۵۲۰۷۳۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

قاضی زاده هاشمی مطرح کرد

برنامه تلویزیونی یک هزار دقیقه‌ ای برای هر کاندیدا

عضو شورای نظارت بر صدا و سیما گفت: برای هر یک از نامزدها بیش از هزار دقیقه برای تولید برنامه‌های مختلف تلویزیونی اعم از تولیدی و مستند برنامه‌ریزی شده است.

خبرگزاری تسنیم: سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی عضو شورای نظارت بر صدا و سیما در حاشیه نشست کمیسیون ویژه تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به نشست‌های هر روز این کمیسیون در رسانه ملی، گفت: این کمیسیون نقش نظارتی ویژه ای بر روند ضبط، تولید و پخش برنامه های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری دارد.

وی افزود: از دیروز که ضبط برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای ریاست‌جمهوری آغاز شده و از امروز که پخش این برنامه‌ها آغاز می‌شود کمیسیون ویژه تبلیغات انتخابات بر روند پخش همه برنامه های خبری، تولیدی و مستند نظارت خواهد داشت.

قاضی‌زاده هاشمی تأکید کرد: حقوق همه نامزدها به صورت علی‌السویه رعایت خواهد شد و به حکم قانون و براساس نظارت کمیسیون تبلیغات انتخابات براساس عدالت و برابری رسانه‌ای شاهد عدالت و برابری در تمام برنامه نامزدها اعم از تولیدات تلویزیونی، مستندها و حتی بخش های خبری هستیم.

عضو شورای نظارت بر صدا و سیما گفت: در این روند کمیسیون نظارت بر انتخابات، نظارت کاملی را اعمال کرده و خواهد کرد و تا به حال هم در این مدت شاهد عملکرد بسیار مثبت رسانه ملی بودیم و تعامل بسیار مناسبی که با کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات داشته است.

عضو شورای نظارت بر صدا و سیما تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای زمان‌بندی تولید و پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی نامزدهای ریاست‌جمهوری مساوی و عادلانه است و اعتدال کاملی در همه بخش‌ها حتی بخش‌های خبری برای آنان ایجاد شده است.

سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی در پاسخ به ادعای برخی مبنی بر رعایت نشدن اعتدال در برنامه‌های رادیو و تلویزیونی نامزدهای ریاست‌جمهوری از رسانه ملی، گفت: از پیش از قرعه‌کشی و از زمانی که جدول زمان‌بندی برنامه‌ها در حال تهیه بود این جدول با تصویب این کمیسیون آماده و مراسم قرعه‌کشی نیز با حضور همه اعضای آن برگزار شد.

وی افزود: تولید و پخش برنامه‌های نامزدهای ریاست‌جمهوری تحت نظارت اعضای این کمیسیون است و حتی کمیسیون تصمیم گرفت به احترام مردم شریف ایران مناظره‌های تلویزیونی را به صورت زنده و مستقیم پخش کند.

قاضی‌زاده هاشمی تاکید کرد: عدالت رسانه‌ای و اعتدال کامل در همه بخش‌ها برای شش نامزد ریاست‌جمهوری به وجود آمده که تا ۲۷ اردیبهشت، پایان تبلیغات انتخابات وجود خواهد داشت و کمیسیون تبلیغات انتخابات بر تک تک موضوعات نظارت کامل دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج