فردا شب (پنجشنبه) و در غیاب زلاتان ایبراهیموویچ، راشفورد امید اول گلزنی منچستریونایتد محسوب می‌شود.

او درباره شرایط خودش گفت‌: مردم ممکن است خیلی به شما کمک کنند تا بهتر شوید ولی همه چیز به خودتان بستگی دارد. می‌دانم بازیکن جوانی هستم و در شرایط سختی قرار دارم. در این سن حواشی زیادی به سراغ بازیکنان می‌آید و کاملا این را می‌دانم که برای بهتر شدن، نباید به حواشی توجه کنم. باید تمرکزم روی فوتبالم باشد. تمام تلاشم این است. گروهی که با آنها در ارتباط هستم، محدود است. شاید باور نکنید که من از ۱۰ سالگی تعدادی دوست داشتم که تا الان فقط با آنها ارتباط داشتم و دوست جدیدی پیدا نکردم.

راشفورد در تمرینات روز گذشته منچستریونایتد با پیراهن زلاتان ایبراهیموویچ به تمرین پرداخت تا به نوعی سعی در روحیه دادن به ستاره مصدوم یونایتد کند. او در این زمینه هم گفت‌: بازی در کنار زلاتان یک فرصت خیلی خوب برای من است تا چیزهای زیادی از او یاد بگیرم. بازی در کنار مهاجم، با قابلیت‌های او باعث شده است بهتر شوم. امیدوارم او این روزهای سخت را سپری کند و بار دیگر در جمع ما حاضر شود. خیلی خوش شانس بودم که در این چند وقت اخیر در کنار ایبرا بازی کردم.

منچستریونایتد بعد از بازی فردا (پنجشنبه) در داربی شهر منچستر باید خودش را برای بازی یکشنبه برابر سوانزی آماده کند که در ورزشگاه اولدترافورد برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج