۵۲۰۸۶۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

عدم تمایل‌ بیل برای بازی در نقش‌های ابرقهرمانی

بازیگر برنده جایزه اسکار کریستین بِیل (Christian Bale) همواره بخاطر بازی در نقش بتمن در سه گانه کریستوفر نولان (Christopher Nolan) در خاطرها خواهد ماند اما انتظار نداشته‌باشید که بار دیگر او را در چنین نقش‌هایی مشاهده کنید.

وب سایت سینما گیمفا: بازیگر برنده جایزه اسکار کریستین بِیل (Christian Bale) همواره بخاطر بازی در نقش بتمن در سه گانه کریستوفر نولان (Christopher Nolan) در خاطرها خواهد ماند اما انتظار نداشته‌باشید که بار دیگر او را در چنین نقش‌هایی مشاهده کنید. با سینماگیمفا همراه باشید. در مصاحبه اخیر با کولایدر پیرامون فیلم اخیر خود The Promise «پیمان»، از او سوال شد که آیا مایل است بار دیگر در این نقش‌ها بازی کند یا خیر. او بصورت کاملا بی‌پرده از عدم علاقه‌اش به چنین نقش‌هایی خبر داد و اعلام کرد که حتی علاقه‌ای به مشاهده این سبک فیلم‌ها ندارد:
عدم تمایل‌ بیل برای بازی در نقش‌های ابرقهرمانی

علاقه‌ای برای بازگشت به این سبک نقش‌ها ندارم. تا به این لحظه اگر درست به خاطر داشته‌باشم، به غیر از فیلم‌هایی که خودم در آنها بازی کرده‌ام، هیچ فیلم ابرقهرمانی را مشاهده نکرده‌ام. البته مجموعه فیلم‌های سوپرمن قدیمی را دیده‌ام. هیچ درکی از این سبک فیلم‌ها ندارم و به طور کامل نسبت به آنها بیگانه‌ام.

این نظرات زمانی مطرح شده‌است که همبازی سابق بیل در فیلم شوالیه تاریکی، هیث لجر (Heath Ledger) بازیگر فقید استرالیایی که چند ماه قبل از اکران شوالیه تاریکی درگذشت، بار دیگر و این بار بواسطه انتشار مستند زندگی‌اش به صدر اخبار سینما بازگشته‌است. در آن زمان صحبت‌هایی مبنی بر این مطرح بود که لجر پس از درگیری عمقی با شخصیت جوکر و روی آوردن به قرص‌های ضد افسردگی و اُور دُز بر روی آنها جان خود را از دست داده‌است اما خواهر لجر در مصاحبه اخیر خود با EW این موضوع را رد کرد:

هیث به هیچ وجه بخاطر بازی در نقش جوکر افسرده نشده‌بود و تمام این صحبت‌ها شایعه است. او حس شوخ طبیعی فوق‌العاده‌ای داشت و مطمئن هستم که خانواده‌ و دوستان صمیمی‌اش به این موضوع واقف بودند. او به طور قطع از بازی در آن نقش لذت می‌برد.

مستند I Am Heath Ledger «من هیث لجر هستم» در تاریخ ۲۷ اردیبهشت از شبکه Spike TV و زودتر از انتشار عمومی‌اش در تاریخ ۲ خرداد بر روی آنتن خواهد رفت. کریستین بیل نیز بار دیگر با کارگردان فیلم The Big Short «رکود بزرگ»، آدام مک‌کی (Adam McKay) بر روی فیلم جدید پیرامون زندگی دیک چنی همکاری خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج