۵۲۰۹۳۸
۲ نظر
۵۰۲۳
۲ نظر
۵۰۲۳
پ

هکر ۱۵ ساله به دو سال زندان محکوم شد!

با استفاده از هک و مهارت کد زدن توانست در بین کاربران Xbox و کامپیوتر و موبایل در بازی های آنلاین اختلاف ایجاد کند و در سن ۱۵ سالگی ۵۰۰,۰۰۰ دلار بدست آورد.

مجله سخت افزار: شما زمانی که ۱۵ سال داشته اید به چه کارهایی مشغول بودید؟ قطعاً درگیر مدرسه و کلاس های درسی بودید که بتوانید وارد دانشگاه شوید یا شاید زمان زیادی را به شیطنت با دوستانتان میپرداختید. در حالی که این هکر ۱۵ ساله توانست با ابزار DDos پول زیادی بدست آورد آن هم در شرایطی که همه ی هم سن و سال هایش در مدرسه مشغول به درس خواندن بودند.
هکر 15 ساله به دو سال زندان محکوم شد!
Adam Mudd با استفاده از هک و مهارت کد زدن توانست در بین کاربران Xbox و کامپیوتر و موبایل در بازی های آنلاین اختلاف ایجاد کند و در سن 15 سالگی 500,000 دلار بدست آورد. او همچنین در این سن نرم افزاری به نام Titanium Stresser را ساخت که به کمک آن بتواند حملات DDos را انجام دهد. علاوه بر این ها بد افزار ساده ای طراحی کرد که میلیون ها قربانی را به همراه داشت که شاید Adam فکرش را هم نمیکرد؛ نام مستعار این بد افزار themuddfamily بود که در سال 2013، زمانی که او فقط 16 سال داشت ساخته شد. Adam تا کنون 594 حمله انجام داده که یکی از آنها هک کالج West Herts بود ، در واقع دانشگاهی که او در آنجا مشغول به تحصیل بوده است.
حمله به سیستم شبکه ی این دانشگاه به شدت باعث سقوط آن شد و 2000 پوند به این دانشگاه ضرر زد. دلیل او برای حمله به دانشگاهش این بود که در کلاس مورد آزار و اذیت قرار گرفت و دانشگاه هیچ اقدامی برای حمایت از او انجام نداد. از دیگر حملات او میتوان به هک دانشگاه Cambridge، دانشگاه Essex و دانشگاه East Anglia اشاره کرد. برخی دیگر از هک ها و حملات او به کمیته ی سانسور، ایکس باکس آنلاین و بازی های فانتزی موبایل بود.
هکر 15 ساله به دو سال زندان محکوم شد!

میتوان گفت که تمام این ۶۰۰ حمله را در یک اتاق خواب کوچک انجام داده است و بر اساس گزارشات او علاوه بر هک به فروش ابزارهایی میپرداخته و مشتریان خود را نیز از این طریق هک کرده است. در واقع پس از ساخت نرم افزار مخرب شروع به کسب درآمد از این طریق کرده است و موفق به کسب ۳۸۶,۰۷۹ پوند از طریق این بد افزار شد. این نرم افزار منجر به ۱.۷ میلیون حمله شد و ۶۵۰,۰۰۰ قربانی به همراه داشت. دلیل اینکه فعالیت های آدام را تا این حد توضیح دادیم این بود که در آخر بگوییم نتیجه ی کارهایش چه شد.
جاناتان پونلی، دادستان اعلام کرد که حملات آدام تاثیرات مخربی بر جامعه گذاشته است و کامپیوترهای زیادی در کشورهای مختلف جهان از فرانسه تا بریتانیا مورد حمله ی او قرار گرفته اند. دادگاه همچنین مطلع است که آدام از سندرم اسپرگر رنج میبرد که قبلاً توسط پزشکان تشخیص داده شده بود و این موضوع تا حدودی قربانیان را به همدردی واداشت هرچند که فعالیت های غیر قانونی او بر همه روشن است.

Adam نیز اعتراف کرده است که به قصد ایجاد اختلال در عملکرد کامپیوترها و با هدف سو استفاده دست به این فعالیت زده است. در نتیجه قاضی پرونده با توجه به در نظر گرفتن وضعیت بیماری آدام و تعداد زیاد جرایمش، او را به ۲ سال حبس محکوم کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این که خودش یک نمونه ویروسه نفرستیدزندان که برای زندان هم مزره زندانیان هم ویروس میگیرن

    • یاسین

      دمش گرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج