۵۲۰۹۷۶
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

طنز؛ متاسفانه جومونگ ناراضی است!

فريور خراباتى در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

متاسفانه در چند روز اخیر برخی از کاربران در فضای مجازی نسبت به عملکرد صدا‌و‌سیما در مورد انتخابات و حمایت از کاندیداهایی خاص انتقاد داشته‌اند که بنده فکر می‌کنم این انتقادات وارد نیست (همینه که هست!). آیا این تقصیر مدیران صدا‌و‌سیماست که شخصیت‌های سریال‌های تلویزیونی از عملکرد دولت یازدهم ناراضی هستند؟ صدا‌و‌سیما برای بار سی و هشتم سریال جذاب جومونگ را پخش می‌کند، خب جومونگ دیگر چقدر با تسو بجنگد؟ او متنبه شده که مشکلات گوگوریو ربطی به تسو و کشور هان ندارد، بلکه مقصر اصلی دولت یازدهم است، به همین دلیل در یکی از سکانس‌های این سریال جومونگ نعره می‌زند و می‌گوید: «ما به دولتی احتیاج داریم که جوان باشد و کار کند!» و تسو هم درحالی‌که قیافه نگرانی به خود گرفته جواب می‌دهد: «اون درصدایی که میگن، یکیش خودم!» و آن‌ها به جای جنگیدن با یکدیگر از دولت انتقاد می‌کنند، این دیگر تقصیر صدا‌و‌سیماست؟ بی‌انصاف‌ها؟ یا مثلا سریال اوشین در حالی پخش می‌شود که تمام بازیگرانی که نقش اوشین را بازی کرده‌اند، جان به جان آفرین تسلیم کرده‌اند اما اوشین در سنین کودکی، جوانی و پیری از سیاست‌های دولت یازدهم انتقاد می‌کند و می‌گوید: «متاسفانه تمام مشکلاتی که من در طول زندگی‌ام متحمل شده‌ام ریشه در تصمیمات دولت یازدهم خصوصا برجام دارد».
اصلا چرا راه دور برویم، دولت یازدهم و خصوصا خانم ابتکار به‌عنوان رییس سازمان حفاظت از محیط‌زیست متاسفانه سیاست‌هایی را اتخاذ کرده که زبل‌خان از نان خوردن افتاده و به جای شکار حیوانات، توی اسنپ رفته و مسافرکشی می‌کند و نمی‌تواند توانایی‌های خود را در زمینه منقرض کردن حیوانات به منصه ظهور برساند. اما این نارضایتی‌های به همین‌جا ختم نمی‌شود. مورچه‌خوار که در دولت‌های قبل از نهم و دهم به‌خاطر فشار زندگی در‌به‌در خوردن یک مورچه بود که او را هم نمی‌توانست بخورد، خوشبختانه در دولت سابق به نان و آبی رسید و دیگر اگر کسی او را مورچه‌خوار صدا می‌زد با پشت دست توی دهانش زده و می‌گفت: «من مورچه‌خوار نیستم، منو زمین‌خوار صدا بزنید»‌ و به‌جای مورچه‌خوردن مشغول خوردن کوه، زمین، دریا، ساحل، جنگل، کوهپایه و... بود و دیگر خود مورچه هم اگر داوطلب خوردن می‌شد، مورچه‌خوار تمایلی به خوردن او نداشت.حالا اگر مورچه‌خوار بیاید و از سیاست‌های اقتصادی دولت دکتر روحانی انتقاد کند، این تقصیر صدا‌و‌سیماست؟ پس انصاف چه می‌شود؟ شرم و حیا به کجا می‌رود؟ خجالت کیلویی چند است؟ باور کنید پروفسور بالتازار در دولت سابق حدود چهار هزار اختراع ثبت کرد و یک تنه بار علمی کشور را از اینجا به آنجا برد، اما در دولتی که با علم مشکل دارد و اهمیتی به دانشمندان خود نمی‌دهد، طبیعی است که پروفسور بالتازار پیک موتوری پیتزا فروشی شده و به‌دلیل عدم حمایت دولت از اختراعات کشکی، از نان خوردن بیفتد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شماها خوبین باشه بابا

    • بدون نام

      خیلی بی مزه بود

    • بدون نام

      زنو چه به طنز نويسي؟
      اين كارا نياز به هوش فوق العاده خلاقيت بالا و قدرت نويسندگي و اطلاعات بالا داره كه زنها از وجود همشون كم بهره هستن.
      تا حالا چنتا زن تو زندگيتون ديديد كه بشه واقعا به حرفاش بخندي؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج