جاباما
۵۲۱۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

خودروی هیبریدی مرسدس با توان ۱۰۲۰ اسب بخار

این خودروی هیبریدی مرسدس بنز در ماه سپتامبر (شهریور) و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت حضور خواهد داشت. این خودرو از یک موتور ۱.۶ لیتری ۶ سیلندر V شکل به همراه توربوشارژر استفاده می‌کند که با ۴ موتور الکتریکی ترکیب می‌شوند و در نهایت قدرت فوق‌العاده‌ی ۱۰۲۰ اسب بخار را تولید می‌کنند.

وب سایت دیجی رو: در حال حاضر که بازار خودروهای هیبریدی و الکتریکی داغ است، بسیاری از خودروسازان به ساخت این مدل خودروها روی آورده‌اند. اما مرسدس بنز همیشه به دنبال ساخت بهترین خودروها در هر زمینه‌ای بوده است. حالا هم مدل مرسدس بنز AMG Project One ، خودروی هیبریدی جدید این کمپانی آلمانی است که احتمالا قوی‌ترین خودروی هیبریدی جهان خواهد بود.

خودروی هیبریدی مرسدس با توان 1020 اسب بخار

مرسدس بنز جزئیات و اطلاعات دقیقی از این مدل منتشر نکرده است اما یکی از خریدارانی که این ماشین را سفارش داده است، آن را «واقعا خشن و افراطی از هر نظر» توصیف کرده است.
این خودروی هیبریدی مرسدس بنز در ماه سپتامبر (شهریور) و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت حضور خواهد داشت. این خودرو از یک موتور 1.6 لیتری 6 سیلندر V شکل به همراه توربوشارژر استفاده می‌کند که با 4 موتور الکتریکی ترکیب می‌شوند و در نهایت قدرت فوق‌العاده‌ی 1020 اسب بخار را تولید می‌کنند.
نیروی موتور به هر چهار چرخ انتقال داده می‌شود. دو موتور از چهار موتور الکتریکی مسئول انتقال نیرو به چرخ‌های جلو هستند و دو موتور الکتریکی دیگر هم برای انتقال انرژی به میل لنگ و توربوشارژر استفاده می‌شوند. این چهار موتور الکتریکی در مجموع 408 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. موتور احتراقی هم 748 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. حالا اگر کمی محاسبات ریاضی انجام دهیم (یکی از موتورهای الکتریکی برای توربوشارژر استفاده می‌شود و در تولید قدرت موتور احتراقی هم دخیل است) به عدد خیره کننده‌ی 1020 اسب بخار می‌رسیم.

خودروی هیبریدی مرسدس با توان 1020 اسب بخار

این ماشین دو سرنشینه‌ی مرسدس بنز ، در حدود ۱۳۰۰ کیلوگرم وزن خواهد داشت. باتری‌های خودرو هم انرژی لازم برای طی کردن مسافت ۳۰ مایلی (حدود ۵۰ کیلومتر) فقط با استفاده از موتور الکتریکی را فراهم می‌کنند.

قدرت این خودرو حتی از مدل‌هایی مانند فراری لافراری، پورشه ۹۱۸ و مک لارن P۱ هم بالاتر است اما جدا از توان خودرو، احتمالا از نظر ظاهری هم چیزی کم نخواهد داشت! خودروهای مدل مرسدس بنز AMG همیشه ظاهر خشمگین و شروری داشته‌اند که علاقه‌مندان به خودروهای اسپرت را جذب خود می‌کند و AMG Project One هم مستثنا نیست.

خودروی هیبریدی مرسدس با توان 1020 اسب بخار

مرسدس بنز اعلام کرده است که از این خودرو بین 250 تا 275 دستگاه تولید خواهد شد و قیمت آن هم چیزی در حدود 2.17 میلیون یورو (7.5 میلیارد تومان!) خواهد بود.
خودروی هیبریدی مرسدس با توان 1020 اسب بخار
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      هیچی پراید نمیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج