۵۲۰۹۸۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مدیر الاهلی: در برابر استقلال، هوشمند بودیم

مدیر باشگاه الاهلی امارات پس از حضور در تهران و دیدار برابر استقلال در رابطه با این بازی و شرایط دیدار در تهران به اظهارنظر پرداخت. ​​​​​​​

ورزش سه: احمد الکمالی، مدیر باشگاه الاهلی امارات در رابطه با اوضاع این تیم و دیدار برابر استقلال ایران گفت: ما در این بازی در زمین حریف، در آب و هوای توفانی و بارانی و برابر تعداد بسیار زیادی از هواداران بازی کردیم، همه این ها بازی را برای ما بسیار سخت و مشکل می کرد اما بازیکنان ما توانستند با مدیریت کوزمین به ارائه یک بازی هوشمندانه بپردازند و بتوانند با یک امتیاز تهران را ترک کنند.

او ادامه داد: ما در حالی برابر استقلال قرار گرفتیم که ممکن بود هر تیمی را دچار اضطراب کند اما بازیکنان الاهلی توانستند با اعتماد به نفس بالا تحت تاثیر جو روانی ورزشگاه قرار نگیرند و به کار خود بپردازند ضمن اینکه کوزمین نیز توانست به خوبی بازیخوانی کند و حضور بازیکنانی مانند آساموا جیان و سعید جاسم به عنوان بازیکنان جانشین به دلیل برنامه های تاکتیکی وی بود.

الکمالی ادامه داد: با این تساوی ارزشمند شانس صعودمان را افزایش دادیم و سعی می کنیم تا در دیدار برابر لوکوموتیو نیز به همین ترتیب در میدان حضور پیدا کنیم تا بتوانیم سه امتیاز مهم آن بازی را نیز به دست بیاوریم و سپس با خیال راحت به مرحله بعد برویم و در بازی های حساس یک شانزدهم نهایی حضور پیدا کنیم.

او در رابطه با حضور هواداران تیم الاهلی گفت: بازیکنان ما به حضور هواداران تیم عادت کرده اند، آنها پشتیبان ما هستند و ما امیدوارم آنها در بازی بعدی نیز در ورزشگاه حضور پیدا کنند چرا که آن یک دیدار ملی محسوب می شود و این وظیفه هرکسی است که پشت کشورش بایستد. قطعا حضور هواداران و هم صدا شدن آنها با بازیکنان باعث به وجود آمدن یک نتیجه بسیار خوب خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج