جاباما
۵۲۰۹۸۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

بازتاب موفقیت اماراتی‌ها در لیگ قهرمانان

موفقیت اکثر نماینده های امارات در لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا توجه بیشتر رسانه های این کشور به این نتایج جلب شود.

ورزش سه: روز پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای نماینده های امارات با نتایج قابل قبولی توام بود به خصوص برای العین و الاهلی که تقریبا صعود آنها به مرحله بعد را قطعی کرد. دو تیمی که از سفر به ایران و تقابل با ذوب آهن و استقلال با دست پر به امارات بازگشتند.

نتایج این دو تیم توام شد با برد پرگل و غیرمنتظره الوحده برابر الریان تا بیشتر رسانه های مطرح دبی و ابوظبی صفحات ورزشی خود را به تحلیل و بررسی این نتایج اختصاص بدهند جایی که آنها در بازتاب این موفقیت تیترهای حماسی به کار بردند از جمله روزنامه البیان که نوشت:« روز زیبای آسیایی».

این روزنامه با اشاره به درخشش العین در اصفهان مقابل ذوب آهن و همچنین الاهلی در ورزشگاه مملو از تماشاگر آزادی مقابل استقلال از روند شکست ناپذیری آنها مقابل دو نماینده ایران تمجید کرد ضمن این در توصیف برد پرگل الوحده برابر الریان هم نوشت خاویر آگیره و شاگردانش انتقام شیرینی از رقیب قطری خود گرفتند.

تنها نماینده ناکام اماراتی ها در این هفته از لیگ قهرمانان آسیا الجزیره صدرنشین و مدعی اول قهرمانی فصل جاری این کشور بود که همچنان روی نوار ناکامی گام برداشته و با بحران فراوان در روز پایانی باید به اهواز سفر کند تا مقابل استقلالی های خوزستان به میدان برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      خلایق هر چه لایق، سرمایه گزاری درست در فوتبال، سرمایه‌گذاری درست در بخش اقتصاد کلان، جزیره‌ای که حتی در حد یکی از استان های ایران نمیشود اکنون مردمی دارد که در رفاه نسبی زندگی می کنند ما چی؟ از فوتبال دولتی مگر بهتر از این انتظار میتوان داشت؟ما با این روند روز به روز پس رفت تا جا ییکی فوتبالمان در حد بنگلادش می‌شود. شک نداشته باشید در دور دوم. تمام نمایندگانمان حذف میشوند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج