جاباما
۵۲۰۸۵۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

حیدری: امیدوارم به تیم‌های عربستانی نخوریم

خسرو حیدری می‌گوید: «دم هواداران گرم،برایمان سنگ تمام گذاشتند.»

خبرآنلاین: خسرو حیدری و یک بار دیگر سانتری که استقلال را از یک شکست نجات داد.او در شبی به یکی از ستاره های تیمش تبدیل ش که استقلال بازی را با یک گل از رقیب اماراتی اش عقب بود.شکست در این بازی کار را برای صعود سخت می کرد اما حالا تیم علی منصور در صورتی از آسیا حذف می شود که ۴ گل از التعاون قطر دریافت کند.برای دقایقی با بازیکن کلیدی استقلالی ها گپ زدیم و از او درباره بازی با الاهلی،لیگ برتر،آینده خودش و استقلال و ...پرسیدیم.

یک سانتر زیبا و یک گل زیبا از کاوه رضایی.کار را تمام کردید.

خیلی بازی سختی بود.باران هم آمده بود و این کار را سخت تر کرد.ما مقابل تیمی بازی کردیم که یکی از قدرت های آسیاست.می خواستیم تمام تلاش مان را بکنیم تا نتیجه بازی رفت را جبران کنیم.هنوز هم می گویم که در بازی رفت با بدشانسی باختیم.در بازی برگشت هم موقعیت های زیادی داشتیم و می توانستیم مقابل آنها برنده باشیم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.به نظرم کمی بدشانس بودیم که برنده نشدیم.

در این بازی هواداران هم حسابی برایتان سنگ تمام گذاشته بودند.

دست همه آنها درد نکند که زیر باران آمدند،تشویق کردند و استقلال را مقابل یکی از بهترین تیم های آسیا تنها نگذاشتند.خدا را شکر که شرمنده شان نشدیم.فکر می کنم صعود مان به مرحله بعد قطعی باشد.البته نباید با خیال راحت مقابل التعاون بازی کنیم.می خواهیم با اقتدار کامل راهی مرحله بعد شویم.

وریا غفوری در پرتاب اوت خیلی هوشمندانه عمل کرد.توپ به تو رسید و یک سانتر زیبا و کاوه هم که...

من هر زمانی که برای استقلال بازی می کنم دوست دارم بهترین بازی هایم را انجام بدهم.در بازی با الاهلی هم مدام به خودم می گفتم که باید یک کار خاص انجام بدهم.وریا اوت را پرتاب کرد و من دیدم که کاوه دارد فرار می کند.توپ را سانتر کردم و خدا را شکر کاوه هم آن را وارد دروازه حریف کرد.این پاس و این گل تقدیم به همه هواداران.همان هایی که رکورد تماشاگران در آسیا را شکستند.

این درست است که در رختکن استقلال درگیری رخ داده است؟

نه؟این چه حرف هایی است؟چرا خیلی ها دوست دارند شایعه بسازند.

می گویند بازیکنان علیه جهانیان شعار داده اند.

خنده دار است.ما این روزها باید بیشتر تمرکز داشته باشیم تا بتوانیم ریکاوری های لازم را انجام بدهیم.ما بازیکن هستیم و مسائل مدیریتی ربطی به بازیکنان ندارد.

دوست دارید در مرحله بعد با چه تیمی روبرو شوید؟

عربستانی نباشد بهتر است.(با خنده)

چرا؟

از آنها نمی ترسیم.اتفاقا آنها از ما می ترسند که در ایران با ما بازی نمی کنند.وقتی با آنها بازی کنیم باید در کشور ثالث به میدان برویم که این به نفع آنهاست.ما در آزادی حمایت هواداران مان را داریم و این اتفاق خوبی برای ماست.

استقلال بازی حساسی را به تراکتورسازی واگذار کرد.فکر می کنید بتوانید نایب قهرمان شوید؟

متاسفانه بازی با تراکتور را باختیم. فکر می کنم این بازی باید حداقل مساوی می شد. نتیجه عادلانه ای در پایان بازی به دست نیامد. ولی فوتبال روز بدش را به ما نشان داد و شکست خوردیم. با این حال اصلا نا امید نیستیم. دو بازی دیگر در پیش داریم. با پدیده در خارج از خانه بازی می کنیم و با سپاهان در خانه. باید هر دو بازی را ببریم تا بتوانیم به هدفی که داریم نزدیک شویم. البته حالا همه چیز دست خودمان نیست و به هر حال نتیجه بازی تراکتورسازی هم برای ما تعیین کننده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامد

      رکورد تعداد تماشاگران در آسیا ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج