۵۲۰۳۴۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

افزایش نرخ کرایه‌ ها تعیین و تکلیف نشده است

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، در پاسخ به پرسشی مبنی بر افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی اظهار داشت: مصوبه شورای شهر پس از مخالفت فرمانداری تهران در هیات حل اختلاف مطرح شده است ولی هنوز نتیجه آن اعلام نشده است.

خبرگزاری فارس: اقبال شاکری؛ رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، درباره رد صلاحیت تعدادی از اعضای شورای فعلی شهر تهران اظهار داشت: درخواست ما این است که مُرّ قانون رعایت شود و براساس مستندات، اسناد و مدارک برخورد شود.

وی افزود: از فرمانداری و نمایندگان مجلس درخواست داریم ارزیابی‌های لازم را مجددا انجام دهند که شائبه‌های سیاسی‌کاری از بین برود.

شاکری گفت: در حال حاضر مستنداتی که ارائه دادند کلان و کلی است و این موضوع هم شایسته تشکیلات هیات نظارت نیست و امیدواریم که قانون در این خصوص رعایت شود.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، افزود: درخواست ما از هیات نظارت این است که پس از بررسی‌های لازم در اسرع وقت نتایج را اعلام کند چرا که این هیات تا ۱۶ اردیبهشت برای اعلام نتایج نهایی فرصت دارد. بنابراین افزایش زمان نیز خوب نیست.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی اظهار داشت: مصوبه شورای شهر پس از مخالفت فرمانداری تهران در هیات حل اختلاف مطرح شده است ولی هنوز نتیجه آن اعلام نشده است.

شاکری درخواست کرد: هرچه سریعتر این مصوبه تعیین و تکلیف شود تا قانون‌شکنی رخ ندهد.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، یادآور شد: هیات حل اختلاف ۱۲ روز مهلت دارد تا نتیجه نهایی را اعلام کند ولی تاکنون نه از فرمانداری و این هیات هیچ خبری در این خصوص نیامده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج