۵۲۰۳۸۶
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

توصیف آیت‌ الله از سال آخر دولت احمدی‌ نژاد

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: سال ۹۲ انقلاب اسلامی به ریل واقعی خود بازگشت. در این سال ما بار دیگر شاهد استقرار عقلانیت و اخلاق در جامعه بودیم.

خبرگزاری ایرنا: فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: سال ۹۲ انقلاب اسلامی به ریل واقعی خود بازگشت. در این سال ما بار دیگر شاهد استقرار عقلانیت و اخلاق در جامعه بودیم.

یاسر هاشمی رفسنجانی در مراسم جشن مبعث رسول رحمت در ستاد مرکزی انتخاباتی روحانی در خراسان رضوی با اشاره به اینکه متاسفانه در شرایط فعلی دنیا درگیر جاهلیت مدرن شده است افزود: باید با آموزه های دینی و فرهنگی، عقلانیت و اخلاق در جامعه گسترش یابد تا ریشه های جاهلیت از بین برود.

وی ادامه داد: بر اساس اسناد تاریخی به دلیل اتفاقات بسیار زیادی که در سال ۱۳۶۰ رخ داد از این سال به عنوان یکی از سالهای بحرانی انتقلاب اسلامی یاد می شود زیرا در این سال ترورهای بسیار زیادی در کشور رخ داد.

او گفت: تمامی اتفاقات سال ۱۳۶۰ در خاطرات آیت الله هاشمی موجود است اما با همه این اوصاف آن مرحوم سالهای آخر دولت گذشته را بسیار بحرانی تر از سالهای اوایل انقلاب توصیف می کرد.

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: این سخن بدین دلیل بود که انقلاب در اواخر دولت گذشته از هدف و آرمان‌های خودش فاصله گرفته بود. مواردی مانند فساد، دروغ، بی اخلافی و خرافات در حال ترویج بود و وحدت و یکپارچگی کشور نیز از بین رفته بود.

وی ادامه داد: آیت الله هاشمی رفسنجانی معتقد بود انقلاب در دولت گذشته از مسیر اصلی خود خارج شده و با اهداف انقلاب اسلامی فاصله گرفته بود.

یاسر هاشمی افزود: در دولت یازدهم وضعیت اقتصادی کشور بهبود یافته است اما امروز هم شاهد هستیم بار دیگر افرادی در برابر چشم میلیونها انسان در فضای عمومی جامعه و شبکه های اجتماعی به مردم و رهبری انقلاب دروغ می گویند.

وی ادامه داد: آیت الله هاشمی در اواخر عمر خود چندین بار بر ادامه دولت روحانی و تلاش بیشتر دولت در دور دوم فعالیتش برای تحقق اهداف انقلاب تاکید کرده بود.

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: باید با همان رویکرد روحانی در ستادهای انتخاباتی وی با عقلانیت و اخلاق برای پیروزی تدبیر و امید تلاش کنیم.

وی افزود: در سال ۹۲ عده ای به روحانی توصیه کردند که می توانید با طرح موضوعاتی به سایر نامزدها حمله کنید اما روحانی گفت که علاقه ای به تخریب افراد ندارد ولی پاسخ تهمتها را خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لطفی

      باید هم جناب مرحوم هاشمی از دولت احمدی نژاد میترسید، چون احمدی نژاد شخصی بود که با تمام وجود در راه عدالت و خدمت به مردم گام برداشت و تمام سران مفاسد اقتصادی و خاینین نظام رو رسوا کرد!، زنده باد دکتر احمدی نژاد

    • بدون نام

      بخاطرلجبازی وحرف خودرابکرسی نشاندن،ازاین مصیبت حمایت کردندوکشوررابه این حال وروزانداختند....برای اینکه جلوی تحریم رابگیرندبه خارجیهاالتماس می کنند،آنوقت می گوینددستتون بطرف خارجیهادرازنشه...

    • علیرضا

      در دولت آقای احمدی‌نژاد کشور از نظر اقتصادی و سیاسی و اجتماعی رویکردی​ واپس‌گرایانه داشته است .

    • بدون نام

      از کدوم اقتصاد حرف میزنید تو هیچ دوره ایی از جمهوری اسلامی وضعیت اقتصادی مردم خوب نبوده و نخواهد شد فقط و فقط برا ی مشت ..خوب شده

    • بدون نام

      کسی انتظار نداره که فرزندان هاشمی از احمدی نژاد تعریف کنن معلومه چقد عقده دارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج